Hotel Galeb **

Matig

6 reviews over Hotel Galeb in het Nederlands

Niks!

Robin, 25-11-2008

Het ligt aan je reisgezelschap, maar voor ons was de ligging minder. Het was een stap/zon vakantie; elke dag een minuut of 10 met de taxi moeten voor de kroeg is dan onverwacht. Het water ligt wel lekker dichtbij en is supermooi! (Waterschoenen aan te raden) Het eten is gemiddeld; afwisseling zou fijn zijn! De kamers zijn dramatisch. Ze zijn oud, maar vooral heel erg klein. Er passen 2 eenpersoonsbedden en een klein bureau in en dan moet je maar kijken waar je je koffers zet; doorgang wordt toch wel geblokkeerd. Ook airco zou absoluut geen overbodige luxe zijn; het is er erg warm. Leve het balkon dus!

De gemiddelde leeftijd van de gasten daar, is ongeveer 142. Niet gezellig dus!

Al met al geen aanrader! Zeker niet voor een stapvakantie..

Gereisd met vrienden in augustus 2007

W & M, 15-8-2007

Wij vonden dit hotel niet best.

Allereerst negatieve punten:

- Kleine kamer

- Vrij korte bedden

- Ons balkon had uitzicht op een bult

- koudwater kraan was warm water en warmwater kraan was koud water.

- Schimmel aan onderkant douche gordijn en de temperatuur van het water wisselde nogal.

- Wasbak brak zowat af als je er een beetje tegenaan leunde.

- Veel ongedierte (er liepen bij ons 5 duizenpoten uit de plint:S en veel spinnen)

- Geen vriendelijk personeel/slechte service

- Erg gehorig, het leek alsof onze buren van 2 deuren verder naast ons bed stonden te praten.

Positieve punten

- Het ontbijt

- Elke dag schone handdoeken

Dit hotel zouden we dus zeker afraden maargoed dat is onze mening.

Porec zelf is supergezellig. Vele terrasjes, leuke restaurants, veel activiteiten en een dag Venetië is zeker aan te raden. Na 11 dagen heb je het wel gezien.

Gereisd met partner in augustus 2007

chantal, 7-8-2006

dit hotel was niet helemaal wat we zochten! het eten was goed te doen, de kamers waren idd vrij klein(en na 2x vragen eindelijk onze kamers 'savonds laat verschoond, terwijl wij nieuwe gasten waren) we moesten elke dag naar porec zelf(wat tevens met een treintje goed te doen was,en stopt om de hoek)In zelena laguna was maar 1klein straatje met wat kraampjes! Voor Jeugd, ik vind het er niet veel! stappen was al helemaal niks, om 1uur was t nog niet echt volgelopen!als je van omgeving en watersport houd, is het er wel goed te doen!
Gereisd anders in augustus 2006

Ber, 3-8-2006

Hotel is eenvoudig en ziet er een beetje oud uit, maar wel netjes en schoon. Bij aankomst bleek bij ons dat onze kamer nog bezet was en dubbelgeboekt. Na wat geregel kregen we wel de kamer die we geboekt hadden. Verder hadden mijn vriendinnen ook wat problemen met de verkeerde kamer, maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen. Een minpunt was dat we met z'n 8en verspreid zaten over het hotel op verschillende verdiepingen en zelfs helemaal aan de andere kant van het hotel. Het ontbijt was goed. Het avondeten standaard en kon er mee door. Verder hebben we daar een super vakantie gehad!!
Gereisd met vrienden in juli 2006

timo, 13-6-2006

een leuk hotel om te zien, wel beetje kleine kamers, maar verzorgd! eten varierend en goed te eten! leuke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in juni 2006

Stefan, 10-8-2005

Kamers zijn heel eenvoudig en klein
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galeb in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galeb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galeb scoort een 5.25 uit 10 op basis van 8 reviews.