Camping Naturist Camping Istra ***

Camping Naturist Camping Istra
Naturist Camping Istra
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Naturist Camping Istra bij:

23 reviews over Camping Naturist Camping Istra in het Nederlands

Fantastisch!

S.v.d.C, 17-8-2017

We hadden plek direct aan zee.

Fantastisch!

Enig minpunt is de harde muziek van de omgeving... vandaar de 9 i.p.v. 10. Al kan de camping er niks aan doen...

Sanitair ongelooflijk schoon! (Washok 6)

Restaurant Danijela inderdaad een aanrader!

Omgeving vonden.we minder boeiend: Poreč, Vrsar, Rovinj... Leuk, maar daarna was het wel genoeg....

Gelukkig konden we ons met zeezicht en het zeer heldere water prima vermaken!

Tip: Zorg preventief voor goede stormbanden! De wind kan vanuit het niets opzetten en dan ben je te laat!

Wij geloofden het ook niet zo, toch gedaan en maar goed ook!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi gelegen maar veel geluidsoverlast!

Claudia, 23-7-2016

Wij zitten op E190, vlak bij zee maar wel tegen het groene hoge gaas hek ivm Gemeentestrand aan te kijken. Helaas kunnen we niet slapen zonder oordoppen want er is iedere avond vreselijke live muziek in het hotel ernaast en privé feesten op een steenworp afstand. De disco verderop gaat tot een uur of 5 door en hoor je ook goed. Jammer, ze kunnen er blijkbaar niks aan doen, maar dan vind ik de 45 eu per nacht die we kwijt zijn voor tent en 4 personen echt veel te veel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldige camping

astrid, 15-7-2015

Een hele mooie en schone camping. Sanitair werd dag en nacht schoon gehouden. Super.goed gegeten bij daniela. Alleen 1 minpuntje: de communicatie bij de receptie is niet al te best. Het personeel spreekt elkaar tegen. Maar voor de rest: wij komen volgend jaar weer!
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk, rustige camping.

eric, 15-7-2014

In juni zijn bijna alle gasten gepensionneerd.

Je eet er zeer lekker en veel bij buffet Daniela op de camping.

Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

mooie verzorgde camping

frank, 24-7-2013

Net terug van 3 weken Istra, zeer verzorgde camping, wij zijn altijd naar Valalta geweest maar nu voor het eerst naar Camping istra, deze camping is goed bevallen, zeer schoon sanitair, en schoon terrein, wel veel geklede gasten op het strand en niet alleen pubers, onze zoon van 14 gaat gewoon bloot, jammer dat hij dan tussen geklede mensen moet vertoeven.

goede bakker, gratis haven, wij vinden het eten niet bijzonder, maar dat ligt niet aan de restaurants op de camping, maar ik vind het in heel Kroatië geen kwaliteit eten, misschien wel voor de gemiddelde Nederlander want het is goedkoop, maar van een echte biefstuk hebben ze nog nooit gehoord.

wel veel ouderen op de camping, en voor jeugd minder interessant, wij gaan volgend jaar weer naar het drukke valalta met onze puberzoon, maar zoek je rust is camping istra een goede plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Vacantie Istra Naturist

Dirk.Janbroers, 11-2-2012

De camping is een aanrader zeer mooi super schoon voortrefelijk eten bij resturant Daniella.

De toileten zijn supper schoon personeel hulpvaardig en correct.

Gelukkig is de camping naturist gebleven dit heeft asl voordeel alles blijft schoon

Ik heb nu voor het 36 jaar geboekt voor 2012 en 2013 altijd mijn eigen plaats.

Geen last van opgeschoten jeugd.

Wat opvallend is aan deze camping dat ik veel mensen tegen kom die ik als kind heb gekend en die zijn er nu met hun eigen kinderen , dat wil wel iets zeggen van deze camping

Groetjes van Dirk uit Susteren

Gereisd met partner in juli 2011

geweldige camping

Rita, 9-8-2011

ze hebben een goede beslissing genomen om de camping toch in zijn geheel naturistisch te laten. wij zijn hier zeer verheugd over, komen hier nu al zo'n 25 jaar en waren zeer teleurgesteld over hun plannen en met ons vele anderen.

nog een paar dagen en ook wij mogen weer op vakantie en natuurlijk naar istra.

groetjes Rita

Gereisd met partner in juli 2010

Zeer mooie camping preis kwalitijt goed

Dirk Janbroers, 11-12-2010

Zeer mooie camping veel rust en het eten bij Darconzeer goed een genot om daar te eten goed bediening en goed personeel voor 30 Euro met 2 personen heb je goed en veel gegeten en gedronken.

Het resturant verdiend een 10 en de bediening 10 plus.

Ik kom al 35 jaar op de camping.

Groetjes Dirk en Anja Janbroers uit Susteren

Gereisd met partner in januari 2010

Mooie camping gelegen aan de kust met rots

lougies, 9-12-2010

Is een mooie verzorgde de camping met vriendelijke mensen aan de receptie. het sanitair word goed schoon gehouden.
        Gereisd met partner in augustus 2010

prima kamping, maar klant onvriendelijk

jonneke, 19-9-2010

De camping gaat niet correct om met de kampeerders die al vele jaren daar komen. Zij worden wel op de hoogte gehouden via de post van de nieuwe prijzen en reserveringen voor het nieuwe jaar. Het informeren dat de camping voor een groot gedeelte gesloten wordt voor naturisten moet je via via horen. Wil je uiteindelijk toch een plekje uitzoeken op het over gebleven gedeelte dan blijkt alles al vol geboekt te zijn. Dat betekend het gaan zonder reservering zou ik niet gokken voor het naturisten gedeelte. Er zijn nog veel mooie andere naturisten campings in Kroatië die de moeite waard zijn.
        Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturist Camping Istra in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturist Camping Istra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Naturist Camping Istra scoort een 7.57 uit 10 op basis van 53 reviews.