Vakantiepark Laguna Galijot ***

7 reviews over Vakantiepark Laguna Galijot in het Nederlands

Geweldige omgeving

Lies Bleijswijk, 2-10-2011
  • Onderkomen10

Van 13 t/m 20 september hebben wij hier vertoefd in het Hotel.

Grote kamers ( 2 balcons ) met uitzicht op zee, kamer 28. In één woord voortreffelijk. Zou hier zo weer naar toe gaan.

Minpunt was de bereikaarheid van het zwembad (via restaurant). In de week dat wij daar verbleven is het bad ongebruikt gebleven. Niet een gast heeft daar in duik ingenomen. Jammer, ikzelf ook niet terwijl ik wel van zwemmen houd. Idee: wellicht de toegang/ingang via het werkelijk schitterend park, aanleggen. Reis naar Venetie: tijdsduur 4 uur heen, 4 uur daar en 4 uur terug. Prijzig, vermoeiend maar zeker de moeite waard.

Weer: 7 dagen zonneschijn en 1 dag regen.

Gereisd met partner in september 2011

Heel mooi park

Ger & Sandra, 25-9-2011
  • Onderkomen7

Helaas tot wat de mensen hieronder schreven, ons appartement was waarschijnlijk vergeten bij de grote schoonmaakbeurt. Heb nog nooit zoveel stofnesten bij elkaar gezien waar de spinnen in grote getale aanwezig waren. Jammer, want het park was verder ontzettend mooi en heel goed onderhouden.
Gereisd met partner in september 2011

echte aanrader

menno,wilma,raymond ,ellis, 19-9-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

mooi zeer schoon park met goede service

appartement was netjes en schoon

Gereisd met vrienden in augustus 2011

een top park

I en S, 5-8-2010
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het was voor ons echt een super vakantie. wij hebben in het hotel geslapen en dat was echt prima! Het park bestaat namelijk uit huisjes/appartementjes en een hotel. En het zag er allemaal goed en netjes uit. Een mooie omgeving, rustig, niet te dichtbij het toeristische Porec, maar met de 'taxi'boot of het treintje ben je er zo. Het ziet er allemaal goed uit en als je in het hotel slaapt heb je naast het strand ook nog de mogelijkheid om aan het zwembad te liggen. Er is op het strand als bij het zwembad genoeg plaats. Voor de kids wordt vanalles georganiseerd. Iets minder was het personeel in het restaurant van het hotel, ze deden hun werk, maar bij sommige kon er geen lachje vanaf, terwijl Kroaten over het algemeen erg vriendelijk zijn.

Namens ons is het in ieder geval een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

Zeer goede locatie

thomas, 28-7-2010
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij zijn na 3 dagen gevlucht uit Appartments Pical, en hier terecht gekomen. Geweldig!! super vriendelijke mensen, mooie appartementen en kamers. Goed eten en drinken...Wij komen hier zeker weer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Super omgeving en app.

k, 29-7-2009
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij zaten in een App op het vakantiecomplex, erg mooi ingericht. Keuken, magnetron en waterkoker alles wat we nodig hadden was aanwezig. Het personeel was erg vriendelijk! Kleine supermarkt naast het complex met heerlijk vers brood voor weinig geld. Porecstad is ong. 25 min lopen en met het treintje 10 min.

Kroatie is echt een aanrader want de natuur is heel mooi. Uitgaan is wat minder omdat discotheken niet op 1 plek zitten. Bij het app. was discotheek plava dat was voor ons een voordeel. Jammer dat de kroaten slecht Engels spreken en wel Duits.

Een dag Venetie is toch iets om te doen, een geweldige ervaring.

Gereisd met vrienden in juli 2009

iRIS EN TRUDY !, 21-6-2004

Een prachtig park , mooi groene omgeving , rust , prachtig huisje ,hele mooie heldere zee . Porec is een heel leuk stadje met leuke eetgelegenheden , winkels en terrasjes en een vriendelijke bevolking kort een heeeeeeeeeeele fijne vakantie !!!
Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Laguna Galijot bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Laguna Galijot in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Laguna Galijot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Laguna Galijot scoort een 8.11 uit 10 op basis van 9 reviews.