Appartement Laguna Bellevue ****

Appartement Laguna Bellevue
Laguna Bellevue
8,3

121 reviews over Appartement Laguna Bellevue in het Nederlands

Leuke vakantie in wat verouderd complex

J. H., 30-9-2017

Laguna Bellevue ligt mooi gelegen op een heuvel. Boven is het zwembad (helaas handdoekje leggen) en via een lange trap bereik je de mooie, rotsige zee. Het appartement was schoon maar verouderd, en nodigde niet uit om lang in te vertoeven. Maar de bedden waren prima en de airco was een verademing. En ach, je bent toch meestal lekker buiten. Animatie was ok, de meiden deden hun best. Eten bij het restaurant van het complex was ook ok. Porec is een mooi plaatsje, wel vonden wij het erg druk overal. Treintje is leuk maar best prijzig als gezin. Al met al een leuke vakantie gehad met maar een paar kleine minpuntjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi park, heerlijke plek om tot rust te komen.

Remco, 14-8-2017

Park ligt op een heuvel dus veel steile trappen. Niet geschikt voor minder validen. Appartement waar wij zaten D72 was schoon maar erg krap. We waren veel Zwembad prima, voldoende ligbedjes en parasols. Receptie 24 uur open, vriendelijk en behulpzaam. Met treintje of boot naar Porec. Kosten retour 2 volw en 2 kids 120 kuna is 17 eur ongeveer. Treintje kost 140 kuna retour. Loopafstand naar Porec is zeker 45 minuten als je doorloopt. Neem waterschoenen mee voor het strand! Geen zandstranden alleen kiezels en rotsen. Deze kun je ook in Porec kopen maar zijn duurder dan in NL. De zee is heerlijk!Porec is leuk havenstadje, veel winkeljes, gezellige straatjes. Ijsje halen op boulevard en genieten van de mooie schepen die in de haven liggen. Boodschappen doen op het park is duur. In Porec zit een SPAR wat beter te doen is. Voor ons was het 1e keer Kroatie maar zeker niet de laatste keer! Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooi park op loopafstand van porec

pieron mosch, 5-8-2017

mooi park wordt perfect onderhouden die huisjes zouden iets moderner ingericht kunnen zijn maar eigenlijk slaap je er alleen maar en dan voldoen ze prima, tevens is er elke dag een handdoeken service en twee maal per week schoon beddengoed. goede restaurants zowel op het park als in de nabije omgeving. Porec zelf ligt op ongeveer een half uur lopen via een mooie boulevard langs de zee maar er gaat ook een treintje Porec zelf is een heel leuke plaats met mooie straatjes en leuke restaurantjes en je kunt er makkelijk met de auto uitstapjes maken in de omgeving over zeer goede wegen. de bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij voor on was het de eerste keer Kroatië maar zeker niet de laatste ook wat het park Laguna Bellevu betreft
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie plek

Renske, 17-7-2017

Wij zitten er nu. Huisjes erg leuk, wel veel klimmen! Omgeving is prachtig. Stadje schilderachtig, Italiaans aandoend. Prachtige plekjes en winkeltjes.

Wij hebben half pension, dat betekent dat je eet bij hotel Mediterane. Niet doen!! Het eten daar is ronduit belabberd. Ontbijt kan ermee door.

Boek gewoon logies, en haal broodjes bij de supermarkt.

Ze hebben trouwens handdoekenservice (kwam ik nu pad achter) scheelt weer wat bagage!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie ligging, ruim appartement, maar kan schoner

Wendy, 4-10-2016

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad (14-9 t/m 28-9). De ligging is perfect. Lopend (30 min.), met het treintje of met de boot ben je zo in Porec. Ongeveer € 2,60 per persoon per rit/ vaart. De andere kant op ga je richting Zelena Laguna. Ook een leuke omgeving. Je bent met de auto ook zo in Rovinj, Umag en andere leuke plaatsjes. Dolfijnentour gedaan vanuit Porec. Was leuk en we hebben ze inderdaad gezien.

Het was wel echt einde vh seizoen. Dat merkte we o.a. aan de winkel op het terrein. Ging steeds vroeger dicht en wat op was, werd ook niet meer aangevuld. Dit gold ook voor drinken bij de restaurants.

Het appartement zelf was heel ruim. Wel wat verouderd. Ook was het niet echt schoon. Vooral heeeeeeeel veel stof. Ook de Airco deed het de laatste paar dagen niet, maar neem aan dat dat ook kwam omdat het einde seizoen is.

We hadden 2 badkamers. Wel ideaal. Hoef je niet op elkaar te wachten. Douchen wel in bad, maar gelukkig met een schuifdeur en geen douchegordijn.

Bedden waren hard, maar daar houden wij wel van. Goede kussens. (de matrassen waren wel nog maar net aan goed. De veren begon je al een beetje te voelen).

Minder vond ik de beesten in het appartement. Onder de deur waardoor de schoonmakers binnenkomen zit een grote kier. Wij hadden dan ook regelmatig schorpioenen, verschillende soorten duizendpoten en zelfs een naaktslak binnen. Op een gegeven moment handdoeken voor de deur/kier gelegd en kaartje opgehangen van 'niet storen'.

Elke dag nieuwe handdoeken en om de 2 dagen nieuw beddengoed (wel zelf opmaken).

Restaurants op het terrein zijn goed. Kunt er lekker eten.

Zwembad is mooi groot, veel ligbedden. Alleen in het hoogseizoen lig je heel dicht op elkaar denk ik.

Bedden op het strand zijn per 2 wel € 8,- per dag. Vonden wij best duur.

Kluis € 2,- per dag

Parkeren € 1,- per dag

WIFI is gratis

Veel trappen

Uitchecken kan ook 's nachts (bij touroperator stond aangegeven vanaf 7 of 8 uur 's ochtends pas) voor als je vroeg wilt gaan rijden. Is 24 uur iemand aanwezig bij de receptie.

Gereisd met partner in september 2016

Voor herhaling vatbaar!

Brenda, 19-8-2016

Mooi, schoon complex. Net als de appartementen, ook deze waren netjes, goed schoon gehouden en van alle gemakken voorzien. Wel veel trappen rondom, dus wanneer je minder mobiel bent, is dit niet geschikt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi vakantie complex!

Patrick Bruurs, 8-7-2016

Mooi ruim en schoon opgezet vakantie complex! Wij zaten in een 2 persoons studio wat best ruim was. Badkamer,slaapgedeelte,keukentje met zitje en een buitenterras met zitje. Goed schoon,dagelijks werd de prullenbak leeggemaakt,schone handdoeken en eventueel nieuwe theedoek en toiletpapier neergelegd. Zelf hebben wij boodschappen gedaan bij de Lidl,ongeveer 10min rijden. Kleine supermarkt bij de receptie waar we alleen 's ochtends verse broodjes/croissantjes gehaald hebben,van 8.00u/21.00u open. Receptie 24/7 open. Mooi ruim zwembad van 7.00u/19.00u open. Genoeg ligbedden en parasols. Bij het zwembad zit ook een gezellig terras voor eten en drinken,van 10.00u/23.00u open. Voor een gezellig drankje kan je beter naar de beach bar Jedro gaan,aan de boulevard,zo'n 10min lopen. Complex ligt wel op een heuvel,dus veel op en af! Voldoende parkeergelegenheid bij het complex. Gratis wifi op het hele complex. Wij verbleven 8 dagen omdat we nog een bestemming elders hadden.
Gereisd met partner in juli 2016

Schoon ruim opgezet appartementencomplex

BarryB, 7-9-2015

Het complex is zeer ruim opgezet. De laguna resorts liggen tegen elkaar aan en beslaan enkele baaien. Bellevue is erg stijl aflopend naar de Zee, die heerlijk is om in te zwemmen vanaf diverse (stenen) plateaus. Het zwembad is groot genoeg voor het complex en er zijn voldoende ligstoelen. (geen handdoeken service) Bij het zwembad is een restaurantje en ook 1 bij het strand. Animatie voor de kinderen voldoende. Echter kinderdisco of show zijn 's avonds bij het aangesloten hotel. Bellevue heeft zelf niet een barretje om 's avonds wat te drinken. Deze liggen aan het strand. Overigens op loopafstand. Dat is ook het centrum van Porec. In 20 min. ben je er . Leuke wandeling langs het water. Appartementen ruim genoeg, schoon en voorzien van 1e basisbehoeften. Over het algemen vrij rustig . Echter soms aan de overkant van de baai luidruchtige (house) partys.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Laatste keer

Petra, 15-8-2015

Twee jaar geleden in 6 pers. app. geweest. Beviel prima. Dit jaar: overboeking,dus eerste nacht in klein, heet appartement met veel muggen. De volgende dag naar ons eigen appartement. Bleek dat wij 2 jaar geleden een upgrade hadden gehad (wegens overboeking; hoe kan het anders) zonder dat ons dat was gemeld. We zaten nu dus in het standaard appartement voor 4 personen ( met twee badkamers). Ook hier kon de airco het niet koel houden en waren er veel muggen. De badkamer is echt heel klein. Met een maatje 38 pas je niet in de breedte tussen de douchedeuren door en er zit een boiler in die na een tijd alleen nog maar koud water geeft. Het was allemaal wel schoon en iedere dag handdoekenwissel. Zwembad prima. Meestal gewoon plek. Leuk om met de boot naar Porec te gaan om uit eten te gaan. Zee mooi. Neem wel waterschoenen mee. Kortom: echt wel een leuke vakantie gehad, maar ik ga volgende keer toch ergens anders heen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

appartementen Laguna Bellevue

Chris, 4-8-2015

Bij aankomst bleek het Appartement overboekt(wij waren toen niet de enigste) Hierdoor werden voor een nacht naar Hotel Materdar (prachtig hotel,meteen aan strand gelegen) gestuurd. Hier kregen we tevens gratis diner en ontbijt.Bij aankomst volgende morgen 10.00 uur kregen we meteen een appartement .Ter compensatie kregen we een 6 persoons- i.p.v. het geboekte 4 persoons- . OP de appartementen zelf is absoluut niets aan te merken,en waren schoon en in goede staat. Voor mensen met een loop beperking is de locatie inderdaad minder geschikt,door de grote hoogte verschillen en veel trappen. Het was een zeer geslaagde vakantie !!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Laguna Bellevue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bellevue in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Laguna Bellevue scoort een 8.33 uit 10 op basis van 126 reviews.