Beoordelingen Camping Bi-Village***

Bi-Village***
846 beoordelingen
Beoordelingen Camping Bi-Village***
Dragonja 115, Valbandon 115, HR-52212, Fazana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bi-Village*** in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bi-Village*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Bi-Village scoort een 7,7 uit 10, op basis van 846 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bi-Village*** in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bi-Village***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Bi-Village*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 608 vakantiefoto's van Camping Bi-Village*** vinden. Je kunt 7 video's van Camping Bi-Village*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Camping Bi-Village*** met andere accommodaties in Fazana.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,5
7,9
6,9
Toon score en beoordelingen van:
"Erg aangename vakantie gehad"vertalen
familie Beuvink
8,0

19-09-2014 De tent is helemaal compleet, we hebben niets gemist aan voorzieningen

met vrienden, Sept. 2014
"Prima"vertalen
familie Kreukniet

24-09-2014 Prima camping zeer tevrede aan tersden voor vrienden

"Grote sfeervolle camping"vertalen
saskiavlugt
8,0

18-09-2014 Mooi opgezette camping, veel groen, ruime plaatsen, veel schaduw.
Gelegen aan kiezelstrand, schoon en met mooi uitzicht op de Brijuni eilanden. Vanaf de camping 15 minuten wandelen naar Fazana, klein vissersdorpje. Restaurant Plavi is een aanrader, super vriendelijke bediening (gelegen nabij opstapplaats veerboot). Hek van de camping aan de achterzijde sluit om 21.00u, goed om rekening mee te houden als je in de avond naar het dorp wandelt.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Mooie camping, wel wat minpuntjes"vertalen
hilde
4,0

11-09-2014 Grote camping, keurig verzorgd. Wij zijn geen kampeerders dus hadden een bungalow geboekt (m80, nr 27). Bungalow lag rustig gelegen, een minuut van de zee. Deze was lekker ruim (wel met 3 personen in een huisje waar 6 kunnen, dit raad ik wel aan, 2 pers bij je reisgezelschap optellen) maar duidelijk aan renovatie toe. Dit type heeft een ruime patio en een tuin, wat erg fijn is. Zwembad erg karig uitgerust, iedereen ging dan ook naar het strand voor het vertier en spoelde zich pas einde van de dag even af in het zwembad . In het naseizoen is het niet druk maar wel gezellig. Kiezelstrand vonden wij alleen maar prettig, wij houden niet zo van zand en ons zoontje vond dit leuk spelen. Sommige zaken op t park zijn aan vernieuwing toe. Personeel welwillend, maar soms erg onverschillig. Een loopfiets of gewone fiets of ander vervoermiddel voor jongere kids is aan te raden. Dit park was fijn, maar ik denk dat er betere zijn in Istrië qua onderhoud en renovatie.

met partner, Sept. 2014
"Mooie en goed verzorgde camping!!"vertalen
Steenbreker
7,0

18-09-2014 Camping is netjes en alles is goed verzorgd, het sanitair wordt eigenlijk de hele dag door schoon gehouden. Voldoende sanitair/afwasgelegenheid aanwezig zodat je niet ver hoeft te lopen. Enige nadeel was dat er in Pula in september 2 festivals plaats vonden waardoor er tot laat in de nacht muziek te horen was. De ligging v/d camping is ook goed om van daaruit dagtripjes te maken naar omliggende plaatsen. Ook het bezichting van de Brujini Eilanden is een aanrader. De restaurants op de camping zijn ook goed en de bediening zeer vriendelijk. Ook het personeel op de camping zelf is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het plaatsje Fazana is vanaf de camping via een pad eenvoudig te bereiken (1,5 km).

met oudere kinderen, 2014
"Prima komen terug"vertalen
familie Roode

30-08-2014 Te veel hinder geluid sportbar

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Een grote, leuke camping"vertalen
familie Verheusen
9,0

29-08-2014 De camping is erg groot, maar eigenlijk merk je dat niet. De camping ligt aan het strand en er is van alles te doen voor jeugd in alle leeftijden. Als ik een minpunt moet noemen: voor alle activiteiten moet worden betaald.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie caravans op juiste gedeelte"vertalen
familie Terlouw
9,0

25-08-2014 Gezien de grootte van de camping staan de caravans van touroperator op het rustige gedeelte.Indien er drukte gewenst is kan men dat opzoeken door en klein stukje te lopen, alles verder onder handbereik. Voor de kinderen werkelijk perfect.

alleenreizend, Aug. 2014
"Bi-Village"vertalen
familie Hoogedeure
8,0

08-09-2014 de camping was erg groot. Op zich geen probleem. genoeg te doen voor jong en oud. Nadeel overal is er de hele dag harde muziek te horen van de zwembaden en s'avonds van de disco. Daarom zal ik er niet meer heen gaan. voor de rest goed

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping"vertalen
Bert
10,0
10,0
6,0

22-08-2014 Een mooie, grote camping, direct aan het (kiezel)strand.
Uitgebreide animatie voor verschillende leeftijden, een voetbalkooi en voetbalveldjes, diverse sporttoernooien, tennisbaan, drie kleine zwembaden (waarvan twee met een klein, betegeld glijbaantje) en een lang, prachtig strand dat bij de camping hoort.

Er zijn diverse typen geschakelde bungalows. Onze bungalow stond vrij dicht bij het centrum van de camping, waardoor we 's avonds iets te veel hoorden van de muziek van het restaurant en van de theatervoorstellingen op het animatieplein (zeg maar 'kermis').

Het park is mooi aangelegd en goed onderhouden. De ontvangst was wat nors, maar de meeste medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.
Er waren opvallend veel Nederlanders op de camping (op de eerste avond werden we getrakteerd op karaoke met Frans Bauer ...), maar ook Duitsers, een paar Engelsen en een enkele Kroaat.

Er zijn twee restaurants op het park, maar ons bevielen de restaurants in het dorp beter.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?