Hotel Kristal ***

Kristal
8,2

9 reviews over Hotel Kristal in het Nederlands

wendy , 23-1-2008

wij zijn juni 2007 in hotel kristal geweest erg mooi hotel het eten was perfect er was voor ieder wat wils.de kamers waren erg goed en netjes/schoon.bedienend personeel niet erg vriendlijk.

de zee was lekker dicht bij alleen jammer dat ze geen strand hadden maar stenen vond ik een groot nadeel.het stadje was erg dicht bij als je voor het hotel uit loopt naar links gaat.

een super hotel voor een betaalbare prijs.alleen wij zijn met de auto gegaan en ons viel de reis erg tegen te lange rit en daarom daar geen zin meer om te rijden met de auto in porec. echt iets wat je gedaan moet hebben zijn de 16 meren maar verblijf daar dan ook een nacht als je het in een dag doet ben je gebroken het is er prachtig.

Gereisd met partner in januari 2008

Ton en Corrie, 11-10-2007

Wij zijn eind september voor de 3de keer in dit hotel geweest.

Het restaurant en de kamers zijn dit jaar gerenoveerd en voorzien van airco. Alles zag er keurig uit. Het buffet was nog uitgebreider dan andere jaren. Het personeel is altijd vriendelijk. Dit hotel kunnen wij iedereen aanraden!

Gereisd met partner in oktober 2007

Linda, 24-8-2007

Een nette kamer met airco, douche, toilet en balkon. Het enige wat wij op de kamer misten was een koelkast of minibar.

De buffetten voor ontbijt en diner zijn zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Alleen het restaurant heeft absoluut geen sfeer, het is gewoon één grote (vr)eethal. De drankjes zijn bij het dinerbuffet inbegrepen, men kan onbeperkt fris, bier en wijn pakken. Het hotel ligt +/- 20 min lopen van het centrum van Porec (mooie wandelroute langs de zee). Ook kun je het treintje of de taxiboot nemen naar het centrum voor 10/15 Kuna p.p. (Euro 1,40 / 2,10 p.p.). Voor kinderen is er ook voldoende in de buurt van het hotel te beleven: kinderbuggy, trampolines, speeltuin, midgetgolf.

Gereisd met partner in augustus 2007

Matthijs, 26-9-2006

Hotel uitstekend. Alleen de animatie was in September minder. Je kunt gebruik maken van 2 zwembaden en van de zee, wat wil je nog meer?

Ontbijt en diner zijn heerlijk.

Gereisd met partner in september 2006

Eric & Tonny, 10-7-2006

We kregen eerst een kamer vlak bij de airo buitenunit (aan de kant van de hoofdingang). Hels lawaai tot 23u en om 7u ging het weer vrolijk verder. Bij aankomst geeist dat we een andere kamer kregen, en dat de volgende dag na discussie ook gekregen.

Eten is veel en goed. Beschamend om te zien hoe sommigen zich menen te moeten gedragen als al het eten en drinken gratis is (meer weggooien dan opeten).

Geen airco op de kamers. Maar omdat we niet in de hoogzomer periode daar waren, was dit geen probleem.

Aan de receptie waren ze nogal een humeurig (einde seizoen?). De overige bediening was ze heel erg vriendelijk en correct.

Voor gasten met de auto is een vaste eigen parkeerplaats voorhanden. Je hebt dus de hele vakantie je eigen plekje.

Voor een eenmalig bezoek is het hotel eigenlijk wel een aanrader. Voor ons echter niet een hotel waar we nog eens naar terug zullen gaan.

Gereisd anders in juli 2006

Koen, 10-1-2006

Prima hotel, helaas geen airco op de kamers. Dit hotel ligt in een heerlijk rustig en mooi gebied. Het stadje is alleen wel een stukje lopen (20 min), maar de wandeling gaat niet vervelen aangezien de omgeving prachtig is! Echt een aanraden, maar voor het zwembad moet je echt bij Diamant zijn (100 meter verder) waar je ook gebruik van kan maken. Het eten is overigens perfect!
Gereisd anders in januari 2006

Ton en Corrie, 18-10-2005

Een uitstekend hotel! Mooie kamers, het eten was prima en het personeel heel vriendelijk. Slechts 20 minuten lopen van het centrum of je kunt met een treintje of met een boot (halteplaatsen vlakbij het hotel(ong. 3 min. lopen) Iedere avond live-muziek en een goed animatieteam!
Gereisd anders in oktober 2005

edwin & petra, 12-8-2005

prima hotel! alleen niet voor mensen die slecht te been zijn goed bereikbaar ivm de vele trappen
Gereisd anders in augustus 2005

Andre & Marielle, 6-7-2005

Het hotel Kristal maakt deel uit van een hotelcomplex, zo'n 15 minuten lopen van het gezellige, pittoreske dorpje Porec.

Wij waren op zoek naar een goed hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding en dat hebben we in het hotel Kristal gevonden.

Voldoende faciliteiten rondom het hotel, behalve de ligbedden. Wil je de hele dag zonnebaden, dan betekent dat vroeg op en een ligbed bezet houden. Of anders kun je altijd je luchtbed pakken en op een van de grasweides langs de mooie rotskust gaan liggen.

Prijzen zijn bijna gelijk aan Nederland.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kristal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristal in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kristal scoort een 8.18 uit 10 op basis van 11 reviews.