Hotel Funtana ***

8,2

76 reviews over Hotel Funtana in het Nederlands

Complex van uitersten

Bert Hubben, 14-8-2017

Een complex met een aantal pluspunten maar zeer zeker ook met minpunten. Plus: ligging, het zwembad, strand, opzet van de accomodatie, de all-in formule vallen, vriiendelijk personeel. De minpunten wegen echter zwaar. De kamers zijn echt niet meer van deze tijd en worden zeer slecht schoongemaakt. Bedden niet opgemaakt, geen schone handdoeken, haren van de vorige bewoners op de vloer, insecten op de kamer van onze dochters.Verder is het eten goed maar vrij eentonig. Is er iets op, dan is dat jammer. Of je wacht ruim een uur op aanvulling of je neemt maar wat er wel is. Wifi, een toch tegenwoordig normaal iets op iedere willekeurige accomodatie, is op de kamers niet aanwezig. Nogmaals, ben je niet op de kamers dan valt er best te genieten op dit resort. Ik vraag mij af, de reacties op eerdere recensies gelezen te hebben, wat het management dan nu precies bedoelt met 'leren van de opmerkingen' die eerdee gasten gaven. Er komt denk ik een moment dat dit soort service gasten gaat kosten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Manager, Marketing, 16-8-2017

Dear Bert,

Thank you very much for setting aside your precious time in oreder to share with us impressions regarding your stay at the Resort Funtana.

Your opinion and the opinions of our other guests concerning the quality of the services provided by our tourist complex are exeptionally important to us. They serve as the basic guidelines for the improvement of the quality of our tourism product.

In this regard, I wish to point out that all your commendations, as well as your drawing our attention to possible shortcomings, oblige us to improve each year and persist in our mission: to create an ambiance in which you will be able to truly relax and experience a vacation in true meaning of the word.

Looking forward to your next visit, we send you our

Kindest regards,

weeral super vakantie

tommy, 13-8-2017

net als vorige jaren was alles weeral top. All in zoals All in moet zijn.

Eten, drinken, animatie, personeel alle altijd even goed en verzorgd.

wel nog hetzelfde probleem met ligbedjes aan het zwembad waar mensen om 7.30 gaan handdoekleggen en dan weg zijn. ook het aantal parasols aan het zwembad zo iets omhoog mogen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Manager, Marketing, 16-8-2017

Beste Tommy,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Resort Funtana! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

gewoon goed

Harry, 1-8-2017

Mooi hotel met mooie ligging. Personeel niet erg klant gericht, kreeg er geen goed contact mee, waren erg afstandelijk. Alleen de receptie had geweldig personeel wat ook erg behulpzaam was!!! Eten goed, lekker en genoeg keus. Kamers zijn wel aan een up-date toe. werden ook slecht schoongemaakt!! na 3 dagen even aan de receptie gevraagd wat ze eigenlijk moeten doen met dagelijkse schoonmaak omdat ik zag dat er niet veel gebeurde, toen gelijk maar handdoeken gevraagd alles was meegenomen maar nu was er niets terug gehangen. vanaf aankomst was het niet goed, te weinig handdoeken, prullenbakken niet geleegd, bed dichtgeslagen of niet aangeraakt. Erg jammer. Wij zaten in 4e blok (463).

Verder toch een heerlijke vakantie gehad met heerlijk weer in een erg mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Manager, Marketing, 4-8-2017

Beste Harry,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons Resort Funtana.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Funtana bij:

Matig, heb het al beter gehad.

Chris, 31-7-2017

Bij aankomst was er niet gepoetst op de badkamer en lagen er nog scheermesjes in het douchegedeelte. In de glazen zat nog tandpasta van de voorganger. Dit gemeld aan de bali en ze zouden het oplossen, was niet gebeurt dus zelf maar gepoetst. Het All-Inclusief valt tegen als je Turkije gewend bent, Alle frisdranken komen uit apparaten die veel te zoet zijn, geen light of zero te krijgen, waardoor mijn schoonvader water heeft moeten drinken aangezien hij een diabeet is. Ook waren er vaak eetbakken leeg bij de eetgelegenheid aan het zwembad, Personeel daar ook onvriendelijk als je vroeg voor bijvulling van de bakken. (Warten Bitte!) (Ein Moment!) Eten ook vaak aan de lauwe kant. De frietbak was telkens leeg, ze konden het niet bijhouden. Dat kwam omdat de mensen welke van buitenaf kwamen en vanaf de kaart bestelden(betalend) voorrang kregen. Alcoholische dranken zoals wiskey enz. pas vanaf 21.00 uur (gratis) te verkrijgen, de rest van de dag alleen tegen betaling, Cocktails ook alleen tegen betaling. Bier en Wijn en frisdranken wel de hele dag gratis. Merk ijs zoals Mars, Cornet ez.. alleen tegen betaling verkrijgbaar, schep-ijs is gratis. Het resort buiten is wel goed verzorgt, niks op aan te merken, alles netjes geveegd en gesproeid. Alleen voor mensen welke slecht ter been zijn is dit niet te doen, veel bergjes en trappen. Ook naar hotelkamer trappen en geen liften voor de koffers. Je mag deze daar zelf naar toe slepen. Alle gebouwen zijn los van elkaar dus moet je veel lopen om te eten/zwemmen/hotelkamer. Aan de zee waren bedjes gratis en het gebruik van waterfietsen/ mini golf enz ook gratis, dat was wel een voordeel. Kinderanimatie was wel oke. Aquazumba vond mijn vrouw niks aan omdat ze de dansjes deden welke bij de minidisco gebruikt werden....? Als de jongen van de animatie de Aquarobics deed was het beter met leuke ofereningen. Shows die door dansgroep Fusion werden gedaan waren top! we hebben Lion King en Pirates gezien. heel mooi. Buiten de poort van het resort is niet veel te beleven, er is een supermarkt die tot 15.00 uur open is. Voor toeristische dingen, moet je echt een taxi pakken naar een stadje in de buurt zoals Porec, Vrsar of zoiets. Eindconclusie: Wanneer ze de kamers zouden vernieuwen en meer aandacht aan de temperatuur van het eten zouden schenken, wij misschien ooit nog eens terugkomen naar Funtana Resort, maar als wij ooit terug naar Kroatië gaan dan kijk ik eerst naar een ander hotel, had beter verwacht van dit hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Manager, Marketing, 2-8-2017

Beste Chris,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Matig

Joke, 26-7-2017

Is toe aan renovatie van de kamers .... de badkamer ziet er niet uit voor de prijs die je betaald!...de alinclusive valt tegen zijn vaak lege bakken eten en mijn man is diabeet maar light en zero hebben ze niet dus drinkt hij water want verkopen aan de bar......dat kan ook niet! En dat in 2017 dus wij kopen in de winkel de drank.inclusief hoeft dus voor ons niet meer.
Gereisd met partner in juli 2017
Manager, Marketing, 28-7-2017

Beste Joke,

Prachtige plek

José, 11-7-2017

Ook dit jaar weer een fijne tijd gehad op deze fantastische plek. Het eten was weer super, net als de service van het personeel. Een dikke pluim!
Gereisd met partner in juni 2017
Hotel Management, Marketing, 14-7-2017

Beste Jose,

fantastische hotel

Kevin putzeys, 5-7-2017

Het was een goede hotel. Alleen de kamers mogen wel dringend vernieuwd worden. Het eten was heel goed alleen smorgens waren de broodjes te hard. De hygiëne was goed maar 1 min punt was tijdens de week verlof was de kamer niet gestofzuigd. De cocktails moesten wel betalen ook al hadden we een all incluse. De ligging was iets minder moest altijd de auto pakken voor iets te bezichtigen zoals pula en andere steden. Zijn met partner en ouders geweest
Gereisd met partner in juni 2017
Hotel Management, Marketing, 8-7-2017

Beste Kevin,

fantastisch vriendelijk en goed

D. den Adel, 13-5-2017

eten en drinken prima omgeving prima personeel prima
Gereisd met vrienden in september 2016
Hotel Management, Marketing, 17-5-2017

Dear D. den Adel,

It is a great pleasure to have you at our hotel as a guest, and to receive such a wonderfull feedback from you.

On the behalf of the whole team I would like to thank you for taking your time and leaving a commebt here on Zoover.

Looking forward to see you again!

Kind regards,

In een woord: Super!

Jose, 18-2-2017

De ligging is geweldig. Het all-inclusive is ook goed, zelfs inclusief fietsen, kano's, waterfietsen etc.

De gebouwen zijn wat verouderd. Als je voor luxe gaat, kun je beter wat anders zoeken.

Gereisd met partner in juli 2016
        Hotel Management, Marketing, 6-3-2017

Beste Jose,

super vakantie gehad

patrick, 16-9-2016

All inn is hier echt all in,alle sporten plus kajak waterfietsen is helemaal gratis, super mooie locatie met een geweldig uitzicht.
        Gereisd met partner in juli 2016
        The Hotel Management, Marketing, 22-9-2016

Dear Patrick,

Than you very much for sharing your impressions about your stay in Resort Funtana.

We are pleased to hear, that you enjoyed your stay at our resort and we would be glad to welcome you again!

Best regards,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Funtana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Funtana in Funtana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Funtana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Funtana scoort een 8.24 uit 10 op basis van 83 reviews.