Beoordelingen Hotel Funtana***

Funtana***
63 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Funtana***
Funtana, HR-52452, Funtana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Funtana*** in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Funtana*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Funtana scoort een 7,8 uit 10, op basis van 63 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Funtana*** in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Funtana***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Funtana*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 79 vakantiefoto's van Hotel Funtana*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Hotel Funtana*** met andere accommodaties in Funtana.
Even geduld a.u.b.

8,6
7,6
7,6
10,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Fantastisch hotel mooie ligging"vertalen
jan en harmien
10,0

26-08-2014 zeer ruime keuze in eten werd super snel aangevuld en zeer goed het hotel ligt aan zee mooi zwembad je kunt gratis gebruik maken van fietsen midgetgolf tennis waterfietsen de ligbedden zijn ook gratis bij het zwembad en bij het strand en super vriendelijk personeel

Met partner, Mei 2013
"Prima hotel"vertalen
E.Jager
8,0

29-05-2013 aardig en vriendelijk personeel die alles voor je doen.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Nooit meer!"vertalen
Stefanie
3,0
3,0
1,0
4,0
9,0

04-09-2012 Funtana was het 2e hotel in onze vakantie. De 1e week zaten we in het Zuiden van Kroatië. Qua faciliteiten en ligging is het echt super! Gratis tafelvoetbal, pool, minigolf, zoutwaterzwembad, waterfietsen, tennisbanen en direct aan zee met gratis ligbedden. Kortom een belofte voor een topvakantie. MAAR; in de 8 dagen dat wij er waren is het beddengoed niet 1x verschoont (terwijl er niks op bed lag wat hen kon beletten van verschonen), als ze hadden schoongemaakt zaten er nog gewoon tandpasta resten op de kraan en wasbak en de algehele schoonmaak liet echt te wensen over. Het eten was echt slecht! We hadden all inclusive maar hebben een paar keer buiten de deur gegeten omdat de keus extreem beperkt was en er eten gewoon niet lekker was. Elke dag kiwi, grapefruit, druiven en peren en al het andere fruit uit blik! Zelfs de gekookte eieren waren te lang doorgekookt. Bijna elke dag was t eten hetzelfde.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Volgend jaar weer!"vertalen
Fam van der Schuur
10,0

11-08-2012 Dit resort is zeker ****sterren waard!
Bij aankomst zeer vriendelijk en goed ontvangen door Ivan(receptie)vertelde gelijk dat wij om 10.30 de all in polsbandjes konden ophalen en om 12.00 in onze kamer mochten.Zeer mooi ,schoon en netjes complex! prachtig onderhouden tuin,zwembad en zeezicht.Ook is het zeewater er glashelder,prachtig om te snorkelen,duiken en vissen.
Wat opviel was dat al het personeel zeer vriendelijk was, het eten was lekker en vers, voor de kinderen was er volop ijs, pizza's friet enz,
zelfs de laatste dag bij vertrek hebben we nog de hele dag gebruik kunnen maken van de all in .
super,super,super!

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Voor een week prima vermaakt"vertalen
g_de_haan1
8,0

07-08-2012 Hotel Funtana bevat vier langwerpige gebouwen, veel trappen lopen. Het restaurant is bij de receptie. Het zwembad is klein, maar groot genoeg voor de gasten. De zee is op 50m lopen, waterschoenen heb je nodig voor het kiezelstrand. Als je all-inclusief hebt geboekt kan je werkelijk alles "gratis" gebruik maken van de faciliteiten van het hotel (waterfietsen, kano's, fietsen en tennisbanen). In het hotel is alleen het schepijs inbegrepen in de all-in (kan je zelf opscheppen). De drankjes kan je pakken uit de automaat. Echte koffie, espresso en cocktails moet je betalen. Het buffet is prima, saladebar, twee soorten soep, vis en vlees, voor ieder genoeg keuze. We hebben ons een week lang prima vermaakt in dit complex.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Echt goed gezien de prijs kwaliteit verhouding"vertalen
richard
8,0

27-07-2012 Ik ben een week met gezin (zoontje van 4) in resort Funtana geweest en heb het hier prima naar mijn zin gehad. Ik begrijp best dat mensen die ultra inclusief niet tevreden zijn over service ect, maar gezien de prijs is deze accomodatie gewoon goed. Het eten is ok en voor kinderen is het ideaal met een leuke speeltuin en appart ondiepwater gedeelte in zee. Ook alle vrije voorzieningne zijn goed en de ligging van het park is ideaal voor uitstapjes. De enige nadelen zijn het zout water in het zwembad en de kleine kamers voor met z'n 3en.

Met partner, Juli 2012
"Redelijk, maar moet beter voor het geld"vertalen
Stiggy
5,0

20-07-2012 Redelijk *** resortje, maar maak niet de fout het te vergelijken met resorts in Turkije, Egypte of de Caribieen. Kamer en badkamer klein, balkon mini, en tamelijk oud maar wel schoon. Matrassen niet best, beddengoed wordt niet vaak verschoond. All-Inclusive stelt niet veel voor; het eten is matig en vaak hetzelfde en het buffetrestaurant heeft beperkte openingstijden. Bij het zwembad krijg je alleen wat restjes en koude stukjes pizza. Alle frisdrank is aangemaakt met leidingwater.

De baai is wel mooi. Geen last gehad van te weinig bedjes (en wij kwamen meestal niet vroeg). Door de vele hoogteverschillen is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Veel scherpe rotsen en trappetjes; het leek mij ook best gevaarlijk voor kinderen.

Ik vond het te duur voor de kwaliteit, wij waren er 6 dagen. Als je kijkt wat de prijs per dag is en dat vergelijkt met een superluxe 5 sterren resort in bv Mexico, dan is dit per dag duurder. Dat is erg scheef! Redelijk, maar geen aanrader!

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Superrrr vakantie"vertalen
Fam. Houben
10,0

19-08-2012 Samen met onze 3 kids van 9, 7 en 3 hebben wij een super verblijf gehad. Lekker eten in een grote eetzaal in buffetvorm. Iedere dag is er variatie in keuzes van eten tijdens lunch / avondeten. Slaapkamers netjes, niet supergroot, maar je kunt je zeker goed redden met koffers voor een 15-daags verlof. Uitzicht fantastisch, alles superschoon op terrein. Continu zie je poetsvrouwen rondlopen. Zwembad groot met een leuke glijbaan naar een kinderbad. Wel zoutwater! Hele enthousiaste club entertainers die de jeugd fantastisch begeleiden, maar ook aquajoggen en zumba organiseren voor de volwassenen. Bij een all-inclusive verblijf kun je gratis gebruik maken van kano's/tafeltennistafels/midgetgolf/waterfietsen/trampolines. Wij hebben genoten.

Met oudere kinderen, Aug. 2011
"Prima keus"vertalen
didi
7,0

18-08-2011 Hotel Funtana is qua prijs/kwaliteit verhouding goed!!
Er is voor elk wat wils, de kinderen tot 12 jaar zullen zich hier echt niet vervelen. All inclusive betekent bij Funtana ook echt All in. Bedjes, waterfietsen, kano;s, trampolines, etc. alles mag gratis gebruikt worden.
De kamers zijn ruim genoeg, elke dag schone handdoeken. De bedjes aan het strand en zwembad, worden idd voreg gereserveerd (vanaf 7.30 uur mogelijk) maar goed, wie slaapt er nu echt lang uit, in een land waar de zon je vanaf 6.00 uur al tegemoet schijnt?? We hebben een leuke vakantie gehad!!!

Met oudere kinderen, Aug. 2011
"Niet nog een keer"vertalen
Danny Koeleman
6,0

12-09-2011 Mooie ligging, maar kamers te oud, eten steeds hetzelfde, superweinig animatie 's avonds en service ligbedden op het strand te triest voor woorden, namelijk geen service! In de beschrijving staan verkeerde tijden gemeld.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?