Camping Bi-Village ***

7,5

829 reviews over Camping Bi-Village in het Nederlands

Matig

Fam. Gerritsen, 6-9-2017

De camping is slecht verlicht, als de kinderen in het donker weer naar het appartement moeten dan hebben ze een zaklantaarn/mobieltje nodig. Belachelijk dat het zwembad 1 dag in de week gesloten is, bij ons zwembad was dat op zaterdag. Op de camping kan je alles kopen voor in het zwembad, zoals ballen en bandjes, maar je mag er niet mee in het zwembad! Wij hadden huisje M90, geen schoon keukengerei geen afzuigkap en niet echt schoon. verder moet je voor alles extra betalen, zoals meedoen aan een voetbaltoernooi etc.

Het was geweldig

Lola, 5-9-2017

Bij binnenkomst netjes geholpen. Op de camping met een eigen sta caravan prima te doen. Leuke discotheek en leuke beach barren waar kinderen 14+ zich prima vermaken. Discotheek op de camping alles was gewoon top!sanitair super schoon. Loop afstand was de zee , helaas wel met kiezelzand maar ja dat is Kroatië. Erg warm dus niet veel gezien buiten de camping maar super veel gezellige Nederlanders. Ik heb ook nog een weekje doorgebracht in een sta-caravan. Mieren plaag (hebben wij weer) maar we werden netjes geholpen en mochten zelfs naar een andere caravan. Het restaurant bij de discotheek erg slecht en geen fijne bediening. Restaurantjes aan het strand daar in tegen erg goed en gezellig.Wij gaan sowieso volgend jaar weer wij hebben nog nooit zo'n leuke camping gezien. Het was ook heel groot dus daar houden wij wel van.

Viel erg tegen

Manon, 4-9-2017

Een M95 huisje geboekt. Bij aankomst in eerste huisje was het gewoon super vies, overal spinnenwebben, alles onder de stof, vloer en badkamers erg vies. Kregen nieuw huisje, iets beter maar zeker niet schoon te noemen en alles oud. Een koekenpan waar één hamburger inkan voor 6 pers, geen snijplank etc. Douchekop kapot, wel meteen vervangen.

Eten op 't park boven de supermarkt,bezig met voorgerecht, alles van hoofdgerecht werd al op tafel gezet. Biefstuk was gesudderd, frieten leken wel herkauwd, laten staan en de ober bracht het naar de keuken of het ff opnieuw gebakken kon worden in de frituur, dat hoorden we. Weggegaan en niet hoeven betalen voor de gerechten. Al mare restaurant wel goed gegeten! Zwembaden zijn slecht onderhouden, eigenlijk alles op het park is het net niet qua onderhoud. Speeltoestellen voor Kids overal voor betalen. Vuile handdoeken worden niet opgehaald en voor 7 personen krijg je in 10 dagen 2 x 4 schone handdoeken!Strand dichtbij, bedjes duur.Nee, nooit weer!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Glamping = Jeugdcamping

Jeroen, 1-9-2017

Wij zijn per ongeluk op deze camping terecht gekomen. Onze orginele boeking aan de Adriatische kust in Italie was door het noodweer verwoest en dus zijn we last minute omgeboekt naar deze camping.

De eerste indruk van de camping was prima met een keurig receptie en de indeling van de camping is ruim en overzichtelijk. Er is heerlijk om even naar het oude centrum te wandelen langs het water. Super leuk klimpark voor de kinderen in de bomen.

Nadelen wat dit tot een slechte camping maakt:

- Er zit een discotheek op de camping open van 00:00 tot 03:00. Er is geen toezicht op de jeugd en er is dus to ± 04:30 lawaai overlast. Met name rond de glamping tenten, deze staan namelijk 50 meter van af de ingang. 3 nachten geen oog dicht gedaan. En wij zijn echt zelf ook jong geweest en hebben niet snel last van lawaai. Voor geïnteresseerden kan ik de opgenomen geluidsfragmenten uploaden.

- Na 03:00 gaan laveloos dronken jeugd (

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een groot dorp (mij te toeristisch) Matig

Fam Smits, 1-9-2017

Bij aankomst 2 uur moeten wachten voor het inchecken.

Na veel gedoe; de touroperators waren er niet meer, de sleutel van de mobile home gekregen. Hierna gelijk in het restaurant gaan eten, waar we zeker 1,5 uur op het eten moesten wachten, met kinderen na een lange reis, mag de pret niet drukken, zijn op vakantie. De volgende ochtend een zeer chagarijnige beheerder van touroperator op de veranda en zei; give me 100 euro en check your list herhaaldelijk( huisvoorraad en borg)Leek wel een politie agent. Wij hebben een leuke vakantie gehad, want die moet jezelf maken! Maar wij gaan nooit meer naar deze camping. De eerste dag bij het zwembad ( waar wij 20 minuten zijn geweest) was onze step gestolen. Hier kan de camping niets aan doen, maar is niet relaxt. De ochtend dat wij weggingen kwam de "gezellige" beheerder weer lang om alles te checken. Hij zei steeds dat; your mobile home is not clean. Wij hebben alles goed schoongemaakt, maar wilde onze 100 euro niet teruggeven. Daarbij zeer veel tijd rekken zodat we niet naar huis konden vertrekken. Dreigde met van alles, na veel gezeur en 3 uur later toch ons geld terug gekregen. Dit was geen "leuke camping" voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Slechte wifi, voor alles extra betalen

A. V., 27-8-2017

Zelf voetballen kost geld, constant gedoe met wifi-codes die niet werken, voor alles moet extra betaald worden.

Ligging prima, mooi weer

Nette, maar grote camping

Ilona Klein, 27-8-2017

Grote camping. Wij hadden een mobilhome gehuurd. Lekkere schaduwplek. Zwembaden niet groot maar wel schoon.

De zee is prachtig.Strand is schoon. Wel waterschoenen aan!!

Een leuk animatieteam. De hele dag door wat te doen. Wel geeft het veel lawaai.

De jeugd heeft 's nachts soms veel lawaai.

Gezellige restaurantjes met live muziek 's avonds.

Het eten is wel goed maar wordt niet altijd tegelijk gebracht.

In de buurt zijn ook zeker leuke restaurantjes die niet duur zijn.

Fazana is te bereiken via een mooi pad langs de zee. Is 1 km lopen.

Echte min punten zijn dat voor alle speeltoestellen betaald moet worden!! Ook voor het voetbalveldje en trampoline.

Ook voor het waterspringkussen in zee moet je betalen.

De zwembaden gaan tussen 1 en 3 dicht terwijl dan iedereen juist behoefte heeft aan water....raar!!

Ook de slagbomen zijn dan dicht. Moet je echt aan denken.

Omgeving is mooi, de steden zijn mooi maar erg druk, massaal en toeristisch!!!! Een parkeerplek zoeken is een ramp!!

Fijne vakantie!

Inge, 25-8-2017

Grote camping met 3 prima zwembaden, goed sanitair en fijne restaurantjes. Buiten de camping langs het strand is het nog leuker vertoeven. Leuke eet tentjes en daar kun je nog simpel een tosti of hamburger eten en bedjes huren voor 25 kuna. Op de camping vragen ze al 200 kuna voor 2 bedjes. Verbleven in een ingerichte tent. Dit was erg gehorig. Vonden we zelf niet prettig. Verder genoeg te doen alleen moet je voor veel dingen extra betalen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping die rust uitstraalt ondanks zijn grote.

Martin, 24-8-2017

De relaxe sfeer op de camping.De info en sluiting tijden overdag van faciliteiten
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Onvriendelijk personeel, massaal en duur geworden

Anna, 23-8-2017

Bij aankomst werd verteld dat ze nieuw beleid voerden wat betreft de prijzen. Ze wilden geen inzicht geven in de prijs per dag maar er werd verteld dat we voor 4 personen moesten betalen (waren met 3) of je nu met 1, 2 of 3 personen op de plaats stond. Belachelijk! Uiteindelijk hebben we € 75,- per nacht betaald. Het personeel is onbeschoft, kijken je niet aan, zitten met iemand anders te bellen als ze je helpen, heb je iets niet goed begrepen dan blaffen ze je af etc.Je vraagt je af of je wel welkom bent?

De toiletjuffrouw,de meneer van de gokhal en de mannen van het klimpark waren wel vriendelijk. Activiteiten op de camping erg duur. Zelfs het volleybalveld moest je afhuren.

Het begint te lijken op een duur resort i.p.v. een camping, het hele strand staat bijna vol met huur bedjes, jammer.

De locatie is mooi en het dorpje Fazana is dichtbij, hier kun je goed eten en zijn de mensen wel vriendelijk.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bi-Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bi-Village in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bi-Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bi-Village scoort een 7.46 uit 10 op basis van 976 reviews.