Beoordelingen Appartement Laguna Bellevue****

Laguna Bellevue****
103 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Laguna Bellevue****
Plava Laguna, HR-52440, Porec

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bellevue**** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bellevue**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Laguna Bellevue scoort een 8,5 uit 10, op basis van 103 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bellevue**** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bellevue****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Laguna Bellevue**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 121 vakantiefoto's van Appartement Laguna Bellevue**** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Laguna Bellevue**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Appartement Laguna Bellevue**** met andere accommodaties in Porec.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

99 beoordelingen over Laguna Bellevue****

103 beoordelingen
8,3
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Villas Leguna Bellevue was top"vertalen
erik
9,0

27-10-2013 Wij waren er met 2 kinderen. Voor de jongste 4 was de kust te ruw. Maar daar was het zwembad een uitkomst voor!
De villa's zijn een aanrader. Vlakbij zee.

met partner, Aug. 2013
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Ger Versteeg
8,0

9-9-2013 Mooi complex, schoon en redelijke prijzen.
Gelegen in een mooie omgeving waarin wel wat trappen geklommen moeten worden maar het is goed te doen. Het gezellige Porec is prima te bereiken, zowel te voet, met de boot(bus) en met het treintje. Eet en drinkgelegenheden in overvloed met een prima prijs/kwaliteitsverhouding

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Mooie locatie"vertalen
Julien
7,0

7-9-2013 De ligging is prima, centraal bij de touristische attracties en direct aan de zee. Porec zelf is eenvoudig te bereiken met het touristentreintje of de boot.
Het park is verzorgd en netjes.

Minpuntje is dat diverse zaken extra betaald moeten worden zoals:
Parkeren, WIFI (zeer traag en vaak niet beschikbaar!), kluisje, glijbaan aan het strand

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima vakantieplek"vertalen
marijeb0sman
6,0
8,0

25-7-2013 Prima park met een mooi appartement. Zwembad was prima, rustig. Ook zaten we vlak bij het strand. Service en schoonmaak prima.
Wel een stukje rijden naar Porec zelf. Wij zaten vlak aan de weg en dus ook bij de bar en de club. Die hoor je wel, maar wij vonden het niet storend. Park heeft veel trappen, met kleine kinderen lastiger. Restaurantje bij het zwembad was prima, restaurantje beneden in de baai vonden we minder.
Al met al een prima vakantie voor ons

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prachtige plek!"vertalen
Eduardo65
10,0

31-7-2013 We hebben 10 nachten in een (vier tot zes-)persoons appartement gezeten en deze was in 1 woord fantastisch! Bijzonder ruim, 3 badkamers, goede airco en de handdoeken worden dagelijks verschoond. Enige minpunt was dat het balkon/terras te klein is voor vier personen. Maar dat mocht de pret niiet drukken. Zwembad was heerlijk, genoeg ligbedden en parasols. Dit park is een echte aanrader, mits je goed ter been bent, want het is wel veel klimmen.

met partner, Juli 2013
"Mooi Park!"vertalen
LoesV
7,0

26-2-2014 Juli/Aug 2013 - Laguna Bellevue is een mooi park. Wij hadden er een prachtig appartement voor 2 personen met meer dan genoeg ruimte. Een heerlijk balkon ontbrak zeker niet!
Er zijn wel wat trappen binnen het park welke je moet bewandelen om naar het zwembad of naar de zee te kunnen gaan. Wij vonden dit niet hinderlijk om er veel bomen staan en je bijna altijd wel in de schaduw kan lopen.
Het zwembad was tijdens de bouwvak vakantie erg druk, dit was wel jammer want de bedjes lang het zwembad (waar er heel veel van waren) waren bijna altijd bezet. Helaas veel mensen die s ochtends hun handdoek al neer kwamen leggen. Hier was geen controle op.
Verder genoten van een heerlijke vakantie in een mooi en schoon appartement op een mooi park1

met partner, Juli 2013
"Prachtig, mooi schoon complex"vertalen
meneer Livancic
9,0

31-7-2013 Appartementen, zeker aan te bevelen. Appartement was heel schoon, elke dag schone handdoeken en 2 keer per week schoon beddengoed. Mooi zwembad, om 11 uur 's ochtends nog plek genoeg, ligstoelen gratis. Porec is bereikbaar per treintje of de boot, maar met de eigen auto is veel goedkoper. Porec is een hele mooie en gezellige plaats met veel restaurants en cafés. Restaurant Cakula is zeker een aanrader. Mooi plaatsen in omgeving zijn Rovinj, Groznjan en Motovun. Echt moeite waard.

met partner, Apr. 2013
"Laguna Bellevue 2013"vertalen
Cornelissen
9,0

5-5-2013 Net terug van een heerlijke vakantie in park Laguna Bellevue. Wij hadden een studio voor 2 personen. Alles was goed voor elkaar. Elke dag schone handdoeken en het beddengoed werd tussendoor ook nog verschoond. Vriendelijk personeel, daarom ook een cijfer 9 voor dit prachtige vakantieoord! Een echte aanrader!!

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Schoon appartement, schoon complex!!"vertalen
Liane
9,0

27-8-2012 We zijn net terug van een vakantie van 1 week naar Laguna Bellevue. We hebben een studio gehuurd. Bedden zijn prima in orde. Airco met 3 standen aanwezig, badkamer is prima, ligbad en in het ligbad douchen. Kluisje is aanwezig, kost we 2,25 om te huren (per dag). Televisie aanwezig, magnetron, electrisch koken. Handdoeken worden iedere dag verschoond, bed 2x per week verschoond. Ieder dag worden de vuilnisbakken verschoond. Het complex is schoon. Ligt vlakbij zee, vlakbij het zwembad. Bij het zwembad is een restaurantje. We konden voor 15 euro met 2 personen eten.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Prachtig, mooi schoon complex!!"vertalen
Sonja Fine
8,0

12-8-2012 Zijn hier 10 dagen geweest met 2 tieners. Wij hadden een 3 kamer appartement met 3 badkamers, was erg handig met 2 grote kinderen. Keukentje wel erg klein maar alles was aanwezig.Airco was heerlijk. Het restaurantje bij het zwembad was goed. Zeer netjes allemaal. Iedere dag schone handdoeken en de prullenbakken werden ook steeds geleegd. Club Plava voor de oudere kinderen is beneden aan zee.De trappen vonden we meevallen, het was goed te doen. Rovinj is zeker een aanrader wij vonden dat het mooiste stadje, vooral de straatjes naar boven naar het kerkje toe waren super mooi!! Heerljke vakantie gehad, zeker aan te bevelen!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?