8,4

79 reviews over Hotel Laguna Materada in het Nederlands

Super

Eric, 6-8-2017

Voor de tweede keer geweest en een super vakantie gehad. Minpuntje was de herrie van de muziek aan de zwembad zijde van het hotel. We hadden daarom de parkzijde geboekt maar bij aankomst kregen we toch de (duurdere) zwembadzijde toegewezen zonder bijbetaling. Het super uitzicht maakte het geluid grotendeels goed dus we hebben de kamer geaccepteerd.
Gereisd familie in juli 2017

geweldig,

Jan en Nelly ,,geertruidenberg., 26-5-2017

lekker eten ,goede kamers ,fijn zwembad ,gezellig buitenbar, vriendelijk personeel,(wij hadden problemen met de terug reis )maar werden goed geholpen bij de receptie !!! mochten zelfs hun computer gebruiken ,, en de telefoon ,, zonder kosten ,
Gereisd met vrienden in mei 2017

hilde verschueren, 7-1-2017

Zeer mooi hotel , goede service .

zeer proper , lekker eten!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch hotel.

Eric Kok, 28-8-2016

Dit hotel is in 2014 gerenoveerd. Jammer dat op Zoover veelal oude foto's staan van voor de renovatie. Mooi hotel, prima eten, top locatie direct aan het strand. Ga er zeker nog een keer heen. Avond eten prima, ook aan de kinderen wordt gedacht. Deze hebben hun eigen gedeelte waar ze eten kunnen pakken en hoeven dus niet in de rij te staan tussen de volwassenen. Hier hebben ze keuze uit kindvriendelijke gerechten. ook kunnen zij gratis lunchen verzorgd door de kidsclub. Erg goed geregeld. Eigen pin automaat in de lobby. Alles ziet er zeer verzorgd uit. Ook de paden en tuinen zijn erg goed onderhouden.

Minder vond ik; Veel gasten leggen 's ochtends vroeg hun handdoek op een bedje bij het zwembad zodat je altijd te laat bent voor een plekje bij het zwembad. Erg irritant. Zodra je bij het personeel om een bedje vraagt helpen ze je graag door iemand z'n handdoek eraf te gooien. Veel Duitse gasten die al in de rij staan voor dat de deur naar de eetzaal open gaat om maar het beste plekje te bemachtigen. ontbijt was elke ochtend wel het zelfde. Bediening bij de bar aan het zwembad kan beter. Hier moet je erg lang wachten. Bij de eettent aan het strand wordt je juist ontzettend snel voorzien van een goede lunch. Neem dan wel contant geld mee, hier kun je niet pinnen. Wifi in onze kamer was slecht. In de lobby en bij het zwembad wel goed.

Gereisd familie in augustus 2016

super

hilde verschueren, 17-8-2016

Heel mooi hotel! ,enkel de ligging naar porec is wat ver.

mooie ligging aan de zee!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super

Ruth janssen, 4-9-2015

Een super hotel voor een super prijs. Zijn dit jaar voor de vierde keer daar geweest. Thema avond is super. Eten, animatie, netheid alles is er super! Als je een leuk hotel zoekt in het prachtige kroatie. Neem Laguna materada.

1 minpuntje zijn de handdoeken op de stoelen aan het zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2015

Familie Voet, 21-8-2015

Modern hotel met ruime lobby.

Mooie, ruime tuin met veel groen.

Jammer genoeg was de familiekamer die we gereserveerd hadden niet meer vrij.

Gelukkig werd dit de 2e dag opgelost.

De familiekamer is zeer ok.

Veel vermaak aan de zwembadzijde, zeer rustig aan parkzijde.

Zeer onvriendelijke obers in de bar en 's avonds op het terras.

Grootkeukenmaaltijden in het overvolle restaurant. Als je buiten wil zitten, best een kwartier voor het openen van de deuren gaan aanschuiven. Eens je buiten zit : zeer rustig en aangenaam vertoeven op het overdekte terras tussen de olijfbomen.

Kortom : goede prijs/kwaliteitverhouding maar niet tevreden van (groot)keuken.

Gereisd familie in augustus 2015

Fantastiesch

Gea, 5-8-2015

Het hotel was keurig onderhouden en heel schoon. Klantenservice was goed. Wij hadden een suite met uitzicht op zee. Je kunt er heerlijk wandelen.
Gereisd met partner in mei 2015

goede prijs/ kwaliteit

patrick en inge, 25-7-2015

Het hotel is zeer modern en gelegen op een mooie locatie. Alleen naar onze mening te ver van Porec. Alles werd goed schoongemaakt en het eten was in orde alleen was het soms vrij druk. Dat neem je erbij want we konden elke dag buiten eten! :) Hotelkamer was vrij klein en geen minibar, balkon aan parkzijde heel rustig. Het hotel was volgeboekt en daardoor was het aan het zwembad te druk en onmogelijk om een ligbed te vinden zonder s morgens een handdoek te leggen. Als oplossing is er 100m verderop een rustig gelegen grasveld waar het goed vertoeven was! We hebben een zalige vakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2015

Leuk hotel

Josien, 9-9-2014

Erg leuk voor gezinnen met kinderen, maar ook voor stellen. Eten is uitstekend en iedere dag weer variatie. Het is ook erg schoon overal. De ligging is prima, aan een rustige boulevard.
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Laguna Materada*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Materada in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Materada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laguna Materada scoort een 8.42 uit 10 op basis van 87 reviews.