Camping Lanterna ****

7,5

882 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Heerlijk en relaxed

Maffie, 23-9-2017

Prima camping maar als zo vaak vermeld erg groot.fietsen worden verhuurd voor megabedragen wat eigenlijk absurd is te noemen. ..

Goede en nette camping

clarissa, 12-9-2017

Mooie en nette camping, Sanitair is erg schoon. De camping heeft verschillende stranden, zand, kiezel en rots, dus voor ieder wat wils. Ook kun je er prima wat eten!

Let wel op.. voor de bedjes op het strand leg je €5 per dag neer per bedje. in de avond op het strand al er film gekeken word is het wel gratis. je kan Nergens met euro betalen. Deze kun je wel omwisselen op de camping maar wel voor veel minder waarde.. supermarkt is ook duur, een potje jam kost zo €4. Rij iets verder en je hebt een supermarkt. Personeel op de camping is onvriendelijk.. maar goed.. dat hebben wel meer campings.. Tot slot, het is een prachtige grote en nette camping maar het kost wel wat. Wel zeker de moeite waard. Neem wel water schoenen mee!

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk maar erg groot, en 1 keer is voldoende

Rogier, 7-9-2017

Erg grote camping hierdoor wachten voordat je bij het zwembad naar binnen mocht, tegenvallend geen aanlegplek t.b.v. een dolfijnen tour, dus eerst naar porec en daar opstappen voor de tour. Badhuizen zijn erg verspreid (best ver weg)

Geweldige, grote camping

De Kleine, 2-9-2017

Wij zaten 2 weken in een ingerichte tent van een touroperator. Deze tenten staan vooraan dicht bij het mooie centrum, s'avonds gaat de live muziek wel lang door. Niet heel erg, maar de volgende ochtend om 7.30 uur rijd de vuilniswagen wel de camping weer op. Daar werden we dagelijks wakker van. Het toiletgebouw stond voor ons aan de andere kant van centrale weg, maar ondanks de vele auto's werd er wel rustig gereden waardoor onze dochter van 6 prima zelf kon oversteken. Groot toiletgebouw (nm11) vrouwen deel bevatte zo'n 20 wcs en 10 douches. Rond etenstijd stond er vaak een rij bij de douches maar nooit langer hoeven wachten dan 10 min. Redelijk schoon ook, vaak schoonmakers gezien! Vanaf ons plekje was het zon 5-10 min lopen naar zee en kleine 10 min naar het kinderzwembad. Prachtig zwembad was dat, heel veel uitdaging voor onze kinderen. De zonneweide was helaas wel vaak drassig en de tegels bij het zwembad waren heel glad. Water was zon 23-25 graden prima. We komen zeker nog eens terug

Touroperator Mobil Home, krot achter op de camping

Frits, 1-9-2017

Best een leuke camping waar van alles is te beleven! Heb via een touroperator een Mobil Home geboekt. Werden we achter op de Camping ingedeeld. Oud ding. deurtjes vielen er zowat af van de keukenkastjes. Voor 12 dagen dan ook nog € 1900 betaald. Gevoel van oplichting!!

Erg groot, maar supermooi

Elfjes5, 28-8-2017

De camping is erg groot. Voordeel; er is voor iedereen wel iets te doen. Van zwembaden tot live muziek, restaurantjes, winkeltjes, zee, watersport, game-hal, springkussen en broodjes op loopafstand.

Nadeel; alles kost geld. De afstand vanaf de glamping (waar wij verbleven en wat supermooi was) tot aan het piazza-plein was een half uur lopen met een behoorlijke klim. Er liep op bepaalde tijden wel een treintje, maar ook die moet je betalen. Zwembaden zijn vrij.

Na het lezen van de reviews was ik nogal angstig voor het lawaai. Dat viel reuze mee. Voor het feit dat het een grote camping is, vonden wij het rustig (qua geluid). De grote weg stoorde ons niet (maar wij hebben geen kleine kinderen)

Personeel is vriendelijk en we vonden het schoon.

Leuk voor 1 keer.

Familie L, 28-8-2017

De camping is gewoon mega groot. Wij waren met eigen accommodatie en de staan plaatsen zijn opzich wel mooi. De afstand naar het zwembad veel te groot. Wel een mooi zwembad maar overal moet je voor betalen. De bedjes aan het strand aan het zwembad het treintje dat over de camping rijd het springkussen het springkussen wat is zee ligt echt werkelijk overal voor. En als je op het gras wil liggen bij het zwembad dan is gelijk je handdoek nat want in het gras is het ook zwembad. De douches ronduit smerig. Heb geen enkele poetser gezien en wachtrijen om te douchen dat de mensen tot buiten stonden. Koud water en klein miezerig straaltje.de supermarkt op het park viel vies tegen. Wij gingen buiten het park boodschappen halen. Ik vind de camping te groot om de kinderen alleen ergens heen te laten gaan. Voor mij was 1x leuk maar we zullen er niet meer naartoe gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie op een wel erg grote camping!

Familie S., 28-8-2017

De camping was groot, dat hadden we al gelezen, toen we er waren beseften we pas hoe absurd groot. Het is wel een mooie camping!

Op je plek heb je overigens weinig tot geen last van het massale, tenzij je op een hoek van een straatje stond, veel doorloop en auto's (overdag en nacht).

We hadden een hele grote plek, met veel schaduw (blok G), lagen centraal tussen de 2 zwembaden/zee, supermarkt en kinderanimatie. Staan veel naaldbomen, valt dus regelmatig was hars op de tenten/caravans en auto's.

Veel broodwinkeltjes om je heen. Afhankelijk van je locatie kon je wel ver moeten lopen naar de centrale voorzieningen. Camping zelf is een geoliede machine, alles goed en strak geregeld. Enige waar wij echt last van hadden was het lawaai in de nacht van mensen die op weg waren naar hun tent. Veel geschreeuw, geen beveiliging gezien of gehoord die zou kunnen corrigeren. Omdat het een groot dorp is ook veel afvalbakken en die worden vroeg in de ochtend geleegd, binnen de blokken, naast de staanplaatsen. Na 2 weken vervloekten we de vuilniswagen die de glasbak om 8 uur op de hoek kwam legen.

Sanitair is goed geregeld, veel verschillende gebouwen, ene drukker dan de andere, kwestie van uitproberen, zodat je ook zeker warm water hebt.

Main road is erg druk, daar kun je ook aan staan met je tent, en de doorloop begint al vanaf 7 uur in de ochtend tot 12 uur in de nacht, moet je leuk vinden al die mensen en het geluid..... ook niet heel veilig met kleinere kinderen.

2 zwembaden: Aquapark is heel leuk voor de kinderen, wel elke dag erg druk, wanneer het te vol is moet je wachten om binnen te komen. Zoutwater zwembad ligt bij de zee (met deel opgespoten strand), daar is het rustiger in het zwembad. Langs de hele camping toegang tot de zee met rotsplateau. Leuk om krabbetjes/kwallen en slakken te vangen.

Genoeg te doen in de omgeving, genoeg supermarkten in de omgeving. Genoeg restaurantjes op de camping en omgeving. Ga vooral op pad, want wij hebben echt een deel van de camping niet eens bekeken, zo groot als het was.

Stepje of fiets meenemen voor de kinderen is handig, hou er wel rekening mee dat het een terrassen-camping is en er dus (ongewild) heel veel vaart gemaakt kan worden (met alle valpartijen van dien....).

Leuke en prima vakantie gehad, maar wij gaan volgende keer naar een iets overzichtelijkere en minder massale camping.

Prima camping!

Aafke van Overbeeke, 27-8-2017

Wij zijn in augustus 3 weken naar deze camping geweest. Het is een grote camping maar dat wisten we ban te voren. We hebben hier totaal geen last van gehad. Wij stonden op plaats D95. Prima plek in een rustig straatje en dichtbij het toiletgebouw. De plek was erg ruim. Was ongeveer 5-10 min lopen tot aan de zee. Langs de kust kun je op veel plaatsen douchen. Overal op de camping zijn bakkerijtjes waar je diverse soorten brood kan halen. Prima geregeld. Eten bij restaurant Adri was goed en gezellig. Jammer dat de boot vanaf de pier van het hotel maar 1 keer per uur vaart, daardoor toch maar met de auto naar Novigrad gegaan.

Wij hebben genoten.

Leuke camping

Polty, 27-8-2017

Net terug van camping Lanterna. Een zeer grote camping waar je de kinderen niet snel alleen ergens naar toe laat gaan i.v.m. de drukke hoofdweg op de camping. Sanitair is goed en ook de eetgelegenheden prima. Wat wij erg jammer en een groot minpunt vinden is dat je werkelijk overal voor moet betalen! Zo'n 5 euro voor een ligbed bij het zwembad, springkussens en trampolines, het treintje wat over de camping rijdt en ook het 'springkussen' in de zee.

Al met al een leuke vakantie gehad maar voor ons niet weer...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lanterna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lanterna scoort een 7.53 uit 10 op basis van 1044 reviews.