Appartement Villa Matilde ***

Appartement Villa Matilde
Villa Matilde
7,7

30 reviews over Appartement Villa Matilde in het Nederlands

perfect voor een geweldige vakantie!

Ivo, 7-9-2017

Eind augustus een geweldige vakantie gehad. Appartement was netjes en schoon en je bent binnen een paar minuten bij de zee. Op het ressort is genoeg te beleven maar Vodice is ook prima te belopen. Daar ben je binnen 5 minuten. Het park zelf heeft een erg fijn en schoon zwembad. Beachclub Baloo Hebben wij absoluut geen last van gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima rustig park

Esther, 15-8-2017

Een kleinschalig park met fijn zwembad zonder toezicht. Er is geen animatie of kinderclub. De zee is binnen een minuut bereikbaar. Alle appartementen liggen dicht bij het zwembad. Wij hebben totaal geen last gehad van de beachclub. Sterker nog op het balkon hoorden we alleen krekels (augustus, hoogseizoen). Ik denk dat sinds 2015 het volume flink omlaag is gegaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

aanrader

leonie, 21-8-2016

Super personeel, helpen meteen en doen moeite voor het regelen van uitstapjes / auto huren enzovoort. Schoon en mooie ligging direct aan het strand. Ik zou dit zeker aanbevelen als je naar Vodice gaat.
Gereisd met partner in augustus 2016

heel goed

Carla, 30-6-2016

Schone appartementen, mooi zwembad, direct aan het strand en dichtbij restaurantjes en supermarkt. Zeer vriendelijke receptionistes. Ligging dichtbij Krka natuurpark. Een aanrader !. Schoonmaak is 1x per week, maar als je bij receptie doorgeeft dat je het meer wilt, wordt dat gedaan. De handdoeken worden 2x per week verwisseld, maar ook dit gebeurd vaker als je dat aangeeft. De Beachclub hoorde je wel, maar niet zo hard dat wij er last van hadden (waarschijnlijk wel in het hoogseizoen denk ik)
Gereisd met partner in juni 2016

Goede accomodatie

Maud, 22-6-2016

Meerder keren al op vakantie geweest. De ligging is perfect, de appartementen ruim van opzet, het zwembad heerlijk en het ontbijt is prima te noemen. Niet te veel van verwachten maar voor die paar euro is dit goed te doen.

In het voor- en naseizoen vinden wij het hier het meest prettige; gezellig druk maar niet overvol aan het zwembad of op het strand. Ook is er dan geen directe geluidsoverlast van de beachclub.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastich

Jannie Petersen, 19-9-2015

Dat als je boekt voor ontbijten in het restaurant je niet te veel moet verwachtten,brood niet te eten heel droog en eenzijdig.
Gereisd met vrienden in september 2015

Alles goed tot zeer goed maar.... Wat een HERRIE

Stefan boskamp, 13-8-2015

The appartment was good. Luxurious and clean. Staff was nice and friendly. It's a small park, adivertised for families with childeren. It has a nice small swimming pool and a restaurant with nice people. But.... The view of the first row appartments is on a parking lot.. Secondly... At 16.00 the beach discotheque starts up.. 50 m from te park. Lasts till late... At 22.00 the music is turned down a bit but you still can't sit outsite on your terrace. It's terrible.

We left after 2 days whilst booked for two weeks. The reception initially tried to let us to pay the full two weeks amount for parking costs.... It's definetely NOT a family park. So, travel agencies, don't sell Mathilde in Vodice as a family parc. It's a youth party centre with loud music and sligjtly obscene beach discotheque 50 m away but seen the price not affordable for teen/twenty agers..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie plek maar neem je oordoppen mee

Madelein, 12-8-2015

Leuk opgezet park. Appartementen zijn zeer ruim, goede bedden en een mooi uitzicht aan zeezijde. Simpele inrichting. Leuk in het centrum en voor ieder wat wils. Veel restaurantjes en veel vermaak.

Je bent binnen een minuut op het strand of aan het zwembad.

Nadeel: in hoogseizoen zeer zeer druk op het smalle strand of je moet graag bovenop elkaar willen liggen. Andere optie is op de betonnen zonweide gaan liggen. Zwembad heel leuk maar ook daar moet je om half 7 voor op staan om je handdoek klaar te leggen anders heb je de rest van de dag geen plek.

Ander nadeel: in juli/aug.draait beachclub Baloo van 4u smiddags tot 12u snachts knetterharde muziek. Relaxt en zonder schreeuwen op je balkon zitten is niet mogelijk. Ik hou wel van een muziekje van een beachclub en vind het 2 uurtjes best leuk maar geen 8 uur lang, iedere avond! Wanneer je binnen gaat zitten, (zonde van het lekkere balkon en mooie weer maar goed) hoor je vrijwel niets. Goede geluidsisolatie dus.

Gereisd met partner in augustus 2015

Jammer van de herrie.

Karin, 27-7-2015

In juli zijn we (partner + dochter v. 13) hier 2 weken geweest. De eerste indruk was prima. Zeer aardige mensen bij de receptie. Ivm mogelijk geluidsoverlast hadden we als preferentie zeezicht aangevraagd. We verbleven in apt. 21C. Meteen op het balkon was de muziek van club Baloo te horen en goed ook. Wat een herrie. We hebben om een ander apt. gevraagd maar volgens de medewerksters van de receptie zou dat qua geluid niet uitmaken en dus zijn we toch hier gebleven. Club Baloo begint te draaien vanaf half 4 's-middags tot 12u 's-nachts. 's-Avonds komt daar nog de muziek bij van een andere club links + (vaak) life muziek van rechts. Een enorme kakofonie van muziek die het zitten op je terras onmogelijk maakt. Zoooo jammer. De locatie van Ville Matilde is prima, dichtbij het centrum. Zwembad en restaurant zien er ook sfeervol uit maar ik zou echt niemand deze accommodatie aanraden. In het kort gezegd, een mooie omgeving maar wij zaten echt op de verkeerde plek.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed onderhouden, heerlijke ligging, mooi zwembad

J., 19-7-2015

De huisjes liggen op een netjes onderhouden park bijna aan de zee. Het zwembad is ruim en kindvriendelijk.

De huisjes en inrichting zijn helemaal "af", geen bladderende verf, loszittende deurkrukken of tegels en dat soort zaken. Wij hadden een huisje met 2 slaapkamers op de begane grond, deze zijn zeer ruim en het terras is ideaal, zeker met kleine kinderen (1 en 2,5 jaar).

Het zwembad is heerlijk en (in juni) lekker rustig. Dankzij de brede trap het water in is dit veilig voor kleine kinderen om te spelen.

De ligging is ideaal, op 10 min. lopen van het centrumpje van Vodice met zijn pleintjes, restaurants en winkeltjes. Verder is de zee te zien vanaf je huisje, ga voor een gezellig strandje voorbij het centrum van Vodice (ca 25 min. lopen)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Matilde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Matilde in Vodice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Matilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Matilde scoort een 7.71 uit 10 op basis van 33 reviews.