Vakantiehuis Kuæa Jenny

Kuæa Jenny

1 review over Vakantiehuis Kuæa Jenny in het Nederlands

wat een gastvrijheid!

Martina, 28-6-2010

Wat werden wij hier hartelijk ontvangen! Nog nooit zo meegemaakt. Tijdens onze hele vakantie werden wij in de watten gelegd. Het ontbrak ons aan niets. Wanneer we ook maar iets nodig hadden was het er al bijna. Geweldig lieve gastgevers. Het huisje is snoezig. Klein maar fijn. Alles zit er in tot aan de kleinste dingetjes. Het is voor de eerste keer wat moeilijk te vinden maar daarna leer je de weg kennen en is het goed te doen. Bij de gastgevers is wijn en schnaps te krijgen. Ook heeft de familie een eigen groententuin waar gebruik van gemaakt mag worden. Het is er rustiger dan aan de westkust maar zeer geschikt om te ontstressen.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kuæa Jenny in Kraj Drage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kuæa Jenny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kuæa Jenny scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.