Beoordelingen Hotel Laguna Materada***

Laguna Materada***
74 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Laguna Materada***
Špadići, HR-52440, Porec

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Materada*** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Materada*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Laguna Materada scoort een 8,1 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laguna Materada*** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laguna Materada***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Laguna Materada*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Hotel Laguna Materada*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Hotel Laguna Materada*** met andere accommodaties in Porec.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 volgende

65 beoordelingen over Laguna Materada***

74 beoordelingen
8,2
7,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Super"vertalen
Paulien
9,0

05-06-2014 Een fantastisch hotel. Mooi, schoon en goed!
Compliment!!!!

met partner, Aug. 2013
"Geweldig!"vertalen
Mei
10,0

06-09-2013 Het hotel doet precies naar verwachting van de foto en de filmpjes. Het uitzicht is prachtig als je een kamer hebt met zeezicht! het hotel ligt 2,2 kilometer van porec stad af. maar er gaat elke uur wel een treintje er naar toe. Het eten is super en de animatie is ook top. Vergeet niet je handdoeken ochtends óp de ligbedjes te leggen aan het zwembad. want anders is daar geen plaats. En WIFI is niet gratis je betaald per minuut. Dat is het enige minpuntje maar voor de rest Super!!

met partner, 2013
"Zomer van 2013"vertalen
Gideon
7,0

06-05-2014 Prima hotel, weinig op- of aanmerkingen. Ontbijt en diner waren altijd naar behoren, veel keus en smakelijk. Zoals gebruikelijk was het altijd druk, en moest je in de rij staan. Tijdens diner zijn zowel frisdrank, bier als wijn inbegrepen, dit is natuurlijk ook een grote kostenbesparing. Eenmaal per week/twee weken is het diner in een bepaald kader, zo was het bij ons ''Vissers''. Alles in het teken van vissers, zo ook de band en het eten. Al met al zeker het geld waard, prijs kwaliteit is een 9 waard. Laatste aanvulling: een auto is zeker geen overbodige luxe, je bent vrij beperkt zonder vervoersmiddel.

met partner, Aug. 2012
"Fantastisch hotel, komen zeker nog een keer terug!"vertalen
Joep
8,0

19-08-2012 Dit jaar voor het eerst in Kroatië en in Hotel Laguna Materada. We zijn verkocht! Het hotel is prachtig geleden aan zee met aan de ene kant een gezellige boulevard richting het stadscentrum en naar de andere kan een bosrijke omgeving langs de kustlijn.

De kamers waren niet groot, maar het bed was goed, er was genoeg opbergruimte en het sanitair was nieuw en werd dagelijks goed schoon gehouden.

Het halfpension concept van dit hotel met buffet en drank inclusief is werkelijk een feest, elke dag weer! Een keer per week wordt er een culinaire themadag georganiseerd.

's Avonds was er elke dag live muziek op het zwembad terras en Porec zelf leeft tot in de kleine uurtjes.

Het was een geweldige vakantie en komen zeker een keer terug!

Wij kunnen dit hotel dan ook aan iedereen aanbevelen.

met jonge kinderen, Sept. 2011
"Prijs/Kwaliteit-verhouding vind je niet beter!"vertalen
Chroaz
8,0

11-10-2011 We hadden een suite (grote kamer), zo kon de zoon van 16 maanden apart slapen (living gedeelte). Bleek ideaal te zijn.
Restaurant is vernieuwd, met een mooi terras. Het eten is zoals het bij een grootkeuken hoort. Het is warm, hygiënisch en verzorgd. Alleen qua smaak vaak hetzelfde. Keuzemogelijkheden genoeg, 3 soorten vlees, 2 soorten vis, saladebar, pizza, pasta en vegetarisch. Dus voor ieder wat wils. Als je haut cuisine wilt moet je niet naar een 3-sterren hotel gaan natuurlijk. Trouwens dit hotel waardeer ik meer dan een 3-sterren. Als 3,5 bestaat dan is dat een juiste quotering.
Een aanrader voor mensen die rust en ontspanning zoeken, terwijl het centrum ook niet veraf is.
Een aanrader.

met partner, Sept. 2011
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
fam.scherpenisse
7,0

30-09-2011 Wij hebben een mooie vakantie gehad daar. Alles uitstekend verzorgd en zeker schoon zo wel in als buiten het hotel. Als je zelf vriendelijk ben zijn de mensen het ook! Echt een aanrader. Het restaurant is zeker 4 sterren waard!

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Oud en minder vriendelijk hotel."vertalen
anoniem
5,0
7,0

28-08-2011 Wij vinden het een sober hotel. Ze werken aan vernieuwing die zeker in de eetzaal gelukt is. De kamers waren verouderd en klein voor 2 volwassenen en 1 kind van 11. De badkamer zag er prima uit en was net nieuw.
Het personeel was niet vriendelijk tot bot toe.De ontvangst was niet vriendelijk en 1 vaste receptiemedewerker sprak geen of zeer slecht engels of duits. Voor parkeren moesten we apart betalen. Behoorlijk vreemd. Ook voor de kluisjes moest worden betaald. Het animatieteam was echter zeer vriendelijk en enthousiast.
Er was een redelijke hoeveelheid oosteuropenanen aanwezig die zich niet storend gedroegen. De drankprijzen waren hoog: 2,80 euro voor een cola. En een stukje verder probeerde ze ons zelfs op te lichten
De animatie 's-avonds was slecht en duidelijk hoorbaar op de hotelkamer. En kwam er een keer een leukere animatie dan werd daar geld voor gevraagd !!!
Het hotel ligt op 3 kilometer van Porec maar dat is prima te lopen door een leuke laan

met oudere kinderen, Juli 2011
"GE-WEL-DIG!!"vertalen
Amy
9,0

28-07-2011 Deze vakantie was onvergetelijk! ook mede door het animatie team geweldige mensen veel gelachen er werden echt genoeg activiteiten georganiseerd voor jong en oud!
De bedden waren inderdaad heel hard maar als je daar iets van zegt worden er kussens en dekens gehaald en die op het matras gelegd dus er werd door het personeel een matras inelkaar geknudseld voor mij (ik heb een rug probleem dus voor mij zijn heel veel bedden heel hard)
de badkamer was net gerenoveerd dus dat zag er heel netjes uit.
Ook de eetzaal was gerenoveerd dus die was ook heel mooi!
je bent zo bij het strand en porec is ook makkelijk lopend te doen, er rijd een treintje of je kunt met de watertaxie.
Dit was echt een geweldige vakantie met pijn in het hard zijn we weg gegaan, we gaan volgendjaar ook zeker terug!

met partner, 2010
"Een heerlijke vakantie"vertalen
tjaart en marianne
9,0

07-09-2010 Laguna Materada is een hotel om naar terug te keren, alles voldoet geheel aan de verwachtingen en als je het personeel vriendelijk Dobor Dan, oftewel goedendag wenst dan wordt dat echt gewaardeerd. Wat je geeft, krijg je terug en dat geldt in hoge mate voor een glimlach. Kost niets, maar doet wonderen.
Je kunt er van alles doen en ondernemen en dat hebben wij dan ook gedaan. Het was dan 's avonds fijn terugkeren op de kamer (heerlijk koel) en we hebben geslapen als rozen.
Weer thuis is het echt even afkicken. Wat ons betreft een top-plek en een aanrader.

met partner, Sept. 2010
"Prachtige hotel"vertalen
j.zwik
9,0

12-09-2010 alles zeer goed verzorgd eten voor ieder wel iets van goede kwal. gaan zeker terug

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?