8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Valamar Club Tamaris**** bij :

26 reviews over Hotel Valamar Club Tamaris in het Nederlands

Supergeweldige vakantie!

Diana, 17-8-2015

Alles was geweldig: het eten, het hotel, de omgeving, de zwembaden ( konden gewoon met balletje spelen en met krokodil in zwembad ;-)).
Gereisd familie in juli 2015

We gaan hier nooit meer heen !

Jeroen , 29-7-2015

We gaan nu al jaren hier naar toe. Was een goed hotel.ook voor kinderen. Maar dit jaar 2015 is het waardeloos. Kinderen mogen niet meer met een zacht klein balletje overgooien. Ze mogen niet in het zwembad springen. Je mag ook niet op een krokodillen luchtbellen spelen. En we moeten nu nog 9 dagen pfff.

Eten is super hier.

Kamers zijn ook goed.

Prijstechnisch is het duur !!

Dit hotel is nu geschikt voor mensen zonder kinderen !!

Mijn kinderen zijn 16 en 14 en 10 en 7 jaar.

Gereisd familie in juli 2015

Kindervriendijk en zeer commercieel

Robert, 11-7-2015

Mooi resort met vriendelijk personeel! Het eten is ook goed! De kamers zijn echter heel matig (oud vies bed, gaten in de gordijnen) en All Inclusive light is wel heel erg light. Sapje bij ne ontbijt? Trek je portemonnee maar. Na 14.00 betaal je voor alles (met uitzondering van het avond eten tussen 18.30 en 20.30).

Wil je om 15.00 wat drinken? Dan betaal je drie euro voor een ijsthee. Je betaalt vijf euro per glas wijn. Eten begint vanaf een droge oude croissant a 1,50.

Ze probeerden bij heel veel dingen geld uit je zak te kloppen met prijzen die hoger liggen dan de Nederlandse prijzen. Dat is gek voor een oost Europees land.

Alles is verder erg Duits georiënteerd. Toen wij er waren was ook zeker 95% Duits. Het is dan vanzelf en logisch wellicht dat dat altijd de taal is waarin je wordt aangesproken. De meeste Kroaten lijken echter liever Engels te praten dus dat is geen probleem. Vermaak voor kinderen is zeer goed, zwembaden zijn goed en het strand is heel dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastisch!

Evi, 13-6-2015

Wij hebben met onze 2 kinderen van 3 en 5 jaar een klein huisje gehuurd. We konden gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel maar ons huisje was net ver genoeg van de drukte van het hotel. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Lekkere, uitgebreide buffetten. Uitgebreide animatie. Kortom niets op aan te merken.
Gereisd familie in juni 2015

Uitstekende keuken !!

dorien de moor, 25-8-2014

Uitgebreid buffet, lekkere maaltijden met showcooking, binnen in het restaurant is het drukker, maar het terras is zeer aangenaam. Wij logeerden in Casa Agava, volgens ons het meest rustige gebouw, ver van de avondanimatie en ver van de camping. Onze kinderen van 9 en 11 hebben een fantastische tijd beleefd in de kinderclubs, leuke uitstapjes zoals paardrijden, lasertag, enz.. Minpuntje vonden wij ook de ligging : je zit niet op wandelafstand van een stadje voor alles heb je de wagen nodig. Vriendelijk personeel. De activitypool is het hoogseizoen missch iets té klein, maar voor de rest een tophotel in zijn genre
Gereisd familie in augustus 2014

Aanrader voor jonge gezinnen

Nele , 18-7-2014

Wij verbleven een week in een familiekamer met verbindingsdeur. De kamers waren zeer mooi met ruime badkamers en voorzien van een koelkast. Er is een relaxpool en een activitypool, waardoor je kan kiezen voor absolute rust of een zwembad waar altijd wat te beleven valt. Het personeel is zeer vriendelijk, de animatie is super. Het eten is een absolute topper, onvoorstelbaar veel keuze, oesters en cava bij het ontbijt, showcooking bij lunch en diner. Binnen in het restaurant vonden wij het nogal druk, wij verkozen het terras waar je in alle rust kon genieten. Het enige minpuntje is de ligging, je moet alles met de wagen doen, er is geen enkel stadje op wandelafstand. Dit wisten we op voorhand, dus heeft ons ook niet gestoord, het hotelcomplex heeft voldoende aanbod om je nooit te vervelen.
Gereisd familie in juli 2014

Prachtig hotel

Paul, 12-7-2014

Valamar is een prachtig hotel/resort, wij waren één van de weinige Nederlanders en dan waan je je echt op vakantie. De faciliteiten zijn uitstekend en het personeel is vriendelijk, spreken goed Engels(of als je wilt Duits). De andere gasten zijn voornamelijk Duitsers en Italianen.

Schrik niet bij de toerit, het is geen nudisten resort - dat ligt aan de overkant.

Kamers zijn schoon, ruim en hebben airco. De kamers worden elke dag netjes gemaakt en 1-2 keer per week het beddengoed verschoont. Handdoeken worden vervangen indien je deze op de grond achter laat.

Op de kamer was een lege minibar, deze hebben wij met onze eigen flesjes gevuld. Verder hadden we een TV met BVN, kluisje, balkon, föhn en een kledingkast met hang gedeelte.

Het eten is werkelijk geweldig, ik kan aardig lastig zijn met eten maar daar heb ik geen moeite mee gehad. Het drinken bij het eten is overigens post-mix (aanmaak frisdrank), zoals bij de meeste all-inclusieve.

Gereisd met partner in juni 2014

Ideaal hotel

Gunter Cypers, 9-7-2014

Zeer goed ontbijt, met pannenkoeken, croissants, allerhande broodjes, fruit enz...

De maaltijden zijn zeer gevarieerd met naar keuze vlees of vis. Het eten was super.

De kamers waren uitstekend en steeds proper.

De shows tijdens de avonden waren slapjes maar we zijn dan telkens gaan wandelen.

Het zwembad water was lekker warm, met een stroomversnelling.

Gereisd familie in juni 2014

Leuke vakantie maar anders dan gepland

pdanker, 14-1-2014

Eigenlijk hadden we bij het diamant hotel te porec geboekt, dit is een ander hotel waar wij als familie tien jaar terug ook zijn geweest en daarom er graag weer wilde verblijven. Door overboekingen zijn we toen doorgestuurd naar het Valamar club tamaris hotel/appartement. Het was een schoon appartement wat vrij dicht gelegen was bij het strand. Eten was goed alleen vaal hetzelfde. Een nadeel was dat het een zooitje ongeregeld was qua tafels en service. Wij waren met een groep van tien en dan is het lastig om een tafel te zoeken, vooral als twee tot vier mensen ongegeneerd gaan dineren aan tafels voor tien personen. Hier werd voor ons gevoel ook niet veel aangedaan door de bediening. Voor de redt een leuk hotel met veel accommodatie. Zou er volgende keer niet meer naar terug gaan omdat we zelf wel dichter bij Porec wilde zitten. Maar heel leuk om met kinders naar toe te gaan!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Top resort

Rudi, 28-8-2013

Mooi resort, upgrade gekregen van agava naar casa palma (ongelofelijke mooie familiesuites), agava: veel te kleine badkamer + veel te donker binnen! Heel lekker eten, dranken wel duur (betalend buiten restaurant), spijtig genoeg te weinig shows van animatieteam, veel livebands 's avonds, hygiëne en onderhoud++, gala avond met vuurwerk was spectaculair, stadje Porec zeker bezoeken= wondermooi en supergezellig!! We gaan zeker nog terug...
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Club Tamaris in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Club Tamaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valamar Club Tamaris scoort een 8.81 uit 10 op basis van 41 reviews.