Appartement Haus Gabi ***

Haus Gabi

1 review over Appartement Haus Gabi in het Nederlands

Wat een gastvrijheid

m.schellekens, 21-7-2015

Klein appartementen complex slechts 4 eenheden. Tijdens ons verblijf twee appartementen bezet. Daardoor hadden we een privé zwembad samen met onze twee dochters. Appartement ruim en schoon. Prima bedden. Veel extra zaken aanwezig die niet op website staan. Gabi en haar man zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. Bij aankomst hebben we eigen gemaakte taart gekregen. Een paar dagen later eigen gemaakte jam van haar zus. Wekelijks schoon bedlinnen. Heel erg warme periode van verblijf waardoor airco erg goed zijn dienst bewezen heeft. Ligging in dorp met verschillende restaurants en dicht bij strand. Rustig strand wel met auto, te voet is te warm om te wandelen. Dit appartement is kleinschalig en heeft daarom zijn charme t.o.v. Anderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Gabi in Medulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Gabi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Gabi scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.