Appartement Materada Residence ****

Appartement Materada Residence
Materada Residence
9,2

13 reviews over Appartement Materada Residence in het Nederlands

Geweldig, comfortabel, luxueus en veilig

Willem, 29-7-2017

We hadden een appartement op de begane grond met een bovenverdieping. Alles was er, incl. 2 vaste airco's, luxe badkamer beneden en boven een groot toilet met bidet en wastafel. 2 slaapkamers met bedden zo groot als je thuis gewend bent, we kwamen echt niets tekort. Het park ligt op 5 meter van de zee (er ligt alleen een voetpad tussen het park en het strand) en er is een zwembad. Het zwembad is niet supergroot, maar volstaat voor gezinnen. Alles wordt zeer goed schoon gehouden: dagelijkse reiniging van zwembad, verzorging van het park en de appartementen. Er is een hek rond het park en van de poorten krijg je een sleutel. Er is daar tevens video bewaking. Al met al geeft dit je een veilig gevoel.

De ligging is vlakbij restaurants, een supermarktje, een bakker, een cafetaria annex ijssalon, bars, etc.. Historisch Porec zelf ligt op een half uur lopen. Voor de grotere supermarkten pak je de auto, 10 minuten rijden. Er is meer als zat te beleven langs de kust in de omgeving: Rovinj, Bijruni eilanden, zwemparadijs Aquacolors is een aanrader voor kids en tieners. Vergeet ook het binnenland niet met prachtige dorpjes. Vanuit Porec zijn er boottochten te maken naar Venetië of b.v. een vis-picknick.

Wat een heerlijke bestemming! Doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!

ben, 27-7-2015

Wij hadden een fantastisch huisje (5) met een nog beter uitzicht. Prima airco en prima bedden. Zwembad is prachtig zo direct aan zee. Helemaal voor de kleine man (2 jaar oud) een heerlijk overzichtelijk park. Alles afgesloten en als nieuw. Wij komen zeker terug. Niet direct naast Porec maar wel met leuk boulevardje naast het park met goed eten en gezellige restaurantjes
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk park!!

kevinencindy, 1-8-2014

Wij hebben 2 wk vertoefd op dit park. Wat een zaligheid en luxe, iedere dag schone handdoeken, 2x per wk verschoning van linnen en als je wilt maken ze ook je huisje schoon. Wij verbleven in een app type A4B nr 108, deze kijkt uit op de zee. Zowel beneden als boven is er airco, ruime slaapkamers, zee van kastruimte! Kortom een volwaardig huisje, het enig nadeel is dat het best gehorig is. Het zwembad is niet mega groot, maar de kinderen hebben zich er kostelijk vermaakt. Bij het zwembad is toilet en douches aanwezig. Klein terrasje voor een kop koffie. Er is een klein speeltuintje aanwezig dat naast het gezamelijke BBQ plaatsje staat, dus ideaal als je gezellig wilt bbq en kids willen spelen. Al met al een fantastisch park waar je helemaal tot rust komt. Goede sfeer en respect! Overlast van muziek van de camping ernaast viel erg mee, en op de achtergrond hoor je soms wat muziek van verder weg, maar niet storend. Het zal nog lastig worden om voor 2015 iets gelijkswaardig te vinden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Perfecte accomodatie in Porec

Linda043, 17-9-2013

Dit was de perfecte accomodatie in Porec. Met het treintje was je zo in het centrum. Lopend is toch al gauw een half uur.

Het appartement was ruim en compleet. Het zwembad met uitzicht op zee is heerlijk. Groot genoeg met een bar erbij (alleen drinken en ijsjes).

Genoeg restaurants op loopafstand (met uitzicht op zee) en goedkoop. Kleine supermarkt op 5 minuten lopen (grotere supermarkt en bakker op 10 minuten lopen).

Bij de receptie een auto gehuurd voor een dag (goedkoop).

Veel Duitsers en Oostenrijkers, maar niet irritant.

Het is dat we alle hoogtepunten van Istrie wel gezien, anders zou ik zeker terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooi kleinschalig appartementencomplex aan zee

marc en alice, 3-8-2013

Goed onderhouden, ruim opgezet, kleinschalig appartementencomplex in een groene omgeving, direct aan zee gelegen. Appartementen zijn schoon, ruim, modern, voorzien van airco en een fijn balkon. Keukenuitrusting is aan de krappe kant maar voldoet. Personeel is behulpzaam en correct. Fijn zwembad met ligstoelen, op het terrein is een overdekte barbecue-gelegenheid met banken en tafels.

Centrum van Porec ligt wat verder weg en kan het beste per auto bezocht worden. Te voet is het in ongeveer 3 kwartier te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische accomodatie

Anita Zwiers, 8-7-2013

Het appartement ligt op een goed onderhouden residence

De inrichting is geheel compleet en voldoet aan alle verwachtingen.

Iedere dag schone handdoeken. Auto kan je parkeren op het complex wat ook nog eens afgesloten is voor onbevoegden.

Vanaf appartement loop je zo naar het heerlijke zwembad en de zee.

Bij het zwembad zit een barretje voor een hapje en drankje.

Kortom we hebben een heerlijke week gehad op het Materada Residence.

Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijke plek, vlakbij zee.

brusselaarsc, 22-5-2013

De luxe van een hotel met de vrijheid van een appartement. Mooie ruime appartementen vlakbij zee, op 40 minuten lopen van Porec. Vriendelijke en flexibele ontvangst. Elke dag schone handdoeken. Kleinschalig park met zwembad, direct aan zee, horeca op loopafstand en kleine supermarkt in de buurt. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2013

Top locatie direct aan de boulevard!

Loes, 1-8-2012

Prima locatie met mooie bungalow (en appartementen), zwembad en ruime tuin.

Wij verbleven in bungalow 3; verandam ruime slaap- en woonkamer, goede keuken en fijne badkamer. Fijn is de airco (gratis) en de veranda.

BBQ-plaats = top, net zoals het zwembad (incl. poolbar met heerlijke cocktails).

Dagelijkse nieuwe handdoeken, 2x per week linnenwissel en vriendelijke medewerkers.

Porec op loopafstand, fietsen kan ook...

Prima uitvalsbasis voor bezoeken aan de talrijke dorpjes in de buurt (informatie bij de receptie).

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2012

Ideaal park in Porec

Bart Custers, 12-3-2011

Wij zijn hier in September 2010 een week geweest en dat is zeer goed bevallen. Vriendelijk personeel, een goed onderhouden park, een nette bungalow en mooi zwembad. Van hieruit kun je ook goed naar het centrum van Porec, is niet overdreven ver. (ca. 20 min) evt. met treintje. Het Park licht vlak bij de zee, even poortje uit en je bent er. Verder is het park omheind zodat bv. de auto veilig geparkeerd kan worden. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in september 2010

besloten bungalowparkje aan de kust bij porec

Gerrit A. Aalvanger, 6-5-2010

hoewel onze tom tom kroatie niet registreerde, kunnen wij het bungalowpark vrij snel vinden: bij de toegangswegen wordt het goed aangegeven. Oorspronkelijk hadden wij het park via topic travel willen boeken, maar aangezien het daarbij niet mogelijk is om iets langer dan 1 week te boeken, kiezen wij voor een rechtstreekse boeking (waarbij, na een kleine aanbetaling, de rest pas op de laatste dag via bijv. creditcard, betaald hoeft te worden). Wij hebben het bungalowtype voor 5-7 personen. Hoewel wij met 5 personen zijn, vinden wij voor dit aantal het terras al aan de krappe kant. De bungalow is goed ingericht; keukentje wel vrij smal. Luxe is ook dat vrijwel dagelijks de handdoeken vervangen worden en dat je zelf geen bedlinnen hoeft mee te nemen. Van binnen komt de bungalow wel vrij donker over: bij warm weer ideaal (helaas hebben wij een regenachtige periode in mei). Hoewel de site het niet aangeeft, is het mogelijk om, tegen een kleine vergoeding wifi te gebruiken.
Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Materada Residence in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Materada Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Materada Residence scoort een 9.21 uit 10 op basis van 16 reviews.