8,5

Uitstekend

112 reviews over Camping Ulika in het Nederlands

Mooie camping, helaas weinig nudistisch aan

Nudistenstel, 16-8-2017

Wij hebben in Nederland gereserveerd en wilde niet bij honden in de buurt. Echter wij zijn op het honden deel geplaatst en er was geen mogelijkheid dit te ruilen. Wat zijn de honden (liefhebbers) een viezeriken zeg. Wij zijn totaal niet van de honden om eerlijk te zijn, maar wij zagen overal honden pissen in bosjes, langs het strand tegen auto's en caravans En eigenaren die totaal niets doen!

Verder zijn wij wat meer hygiëne gewend wat de douches en wc's aangaat. Maar verder hadden wij een ruime plek waar wij heerlijk stonden. Hele aardige vriendelijke mensen en ook het personeel was behulpzaam. Volgend jaar reserveren wij op een ander deel.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Sander appel, 2-8-2017

Heerlijke camping om vaker er naar toe te gaan
Gereisd familie in juli 2017

Top camping

Loes, 2-8-2017

Wij gaan al jaren met veel plezier hier naar toe. De werknemers besteden veel tijd aan de hygiëne van het sanitair. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen. De kinderen kunnen volleyballen, met een water fiets op pad, tafel tennissen, zwemmen en nog veel meer !
Gereisd familie in juli 2017

Prachtige camping

Wim, 24-7-2017

Ligging, het weer, de zee, sanitair en service allemaal prima.

Groot nadeel is dat er op de overdekte terrassen bij de restaurants volop gerookt wordt. Er wordt zelfs gerookt binnen de toiletgebouwen. Erg vies.

Roken is een ziekte, om deze reden hebben rokers zelf niet door hoeveel schade ze zichzelf berokkenen en hoeveel overlast ze veroorzaken. Misschien moeten ze een beetje geholpen worden.

Tip: maak (een deel van) Ulika rookvrij, om te beginnen de restaurants en toiletgebouwen.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping, geweldig sfeer

Harry, 12-7-2017

Kan het nog beter ? Tot in de uithoeken schoon en netjes en verzord. Groot maar toch geen massaal gevoel
Gereisd met partner in juli 2017

Super camping!

Bart, 20-6-2017

Geweldige camping! Super netjes en geen lawaai! Volgend jaar weer.

Grill Ulika is een aanrader voor heerlijk eten!

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne camping niet voor naturisten

Angelique, 15-6-2017

Heerlijk eten en niet duur! ( supermarkt is wel duur!)

Lekker blood zonnen en zwemmen....

In de avond loopt 95% gekleed.... ( jammer)

Gereisd met partner in juni 2017

Volgend jaar alweer!

Marloes, 2-10-2016

In 2014 de eerste keer naturistisch gekampeerd op Valalta. Viel ons qua publiek tegen. Vorig jaar de eerste keer Ulika. Veel meer een familiecamping t.o.v. Valalta. Normaal gaan we nooit twee keer naar dezelfde camping, maar naar deze camping gaan we zelfs voor de derde keer naar toe. Geweldig terrein, geweldig en schoon sanitair, geweldige eetgelegenheden en zo goed als zeker geweldig weer. Zijn wel heel veel Duitsers (C-gedeelte), maar toch zijn er ook voldoende Nederlanders. In diverse beoordelingen lees ik: onvriendelijk personeel. Nou, dat valt best mee. Okay, bij de receptie wachten ze je bij aankomst niet met een bakje koffie op, maar ze helpen je altijd zeer netjes en correct. Hetzelfde bij de supermarkt. Het eten in alle drie de restaurants is goed en ook de bediening is vriendelijk. Is er dan geen enkel minpuntje? Jawel...ondanks goed weer zie je diverse mensen die zo goed als de gehele dag gekleed zijn. Jammer...ga dan naar een "klerecamping". Voor de rest: helemaal top!!!
Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch echt, top!!!!

Joost, 15-8-2016

Zoals gezegd, sanitair, zwembad,hondenweide,ruime plaatsen. Prima organisatie. Een dingetje nog , misschien geen vechthonden meer toelaten. Of goed toezicht dat ze gemuilkorfd zijn. Mensen met kleine hondjes staan soms doodsangst uit.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch!

fam De Clercq, 9-8-2016

Na 2 x het massale Valalta dit jaar Ulika , camping is stuk kleiner maar lekker overzichtelijk en groot zat . Eten is lekker, zowat overal iets gegeten en geen enkele keer ontevreden .Enige ergernis zijn de meer en meer puberende jongeren die gewoon gekleed blijven rondlopen . Dus ouders , als jullie kinderen het niet meer zien zitten , wacht dan zelf ook een paar jaar om naturistisch te kamperen , voor de rest een stuk gemoedelijker kwa geluid dan Valata en rustiger . Komen zeker terug , naar deze prachtige plek !
Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Ulika**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ulika in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ulika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ulika scoort een 8.5 uit 10 op basis van 130 reviews.