Beoordelingen Hotel Valamar Club Tamaris****

22 september 2014

Valamar Club Tamaris****
32 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Valamar Club Tamaris****
Lanterna 6, HR-52465, Lanterna (bij Porec)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Club Tamaris**** in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Club Tamaris**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Valamar Club Tamaris scoort een 8,7 uit 10, op basis van 32 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Club Tamaris**** in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Club Tamaris****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Valamar Club Tamaris**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Valamar Club Tamaris**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Valamar Club Tamaris**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Hotel Valamar Club Tamaris**** met andere accommodaties in Lanterna (bij Porec).
Even geduld a.u.b.

8,4
8,3
8,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Prachtig hotel"vertalen
Paul
7,0

12-07-2014 Valamar is een prachtig hotel/resort, wij waren één van de weinige Nederlanders en dan waan je je echt op vakantie. De faciliteiten zijn uitstekend en het personeel is vriendelijk, spreken goed Engels(of als je wilt Duits). De andere gasten zijn voornamelijk Duitsers en Italianen.

Schrik niet bij de toerit, het is geen nudisten resort - dat ligt aan de overkant.

Kamers zijn schoon, ruim en hebben airco. De kamers worden elke dag netjes gemaakt en 1-2 keer per week het beddengoed verschoont. Handdoeken worden vervangen indien je deze op de grond achter laat.
Op de kamer was een lege minibar, deze hebben wij met onze eigen flesjes gevuld. Verder hadden we een TV met BVN, kluisje, balkon, föhn en een kledingkast met hang gedeelte.

Het eten is werkelijk geweldig, ik kan aardig lastig zijn met eten maar daar heb ik geen moeite mee gehad. Het drinken bij het eten is overigens post-mix (aanmaak frisdrank), zoals bij de meeste all-inclusieve.

met partner, Aug. 2013
"Echt goed"vertalen
Fam. van Gorp
9,0

23-08-2013 Mooie ligging; lekker veel schaduw aan het strand van de bomen. Eten erg goed; Taverne is echter minder.
Goede formule. Bijzonder vriendelijk en gemotiveerd personeel.

"Top resort"vertalen
Rudi
8,0

28-08-2013 Mooi resort, upgrade gekregen van agava naar casa palma (ongelofelijke mooie familiesuites), agava: veel te kleine badkamer + veel te donker binnen! Heel lekker eten, dranken wel duur (betalend buiten restaurant), spijtig genoeg te weinig shows van animatieteam, veel livebands 's avonds, hygiëne en onderhoud++, gala avond met vuurwerk was spectaculair, stadje Porec zeker bezoeken= wondermooi en supergezellig!! We gaan zeker nog terug...

met een groep, Juli 2013
"Leuke vakantie maar anders dan gepland"vertalen
pdanker
6,0
8,0

14-01-2014 Eigenlijk hadden we bij het diamant hotel te porec geboekt, dit is een ander hotel waar wij als familie tien jaar terug ook zijn geweest en daarom er graag weer wilde verblijven. Door overboekingen zijn we toen doorgestuurd naar het Valamar club tamaris hotel/appartement. Het was een schoon appartement wat vrij dicht gelegen was bij het strand. Eten was goed alleen vaal hetzelfde. Een nadeel was dat het een zooitje ongeregeld was qua tafels en service. Wij waren met een groep van tien en dan is het lastig om een tafel te zoeken, vooral als twee tot vier mensen ongegeneerd gaan dineren aan tafels voor tien personen. Hier werd voor ons gevoel ook niet veel aangedaan door de bediening. Voor de redt een leuk hotel met veel accommodatie. Zou er volgende keer niet meer naar terug gaan omdat we zelf wel dichter bij Porec wilde zitten. Maar heel leuk om met kinders naar toe te gaan!

"Leuke vakantiebestemming"vertalen
V.
9,0

05-08-2013 zeer degelijk hotel met ruime faciliteiten en lekker, gevarieerd eten, weliswaar redelijk duur
wel in een zeer toeristische regio maar dat is op voorhand geweten
vriendelijk personeel, mooie zwembaden, hoewel ze door het grote complex nog iets ruimer mogen zijn
het domein is proper, maar kan iets kleurrijker (wandelen) ingevuld worden
via gratis fiets huur kan je perfect - zelfs met 2 kids (meisjes 9-11 jaar) - een tochtje maken naar een nabij gelegen dorp of zelfs Porec weg van de drukke wegen

"Dit nooit meer"vertalen
rene
6,0
5,0
2,0
4,0
8,0

02-08-2013 Prijs kwaliteit ver te zoeken. Goed eten maar in een vreetschuur. Animatie matig. Wel kindvriendelijk. Kamers zeer zeer matig. Zwembad handdoekje leggen anders geen plaats. Kortom niet doen valamar Lanterna zeker niet voor het geld

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Uitstekende accommodatie"vertalen
Familie Dreef
9,0

27-08-2012 Met twee volwassenen en twee kinderen (13 en 15 jaar) ruim een week in Casa Palma doorgebracht. Uitstekende inrichting modern en functioneel. Accommodatie zeer service (gast) gericht; prima ligging en faciliteiten; hoge mate van betrokkenheid en toegankelijkheid management; uitstekende animatie voor jong en oud gedurende gehele dag. Uitgebreid budget; goede spreiding gasten tijdens maaltijden. Kortom voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Fantastisch mooie"vertalen
Onbekend
9,0

04-08-2011 Prima hotel, ligt in een park met zicht op de Adriatische zee. Suite gehuurd (2 kamers, living room, balkon, badkamer) - aan zee kant, maar door de hoge bomen zie je de zee niet. 2 goeie zwembade, excellent buitenterras, prima ligging.
Eten was heel lekker, enige opmerking: wat meer variatie in desserts zou aangenamer zijn.

met partner, Sept. 2010
"Heel goed hotel"vertalen
Sandra
10,0

30-09-2010 We zijn net terug en dit hotel is echt top. Vriendelijk personeel ze zijn zeer klantvriendelijk daar kunnen ze in Nederland nog iets van leren in de hotels en horeca.
Kamers en de rest van het hotel zeer netjes en schoon.
De zwembaden zijn ook goed goed onderhouden.
Eten is gewoon echt goed en grote keus.
Er is niets op aan te merken echt een aanrader.

met oudere kinderen
"WOW echt fantastisch"vertalen
Karel Steegmans
10,0

18-08-2009 pas terug van valamar tamaris, het was echt geweldig eten was heel uitgebreid en elke dag iets anders,kamers waren heel mooi en modern een ruim terras.Zwembaden waren enorm mooi en groot,de animatie was in een woord perfect.Alleen de prijs vonden we nogal duur voor een autovakantie.Het personeel was ook heel vriendelijk.Eerder ook nog in valamar luna active resort geweest en was bijna even goed. VOLGEND JAAR ZEKER WEER!!!!!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?