Ben je op zoek naar goed beoordeelde accommodatie voor je vakantie in Medulin? Hieronder vind je alle accommodaties in Medulin.
Waardering

19° / 31°

29 jul 2016

Medulin
158 reviews
Wordt Medulin je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Medulin.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Medulin bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

9 Accommodaties Kroatië, Istrië, Medulin

Reviews van Medulin

Medulin scoort een 8,0 uit 10, op basis van 158 reviews
Wordt Medulin je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Medulin. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Medulin. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Medulin. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 98 Appartementen, 2 Campings, 10 Hotels, 9 Vakantiehuizen, 3 Bungalows, 4 Pensions en 2 Villas in Medulin. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 61 vakantiefoto's van Medulin. Je kunt 1 video van Medulin bekijken. Lees de 158 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Medulin. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Medulin. Bekijk ook andere accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië.