Appartement Sacic ***

Sacic

1 review over Appartement Sacic in het Nederlands

prima appartement

Yvonne, 19-9-2010

Het is een huis waarin 6 appartementen zijn. je kunt b.v de onderste huren voor 2 a 3 personen maar ook de bovenste 2 voor max 6 personen de prijs is tussen 35 en 60 euro per nacht, wij hebben op een camping meer betaald. Het onderste appartement is iets minder mooi, maar dan heb je de tuin erbij, terwijl je in het bovenste airco hebt, elke verdieping heeft 2 balkons. Bij allemaal is een (of meer) slaapkamer(s) ,woonkamer/keuken met koelkast en gasfornuis, badkamer.

Wij vonden het een prachtig land met o.a de pitvlice meren(echt prachtig)en de stad Zadar is heel gezellig,volop terrasjes , muziek en winkeltjes.Als mensen info willen over dit appartement mogen ze ons gerust mailen: y.geven@tiscali.nl Zelf vinden we het ook fijn om wat extra info te krijgen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sacic in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sacic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sacic scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.