Vraag & Antwoord Zaton/Nin

1 2 volgende

plek 298 (0 reacties)
Tamboer
31-7-2014
Volgende week reizen wij voor de eerste keer af naar Zaton. Heeft iemand ervaring met plek 298? Volgens de camping is dit een half schaduw plek maar betekent dit ook dat er veel bomen staan?

kluisjes (0 reacties)
francien
28-4-2014
Ik hoorde dat er in de caravan geen kluisjes zijn, is het wel mogelijk om bij de receptie iets te huren waar je waardevolle spullen in kunt doen? of een andere mogelijkheid, want er wordt daar toch wel gestolen zo te lezen

Hoe lang rijden vanaf vliegveld Rijeka? (1 reacties)
IVT
25-3-2014
Wie weet hoe lang het rijden is vanaf vliegveld Rijeka naar camping Zaton? Is dit een snelweg of ander soort? Makkelijk begaanbaar met een caravan? Alvast bedankt voor een reactie.

Robert
25-4-2014
Als je eerst richting Zagreb rijdt krijg je de aansluiting met de A1. Dan heb je heel de reis een goede snelweg. Vanaf Rijeka kan je ook de kustweg volgen, dit is een stuk korter qua kilometer maar de weg is stukken minder. Het beste kan je natuurlijk direct op Zadar vliegen, is +/- 30 km.

staplaatsen camping (1 reacties)
gerrie
5-3-2014
Wij hebben plek 514 bij de reservering gekregen, is dit een redelijke plek voor grote tent. Op de kaart ligt deze plek tussen 2 andere plekken in ? Eventueel suggesties voor een betere plek welkom ?

Robert
24-3-2014
Hallo Gerrie, Dit is vrij grote plek waar een grote tent op kan staan. Je staat wel tussen 2 andere plekken in dus je bent wel afhankelijk van hoe de anderen hun tent / caravan wegzetten. Ook is er niet veel schaduw

Beddengoed en handdoeken inclusief? (1 reacties)
Claudia
28-7-2013
Ik lees op de site dat beddengoed inclusief is, geldt dat ook voor de moilehomes? Ik heb dat eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het erbij zit. En is het een beetje redelijke kwaliteit of toch beter om zelf mee te nemen? Groetjes claudia

Claudia
28-7-2013
Als aanvulling op mijn vraag: wij hebben geboekt bij Arke.

Tenten/haringen/ondergrond campingterein. (0 reacties)
JP
9-7-2013
Wij gaan met onze tent naar Zaton,nu ben ik benieuwd naar de ondergrond van het campingterein,of deze makkelijk tent haringen opneemt of dat je echt sterke haringen mee moet nemen,omdat er bv ook veel rots/puin in de grong zit? Wie heeft ervaring hier mee?

boot huren (0 reacties)
Jurgen
22-6-2013
Hallo Weet er iemand of je op Zaton ook een boot unt huren of een ander goed adres in de buurt. Alvast bedankt Mvg Jurgen

plek 954 bij de bar/camp reception (0 reacties)
Linda
4-6-2013
Wie weet of dit een leuke plek is, plek 954 achter toiletgebouw 3 (pal achter) en bij de bar en camp receptiom, de blauwe zone, is daar nog schaduw en een grote plek? Krijg je hier ook van die nummers voor de tent? dus elke tent heeft een nummer, zodat je niet zo een bijzettentje ernaast kunt zetten? gr. Lonneke

mobilhomes shelbox tavolara (0 reacties)
filip
25-2-2013
halo,heeft iemand soms ervaring en of foto's van deze mobilhomes. alvast bedankt vanparijsfilip@telenet.be

muggen (2 reacties)
Do
7-8-2012
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Kroatie. Zijn er veel muggen in Zaton/Nin?

21-8-2012
Nee, heb er nauwelijks of geen gezien.

dimf
29-8-2012
Inderdaad weinig vliegende beestjes, wel erg veel (kleine)kakkerlakken

busvervoer (1 reacties)
nel
1-8-2012
kan iemand mij vertellen of er een bus gaat van vliegveld zadar naar camping zalton en natuurlijk terug van camping naar vliegveld en hoe laat de eerste bussen gaan rijden in de morgen. bedankt iedereen voor de aanwijzingen

21-8-2012
Ja, er zijn diverse mogelijkheden t/m de taxi. Mail de receptie en vraag dat rechtstreeks want belangrijker dan het vervoer is wel hoe laat je gaat of komt....

Paardrijden (0 reacties)
Yolandje
16-7-2012
Heeft er iemand ervaring met het paardrijden op de camping? Zoja: worden er diverse buitenritten georganiseerd of rij je in een groep in de bak? Wat zijn ongeveer de kosten? Alle tips over de manege zijn welkom.. Alvast bedankt, Yolande

televisie in de mobil home (1 reacties)
hanneke
26-6-2012
hallo, niet dat we nou voor de tv gaan hangen;-), maar wie weet welke zenders je kunt zien op de tv in de mobil homes? alleen kroatische of ook andere en welke dan? dank voor jullie tijd!

21-8-2012
Dat ligt aan de TO waarvan je de MH huurt. Afhankelijk van hun herkomst/klantenkringen zullen ze de schotels anders richten. Tja, nog geen stap verder. Onze TO/ Gebetsroither bood zuideuropese zenders aan.

Plaats 85 (3 reacties)
Erik
17-6-2012
Hallo Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Zaton, iemand ervaring met plaats 85 ?

21-8-2012
Elk jaar verandert er wel iets, dus zeker is niets. Afgelopen jaar zijn er veel kampeerplaatsen vóór bijgekomen, waardoor veel MH naar achterin de camping zijn verhuisd. Alle 0 tot 1200-1300 velden zijn ook verschillend groot. Soms hutjemutje of zoals bij Gebetsroither royaal opgezette plekken. De bungalows zijn voor een deel vernieuwd, deels nog in oude staat; je merkt dat aan de prijs die je betaald, de nieuwere zijn dus veel duurder. Wat gaat u huren? Hoe ga je? Tent, MH, bungalow.

Erik
21-8-2012
Wij zijn inmiddels geweest, de plek was precies wat wij er van verwacht hadden, Lekker zonnig dus, bedankt voor je reactie

filip
25-2-2013
halo,heb je soms wat informatie over de mobolhomes shelbox tavolara. alvast bedankt..

mobile homes (1 reacties)
Vera
29-1-2012
Hoi, Wij zijn van plan deze zomer (aug) een mobile home te boeken op deze camping. Het zal voor ons de eerste keer op deze camping zijn, dit na jaren in de buurt van Porec te zijn geweest. We kijken er heel erg naar uit maar weten nog niet goed via welke TO een mobile home hier te boeken. Weet iemand welke de beste zijn, zowel de ligging als de inrichting ? Alvast bedankt voor jullie reacties !!

21-8-2012
Tja, wat willen jullie? Wat ons betreft kun je beter kijken wat je met je MH krijgt, zoals bijvoorbeeld een ruime overdekte veranda op een rustige plek of dicht bij de receptie en hutjemutje. Onze ervaring is dat Gebetsroither nette prijzen voor hele nette MH biedt, maar iets verder lopen.

caravans van Gebetsroither (1 reacties)
René Post
5-10-2011
Weet iemand waar de caravans van Gebetsroither zich bevinden. Zijn deze caravans wat? iemand ervaring meer?

henri-mariella
20-11-2011
De tourcaravans heb ik volgens mij rond vak 254 of 239 zien staan, in ieder geval op de hoek langs die weg. Weet verder niet of het wat is.

plek mobil home (1 reacties)
Janny
21-8-2011
wij willen volgend jaar naar Zaton toe,kan iemand mij vertellen welke caravan van vacan solei er op een mooie plek staat.

Nee helaas niet.

1 2 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?