8,3

Zoover award

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping)**** bij :

546 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in het Nederlands

Mooi, verzorgd, maar groot resort

fam. P. Schouten, 16-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een compleet resort en biedt voor ieder wat wils. Je kunt vermaakt worden van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. De poolparty was erg leuk.

Wij zaten vrij centraal op de camping in een glampingtent gehuurd via de camping zelf. Mooie en luxe accommodatie, daar betaal je ook voor, en daarom verwacht je dat je meer ruimte hebt. Wij konden onze auto parkeren op een lege pitch naast de tent, maar dat was niet voor elke glampingtent het geval. Daarnaast staan ze erg dicht op elkaar en niet altijd even gunstig. Badkamer staat bijvoorbeeld bijna op de veranda van de buren.

Je hebt er alles en je hoeft in principe het park niet af. Dit weten ze ook en daar zijn de prijzen ook naar in de winkeltjes en restaurantjes. Nin is goed aan te lopen, klein liefelijk dorpje en Zadar is goed aan te rijden met de auto.

Voor ons is het resort te groot in vergelijking met de campings die wij eerder bezocht hebben in Kroatië icm de prijs die je betaald. Het park is verder mooi en verzorgd.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige camping voor jong en oud

Van mameren, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Wij komen al 6 jaar op camping Zaton. Het is een geweldige camping voor jong en oud. De animatie zorgd voor ieder wat wils. De poolpary vonden onze 3 kids geweldig en wij zelf ook. Iedereen jaar inversteerd de camping weer om faciliteiten op te knappen en te vernieuwen. De toilet gebouwen worden de hele dag door schoon gemaakt. Het personeel is vriendelijk als je ze zelf ook met respect behandeld. Voor de ligbedden moet je betalen, maar op welke camping of stand is dat niet zo. Het nieuwe zwembad is een aanwinst voor de camping. De restaurantjes en winkels op de camping zijn gezellig. Kortom wij hebben weer geboekt voor 2018 dat zegt toch genoeg. Camping Zaton ga zo door. Wij zijn dik tevreden!!!
Gereisd familie in juli 2017

Drukke camping, voor iets oudere kinderen leuk

Patricia, 11-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hadden de enige air logde tent van het park gehuurd. Leuke accomodatie maar ligging aan secundaire weg minder. Accomodatie klein maar gezellig en ligt halverwege het park, 8 minuten lopen naar het strand. Voor de accomodatie rijden de auto's (aanhangers met boten) scooters, brommers, segways, elektrische steps, hooverboards erg hard langs langs. Ook fietsers, kinderen en volwassenen op steps, iedereen scheurt letterlijk over het park. Echt oppassen! Geen controle. je mag overigens op het gedeelte waar de tenten, mobilehomes staan plaatsen overal met de auto rijden dus echt rustig is het niet. Supermarkt, bakker op park het prima. Bedje moeten inderdaad gehuurd worden en voorkomt NIET het handdoekje leggen. S ochtend worden de bedjes gehuurd, handdoeken erop en.... Ga op tijd want in de middag zijn er nog moeilijk bedjes en parasols te vinden. Onze kinderen vonden de poolparty het allerleukste! Overdag is het zwembad te druk. Ondanks grote zwembaden te veel mensen. Wij vonden het personeel op enkeling na wel vriendelijk, zowel in de supermarkt, restaurant en receptie. Wat je geeft krijg je terug? Ze werken allemaal keihard. Nin leuk schattig dorpje. Zadar gezellige grote stad. S avond moeilijk auto te parkeren. Omliggende eilandjes verkennen met auto leuk om te doen. Boek je iets op deze camping kijk goed op de kaart van de camping waar je terechtkomt. Zit je achterop de camping dan fiets/step geen overbodige luxe. Wat ons betreft de camping iets te groot maar met name te druk.

goed een goed vakantie

familie rocha, 10-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

zwembaden strand die camping is goed maar is niet normal betalen in zwembaden voor die liegstoelen en ook in die receptie wij waren echt niet goed ontvangen en ook op die latste dag geen dank wel

Voor ons niet meer

Luuk, 10-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

onlangs op deze zeer grote camping geweest.

het totale complex is erg mooi ( zeer groot mooi zwembad, winkels, restaurants )

Vriendelijkheid onder personeel is ver te zoeken, erg nors en kortaf, op een enkele uitzondering na. Ook moet overal extra voor betaald worden, bedjes zwembad, treintje vanaf camping naar Nin zelfs bijna 40 euro retour met paar kids, terwijl de accommodatie al prijzig genoeg was. erg jammer wij zijn anders gewent. Tip ga eens naar een van de mooie dorpjes in de regio daar is alles wel van een ander prijsniveau. Kortom voor ons geen volgende keer meer.

Prima glamping

Paul, 9-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zeer uitgebreid resort en voor ieder wat wils!

Maximale snelheid op looppaden 10kmp/u word niet gerespecteerd en of gecontroleerd!

personeel kan wat vrolijker.. verder top!

Aanrader!

Mark, 8-8-2017
  • Onderkomen9

De camping is zeer groot. Voldoet aan alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie!

Het zwembad is fantastisch, de verschillende baden zijn schoon en hroot genoeg voor de camping. Wel een groot minpunt is dat je moet betalen voor de bedjes/parasols.

Het grote strand is mooi en je ligt niet op elkaar gepropt.

Er zijn veel restaurantjes en winkeltjes op de camping aanwezig waar het gezellig druk is 's avonds!

De sanitair gebouwen zijn netjes en je hoeft vrijwel niet te wachten bij de douches

Wij hebben 2 weken genoten op deze camping!

Gereisd familie in juli 2017

Grote camping behoorlijk aan de prijs

Natasja Lindeboom, 27-7-2017
  • Onderkomen6

Camping Zaton is een hele grote camping. Eigenlijk te groot met kleine kids.

Het sanitair is altijd netjes

Alleen behoorlijk jammer dat je op de camping ook nog is voor alles moet betalen.

Van ligbedden tot kids speel dingen.

De mensen zelf daar zijn behoorlijk chagrijnig.

Gereisd familie in juli 2017

Prachtig resort om te kamperen met mooi strand

Han Solo, 26-7-2017
  • Activiteiten8

Niet goedkoop maar....Keurig en luxe sanitair. Vooraf reserveren specifieke kampeerplaats mogelijk. Prachtige nieuwe luxe zwembaden. Jammer dat eigen stoel/ligbed in zwembad niet is toegestaan. Groot en prachtig lang eigen strand aan eigen eigen baai/lagune. Voor het camping deel op strand altijd meer dan plaats. Geen hutje/mutje. Geen kiezels maar zand. Ook in het water. Tot 100m van strand sta je nog maar tot je middel in het water als volwassene wat veilig is voor kids. Grote kampeerplaatsen. Leuk centrum met winkels en verschillende restaurants op het resort. In principe hoef je het resort niet af. Alles is er. Ideaal voor gezinnen met hele kleine kinderen. Alles schoon. In elke laan staat er een kliko die wel 3x per dag door de vuildienst gecontroleerd werd. Veel Denen, Zweden en Duitsers die hier kamperen. Rustig en prettig volk, ook 's avonds. Heerlijk stil. Merkten snel dat meer regio's NL vakantie kregen. Muziek op strand aan ......Nederlandse jongeren. Met snorscooters over voetpad langs strand rijden.........Nederlanders. Om 23u nog even met buur gezin meezingen met de radio.........Nederlanders.

Ligbedden en parasols op strand kosten geld. Waar niet? Waterpark in zee ook. (Tsja, is niet van resort zelf maar van externe uitbater).

Grote camping

Tine, 23-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zijn hier 3 dagen met onze mobilhome blijven staan. Onze staanplaats was zeer ruim wat wel fijn was. Mooi zwembad maar het betalen voor ligstoelen en parasols vind ik een beetje overdreven naargelang de camping toch al vrij prijzig is. Voor bijna alles op de camping moet je extra betalen. Personeel niet echt vriendelijk en aan de receptie staat men gewoon je aan te gapen. Nog nooit meegemaakt. Sanitair was wel proper. Was leuk voor 3 dagen maar waren toch ook blij dat we er terug konden vertrekken. Stadje Nin klein maar mooi en stad Zader ook leuk om te bezoeken. Grote camping en alles vrij onpersoonlijk.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in Zaton/Nin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) scoort een 8.25 uit 10 op basis van 648 reviews.