Appartement Anita

Appartement Anita
Anita

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anita bij:

1 review over Appartement Anita in het Nederlands

App. Anita

H., 4-1-2010

Wij zijn in 2008 met 7 meiden naar app. Anita geweest! Was een redelijk mooi appartement. Erg ruim en allemaal een slaapplaats in een slaapkamer, dus geen gedoe met slaapbanken etc. We hadden een mooi balkon waar we heerlijk konden zitten. Ook hadden we erg leuke buren waarvan we ook het balkon konden gebruiken. Zij hadden een groter balkon waar wij makkelijk met z'n allen konden zitten!

Het appartement ligt wel erg ver van alles af.. we moesten iedere avond voor het uitgaan lang lopen +-20 min. Wat ook wel weer erg gezellig was.. samen met de hele villa. We haalden dan al vaak brood voor de volgende dag (waren de bakkers al mee bezig)... scheelde de volgende dag al weer een lange wandeling.

Het strand was ongeveer 25 minuten lopen ook een heel eind dus!

Het voordeel van dit land is dat alles echt super goedkoop is. we konden iedere avond voor 10 euro uiteten (hoofdgerecht en nagerecht en drinken) Wij deden dit iedere avond in Mimosa. super leuk restaurant waar het iedere avond er

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anita in Medulin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anita scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.