Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) ****

Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping)
Zaton Holiday Resort (Glamping)
8,3

Zoover award

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zaton Holiday Resort (Glamping) bij:

552 reviews over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in het Nederlands

Super camping met perfecte jachthaven

Rijkenberg, 13-10-2017
  • Onderkomen10

De camping is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen, zeer vriendelijke receptie en voor degene die zijn boot meeneem op vakantie een zeer nette jachthaven met beperkte plaatsen waar je walstroom en water hebt om je boot s’avonds Af te spoelen( deze plaatsen zijn wel al vaak van tevoren gereserveerd door vaste bezoekers van het park.

Jachthaven geeft zeer goede bescherming bij een Bora Bora (wij hebben er verschillende meegemaakt en onze MasterCraft Boot lag altijd veilig, havenmeester is een zeer net persoon en zorgt voor goede discipline)

Camping plaatsen zijn zeer ruim (Onze Fendt brillant 700 totale lengte 10 meter past goed op de plaats(inclusief voortent, luifel en 2 bijzet tentjes)

Op de A zone vaste water aansluiting en stroom aansluiting 16 AMP

Voor kinderen is er genoeg te doen mooi zandstrand en heerlijk s’avonds uit eten op de camping bij verschillende restaurants.

Sanitair is schoon en voldoende aanwezig en op korte afstanden.

Quads en elektrische steps zijn toegestaan op de camping zodat je op een makkelijke manier je spullen kunt vervoeren.

Vaargebied met je eigen boot is zeer mooi echt 10 keer mooier dan boven in Kroatië (Afstanden zijn wel groot, overkant waar de eilanden liggen ligt op 12km. Maar dan kom je ook in de mooiste gebieden en kom je heerlijke restaurants tegen en zeer mooie baaien waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnebaden. Er zijn zelfs baaien waar je de boot op het zandstrand kunt varen en heerlijk in het water kunt vertoeven (eiland olib zie onze film op YouTube )

Dit is werkelijk een fantastische camping voor het hele gezin en zeker wanneer u een boot bij u heeft.

Diverse caravan stallings mogelijkheden in de buurt maar ook de mogelijkheid om de caravan te brengen met bv de meivakantie en daar te laten staan op de camping en dan in de zomervakantie terugbetalen komen met de boot en in september de caravan weer op te halen. Dit doen zeer veel mensen op deze camping en zeker een optie om te overwegen.

Ben je watersport liefhebber en wil je meer weten kun je altijd contact met ons opnemen watersport bedrijf Rhoon)

Genoten!

Estella, 10-10-2017
  • Onderkomen6

Het was onze eerste keer Kroatie en goed bevallen. Ook zeer hondvriendelijk. We zaten in een appartement, wat ik meer vond lijken op een grote hotelkamer. Ik miste dan ook een fatsoenlijke zitplaats om te eten, maar ook om 's avonds tv te kijken vanaf de niet comfortabele, inklapbare bank en een grotere keuken om zelf te koken. Ook miste ik een stofzuiger/dweil om de kamer een keer schoon te maken en er was geen waterkoker. Er stond enkel een vegertje. Wij vonden het personeel, in tegenstelling tot andere recensies, wel vriendelijk. Het is maar hoe je er zelf mee omgaat. Buiten het park vind je vele supermarkten. Ook hebben we zelf veel rondgereden en andere strandjes bezocht en hebben we genoten van de zonsondergang op Vir. Ook het eiland Pag is de moeite waard om rond te rijden en de omgeving te verkennen. Op het park zijn vele nationaliteiten. Je maakt niet snel contact. Zelf vond ik het hardlooppark erg fijn. Het strand is heel breed en het zeewater heerlijk. Zwembad zijn we niet in geweest. Omdat het seizoen op z'n eind was, hebben wij ook niet hoeven te betalen voor bedjes. Ideaal! Uit eten hebben we gedaan in Zadar. Leuke stad met een zeeorgel. Ook in Nin kun je heerlijk uit eten. Op het park vonden wij het minder. We gaan zeker terug, maar kiezen dan voor een privé appartement met meer woonruimte aangezien we ook weinig gebruik maakten van de faciliteiten van het park en in de omgeving zijn nog zoveel leuke strandjes om te bezoeken.
Gereisd met partner in september 2017

Niet gezellig, maar veel te doen

Hans, 16-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij zijn met het vliegtuig naar Zadar gevlogen en met een taxibusje dat we op internet hadden geboekt (35 euro) naar de camping gebracht. Een reistijd van ongeveer 9 uur, tegen ruim 20 met de auto hoorde ik van mijn buren.

De camping is ontzettend groot. Het voordeel is dat er ook heel veel te doen is. Ik vond het grootste nadeel van deze camping dat het gezelligheid mist. Je komt elkaar gewoon nergens tegen. Onze 4 kinderen hebben geen andere kinderen ontmoet, terwijl er zat Nederlanders waren.

Wij hadden een stacaravan helemaal ‘boven’. Dat betekende 20 minuten lopen naar het strand en terug. Niet heel erg, maar dat doe je dus niet meerdere keren per dag. We zaten wel vlakbij de supermarkt net buiten de camping. Handig (behoorlijk assortiment en prijzen iets hoger dan NL).

Het strand is groot zat. Er is altijd plek. Bedjes kosten geld, maar zijn daardoor om 10 uur nog prima te krijgen. Het zwembad vond ik klein en te ondiep. Niet leuk voor volwassenen.

Het water van de zee is heerlijk en met kinderen een feest omdat het zo langzaam dieper wordt.

Er zijn veel watersporters, trailers met (speed)boten rijden af en aan, maar het past allemaal. Ruimte zat.

Er zijn op de camping veel leuke uitjes te boeken. Aanraders zij Krka en Plitvice. De bus haalt je op de camping op en brengt je einde dag weer terug. Geen last van de rijen want de kaartjes worden voor je gekocht. Ideaal.

Je kunt ook met de bus naar Zadar. Leuke stad! Nadeel is dat de bus pas om kwart over 6 weer terug gaat. En Zadar is leuk, maar niet groot genoeg voor een hele dag.

De boottochtjes die aangeboden worden op de camping zijn ook goed verzorgd. Wij zijn naar het vuurtoreneiland geweest waar je prachtig kunt snorkelen.

Nin was vanaf waar wij zaten goed te lopen en de restaurants daar zijn veel beter en klantvriendelijker dan op de camping. Toen we dat eenmaal wisten gingen we steeds daar uiteten.

Het treintje is idioot duur en de rit stelt weinig voor.

Ik vond het personeel best behulpzaam, maar niet heel gastvrij. Vrij slecht Engels en kortaf. De schoonmakers verdienen een dikke pluim! Echt alles superschoon.

Al met al hebben wij en hele mooie vakantie gehad, met name door de uitstapjes en het top weer (tussen de 33 en 38 graden).

Zeer nette camping

Loman, 1-9-2017
  • Activiteiten10

Wij waren er met onze tent op zone B. Prima ruime plek met voldoende schaduw. De toiletgebouwen zeer schoon door continue aanwezigheid van schoonmaaksters. Shapoo. Veel animatie, geen gebruik van gemaakt. Wel lang moet zoeken naar een plek. Tot drie keer toe lege plaatsnummers opgegeven allemaal bezet. Uiteindelijk doorgevraagd welke plaatsnummers nog wel beschikbaar zijn. Al met al fijne camping voor ieder wat wils. Omgeving op achterstand allemaal te doen. Prachtig land😃
Gereisd met partner in augustus 2017

Grote camping met genoeg faciliteiten

Fam. van den Elshout, 21-8-2017
  • Onderkomen6

De camping ligt op een glooiend terrein, waarbij de caravans van touroperator helemaal achteraan op de camping liggen, circa 1,5 kilometer van het strand en zwembad. In de ochtenduren rijdt er tussen 09.30 en 12.00 uur ieder half uur een treintje. In de middag om 16.30 uur en 17.00 uur. Ieder mobilhome krijgt de beschikking over vier Wifi devices, maar de internetverbinding is zeer slecht. Bovendien werkt de camping door de enorme grootte met twee routers, waardoor je het inlogaccount verliest als je van het mobilhome naar zwembad/restaurant loopt of vice versa. Je blijft wel ingelogd zodat je niet altijd de beschikking over je vier devices hebt. Het zwembadcomplex is dit jaar vernieuwd en is schitterend met voor ieders wat wils. Ons mobile-home beschikte over een vaatwasser,maar door de enorme hoeveelheid kalk in het water worden de spullen niet echt schoon, alles komt met kalkaanslag uit de vaatwasser. Nadeel is verder dat de zwembaden recht aan zee liggen en dat gedurende de dag het zand van het strand op de stenen van het zwembad terecht komt en in de voetenbak. Dit wordt niet schoon gemaakt terwijl er wel personeel naast zit. Verder moet er voor ligstoelen en parasols worden betaald. Er staat op de camping aan gegeven dat je hiervoor een abonnement bij de receptie kunt afsluiten, maar daar weten ze van niets ! Verder is een groot deel van het campingpersoneel inclusief het animatieteam zeer chagrijnig. De winkels worden verpacht aan lokale ondernemers, waardoor er soms een veelvoud van type winkel is met prijsverschillen. Restaurant Bepo is een positieve uitzondering, goede menukaart, goede kwaliteit eten en over het algemeen vriendelijk personeel. De informatie over het vertrek met name het uitrijden is niet eenduidig. Er wordt gesproken over 06.00 uur, 07.00 uur en in werkelijkheid kun je 24 uur per dag de camping op en af rijden. Verder wordt er gebruik gemaakt van bandjes maar deze kunnen zonder dat het oude exemplaar wordt ingeleverd worden verkregen. Daarnaast is het mogelijk om via de zijkant van de camping zo het terrein op te rijden. Er staan wel kleine poortjes maar daar rijd je met de auto zo langs af of in sommige gevallen zit het poortje niet goed bevestigd en til je het zo uit de grond.Niet echt een veilig idee !

We komen zeker terug !!

Fam de Bruijn, 21-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een grote camping maar daar merk je eigenlijk weinig van. We hadden een mobil-home gehuurd en deze stond achteraan op de camping. Wij vonden dit totaal geen probleem. Een heerlijk, ruime plaats met ruimte om de auto te parkeren. Een schone, opgeruimde camping met prachtige sanitaire voorzieningen. Het strand ziet er goed verzorgd uit. De bedjes en parasol moet je huren, maar het probleem van handdoek leggen is er dus niet. Een mooie omgeving, we komen zeker nog eens terug !!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi, verzorgd, maar groot resort

fam. P. Schouten, 16-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het is een compleet resort en biedt voor ieder wat wils. Je kunt vermaakt worden van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. De poolparty was erg leuk.

Wij zaten vrij centraal op de camping in een glampingtent gehuurd via de camping zelf. Mooie en luxe accommodatie, daar betaal je ook voor, en daarom verwacht je dat je meer ruimte hebt. Wij konden onze auto parkeren op een lege pitch naast de tent, maar dat was niet voor elke glampingtent het geval. Daarnaast staan ze erg dicht op elkaar en niet altijd even gunstig. Badkamer staat bijvoorbeeld bijna op de veranda van de buren.

Je hebt er alles en je hoeft in principe het park niet af. Dit weten ze ook en daar zijn de prijzen ook naar in de winkeltjes en restaurantjes. Nin is goed aan te lopen, klein liefelijk dorpje en Zadar is goed aan te rijden met de auto.

Voor ons is het resort te groot in vergelijking met de campings die wij eerder bezocht hebben in Kroatië icm de prijs die je betaald. Het park is verder mooi en verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldige camping voor jong en oud

Van mameren, 15-8-2017
  • Onderkomen10

Wij komen al 6 jaar op camping Zaton. Het is een geweldige camping voor jong en oud. De animatie zorgd voor ieder wat wils. De poolpary vonden onze 3 kids geweldig en wij zelf ook. Iedereen jaar inversteerd de camping weer om faciliteiten op te knappen en te vernieuwen. De toilet gebouwen worden de hele dag door schoon gemaakt. Het personeel is vriendelijk als je ze zelf ook met respect behandeld. Voor de ligbedden moet je betalen, maar op welke camping of stand is dat niet zo. Het nieuwe zwembad is een aanwinst voor de camping. De restaurantjes en winkels op de camping zijn gezellig. Kortom wij hebben weer geboekt voor 2018 dat zegt toch genoeg. Camping Zaton ga zo door. Wij zijn dik tevreden!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Drukke camping, voor iets oudere kinderen leuk

Patricia, 11-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hadden de enige air logde tent van het park gehuurd. Leuke accomodatie maar ligging aan secundaire weg minder. Accomodatie klein maar gezellig en ligt halverwege het park, 8 minuten lopen naar het strand. Voor de accomodatie rijden de auto's (aanhangers met boten) scooters, brommers, segways, elektrische steps, hooverboards erg hard langs langs. Ook fietsers, kinderen en volwassenen op steps, iedereen scheurt letterlijk over het park. Echt oppassen! Geen controle. je mag overigens op het gedeelte waar de tenten, mobilehomes staan plaatsen overal met de auto rijden dus echt rustig is het niet. Supermarkt, bakker op park het prima. Bedje moeten inderdaad gehuurd worden en voorkomt NIET het handdoekje leggen. S ochtend worden de bedjes gehuurd, handdoeken erop en.... Ga op tijd want in de middag zijn er nog moeilijk bedjes en parasols te vinden. Onze kinderen vonden de poolparty het allerleukste! Overdag is het zwembad te druk. Ondanks grote zwembaden te veel mensen. Wij vonden het personeel op enkeling na wel vriendelijk, zowel in de supermarkt, restaurant en receptie. Wat je geeft krijg je terug? Ze werken allemaal keihard. Nin leuk schattig dorpje. Zadar gezellige grote stad. S avond moeilijk auto te parkeren. Omliggende eilandjes verkennen met auto leuk om te doen. Boek je iets op deze camping kijk goed op de kaart van de camping waar je terechtkomt. Zit je achterop de camping dan fiets/step geen overbodige luxe. Wat ons betreft de camping iets te groot maar met name te druk.

goed een goed vakantie

familie rocha, 10-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

zwembaden strand die camping is goed maar is niet normal betalen in zwembaden voor die liegstoelen en ook in die receptie wij waren echt niet goed ontvangen en ook op die latste dag geen dank wel
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) in Zaton/Nin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zaton Holiday Resort (Glamping) scoort een 8.26 uit 10 op basis van 654 reviews.