Beoordelingen Appartement Laguna Bellevue****

Laguna Bellevue****
113 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Laguna Bellevue****
Plava Laguna, HR-52440, Porec

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bellevue**** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bellevue**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Laguna Bellevue scoort een 8,4 uit 10, op basis van 113 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laguna Bellevue**** in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laguna Bellevue****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Laguna Bellevue**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 139 vakantiefoto's van Appartement Laguna Bellevue**** vinden. Je kunt 1 video van Appartement Laguna Bellevue**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Appartement Laguna Bellevue**** met andere accommodaties in Porec.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

109 beoordelingen over Laguna Bellevue****

113 beoordelingen
8,2
8,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Sept. 2014
"Erg mooi en schoon vakantiepark"vertalen
mevrouw Meijs
9,0

23-09-2014 Goed bevallen, buiten het seizoen. Toch elke avond live muziek op het terras. Gezellig

Met vrienden, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
Wilma Meijs
9,0

16-09-2014 Mooie ligging, complex is erg netjes en schoon. We zaten 50 meter van zee. Veel trappen dus niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.
Het appartement was erg schoon, we kregen dagelijks schone handdoeken.
Bij aankomst was het 6-persoons appartement wat we geboekt hadden niet beschikbaar maar dit is erg goed en naar onze volle tevredenheid door de mensen aan de receptie opgelost. Vriendelijke mensen.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Laguna Bellevue"vertalen
mevrouw geurts
5,0

12-08-2014 De verhalen die ik lees van andere vakantiegangers, kloppen.
De belangrijkste nadelen voor ons zijn de vele trappen en de receptiemedewerkers, die zijn redelijk beleefd maar echt vriendelijkheid kennen ze daar waarschijnlijk niet.
De belangrijkste voordeel is de ligging. Dicht bij zee waar veel georganiseerd wordt (niet door Laguna Bellevue), dicht bij andere hotels (met gratis wifi) met 's avonds live muziek en dicht bij Porec (half uur lopen, met trein of boot)

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Genoten van fijne en rustige vakantie"vertalen
mevrouw Adams-Vlass...

16-08-2014 het personeel is heel vriendelijk en het park wordt goed onderhouden

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi en schoon complex"vertalen
Bas
9,0

18-08-2014 De appartementen liggen op een soort van heuvel. Mooie uitzichten over zee. Vandaar de vele trappen. Als je goed leest kon je dit vtv weten. Dus mensen die hierover klagen hebben zich niet goed laten informeren. Het personeel is verlegen/vriendelijk, dat komt over alsof ze niet vriendelijk zijn, maar ik denk eerder dat dit ook een stuk bescheidenheid is. Het zwembad is netjes en vooral ook schoon. Wordt iedere dag bijgehouden. Appartementen zijn netjes, maar wel krappe douches. Was overigens geen probleem. Handdoeken worden iedere dag omgeruild en beddengoed 2x per week (wel zelf je bed opmaken, maar het is ook geen hotel). Winkeltje is weining tekrijgen, maar wel een Nederlandse krant en vers brood.

Met partner, Juli 2014
"Niet voor herhaling"vertalen
miranda.leerentveld
4,0
6,0

25-07-2014 Door de hoge cijfers die dit park kreeg van de andere Zoover beoordelaars, hadden wij hoge verwachtingen. Het appartement (studio 2 personen) was prima, wel verouderd maar voldoende ruimte, elke dag schone handdoeken. Tussendoor wordt er niet schoongemaakt, en schone lakens worden op het bed gegooid zodat je deze zelf moet verschonen. 150 treden naar boven om vanaf het terras en / of strand bij het appartement te komen. De bediening van beide terrassen zijn niet erg klantvriendelijk, dit hebben wij wel anders meegemaakt in Kroatie. Prijs / kwaliteit van de horeca is erg hoog vergeleken met de overige horeca in bv. Porec zelf en ongezellig. Ondanks dat wij een prima vakantie hebben gehad, zullen wij in dit park zeker niet meer terugkeren. Het ligt afgelegen, ver van al het leuks wat in de omgeving te beleven is. De trappen, het klimmen en weinig gezelligheid zijn tegenvallers. Personeel achter de receptie kijkt je niet eens aan als je wat komt vragen en je voelt je snel te veel.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie plek"vertalen
mdeberg
8,0

24-07-2014 - appartement met twee SK en 2 badkamers. Ruim genoeg voor 4 personen, schoon en alles voldoende
- iedere dag handdoek en lakenwissel
- animatie zeer matig. Niet te vergelijken met bijv Spanje. avondanimatie (als het er al was) niet in complex zelf, maar ergen anders: niet kunnen vinden
- personeel nukkig
- voldoende ruimte bij zwembad: er werden vrijwel geen handdoeken neergelegd vroeg in ochtend
- wij zaten vlakbij zwembad: let op: veel hoogteverschil dus soms veel klimmen
- geen Wifi, alleen tegen betaling € 3 per uur
- tafeltennis tegen betaling, ook als je eigen batjes hebt
- weinig tot geen kinderen boven de 12 jaar
- kluisjes in appartement tegen betaling te huren
- Restaurant op complex is goed

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima vakantie(park)!"vertalen
Bert Visscher
7,0

04-08-2014 Wij verbleven met onze 2 kids van 5 en 3 jaar in een Studio appartement. Dit is een ruim appartement, met maar liefst 3 badkamers. Enige nadeel vonden wij de kleine keuken (kookplaat en wasbak, verder geen extra ruimte om te koken/bereiden). Iedere dag werden de handdoeken van de badkamers gewisseld, om de dag kregen we nieuw beddengoed. Het restaurant op het park is prima wat betreft prijs/kwaliteit verhouding. Het park zelf is erg mooi en groots opgezet. Naar de zee kun je redelijk goed via diverse trappen naar beneden, persoonlijk vonden wij de trappen prima, beetje beweging is niets mis mee! 's Avonds een wandeling naar zee is dan ook een aanrader, aan zee ook diverse eetgelegenheden, met prima uitzicht en vermaak. Het park heeft tennisbanen en een mooi voetbal/volleybal/basketbal-veld. De zwembaden zijn prima, echter misten wij speelgelegenheid voor de kids in/bij het water, een glijbaan bijv. zou erg leuk zijn geweest! Personeel prima, verder niet veel mee te maken gehad.

Met partner, Juli 2014
"Bijkomen"vertalen
Angelique
8,0

31-07-2014 Laguna Bellevue heeft een vriendelijke rustige uitstraling. Het ligt op een berg dus het is wel ontzettend veel traplopen. Dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen aanrader. Het zwembad was goed, schoon en netjes, wel erg glad dus oppassen! Diep en ondiep deel.

Super dicht bij zee, maar ook hier moet je weer een hele lange trap voor af. De zee is heerlijk, geen zand tussen je tenen. Wel gelijk diep en beetje wild, en waterschoenen aan!

Naar het centrum is het ongeveer 3 kwartier lopen, wel leuk om te doen en helemaal langs de kust. Ook gaat er om het half uur een treintje. dit kost 20 kuna per persoon.

Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon. Beneden en boven op de berg een winkeltje waar je de algemene boodschappen kon doen.

Genoeg eetgelegenheden en het eten is prima.

Wij zijn lekker uitgerust!

Met jonge kinderen, 2013
"Villas Leguna Bellevue was top"vertalen
erik
10,0
9,0

27-10-2013 Wij waren er met 2 kinderen. Voor de jongste 4 was de kust te ruw. Maar daar was het zwembad een uitkomst voor!
De villa's zijn een aanrader. Vlakbij zee.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?