Beoordelingen Vodice

21 oktober 2014

Vodice
57 beoordelingen
Beoordelingen Vodice

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Vodice. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Vodice. Ben je zelf op vakantie geweest naar Vodice? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Vodice scoort een 8,4 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 62 Appartementen, 1 Camping, 14 Hotels en 1 Hostel in Vodice. Op Zoover vind je bovendien 71 vakantiefoto's van Vodice. Je kunt 1 video van Vodice bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Vodice. Bekijk ook andere accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalmatië.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,6
8,3
6,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Stranden Sibenik"vertalen
hennie
9,0

11-09-2014 Zee loopt mooi schuin af. Zeer lange boulevard vanaf camping naar Vodice met van alles te doen. Dus in hoogseizoen kan ik met het geluidsoverlast voorstellen.

met partner, Aug. 2014
"Vodice staat voor klein, maar top beleving!"vertalen
Anco
9,0

25-08-2014 Vodice is een erg gezellig stadje wat een fijne, toeristische uitstraling heeft. Het centrum is klein, maar erg gezellig. Er zijn meer dan genoeg restaurants te vinden en ook in de avonduren kun je je hier prima vermaken. Voor kinderen is er van alles te beleven. Een stormbaan over het water, er staat een spelcentrum en je kunt zelfs in een klein achtbaantje. Vergeet niet dat de stranden allemaal kiezelsteentjes bevatten en dat je waterschoenen aan moet doen in het water. De stranden zelf kunnen erg druk zijn, dus wees er op tijd bij. Loop je weg van de drukkere stranden kom je vanzelf rustigere plekken tegen om te liggen. Wil je winkelen of naar een grotere plaats? Dan kom je snel in Sibunik terecht. Deze stad kun je bereiken met de bus en met de boot. De busrit duurt nog geen 30min en een enkeltje is maar 2 Euro. Let bij de terugrit goed op in welke bus je stapt, want de bestemming 'Vodice' staat niet op elke bus. Tip: ga naar het busloket en bestel daar je kaartje.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Jammer van de stranden."vertalen
Jose
1,0
1,0

07-08-2014 Smalle stranden met grind. En wat een drukte !!!! Niets voor ons in ieder geval.

met partner, Juni 2013
"Mooi plaatsje"vertalen
Piet
8,0

22-06-2013 Mooi rustig plaatsje, voldoende terrasjes en een mooi wandelpad langs de kust.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Een leuke plaats"vertalen
R. Woestmaat-Vos
9,0

08-06-2013 Vodice is een leuke plaats. Je kunt er gezellig wandelen, maar ook winkelen. Er zijn genoeg excursies te boeken. Het enige wat wij niet prettig vinden is dat de winkeliers in deze tijd van het jaar redelijk opdringerig zijn.

met partner, Sept. 2012
"Fantasch mooi"vertalen
hetty van putten
9,0

09-09-2012 uitstekende uitvalsbasis voor mooie exursies zoals krka,plitvice meren,boottochten enz enz.mooi strand en een supergezellig centrum

met partner, Juli 2012

met partner, Juli 2012
"Gezellig levendig dorp!"vertalen
Fam. van der Ven
8,0

22-08-2012 Vodice ligt tussen Split en Zadar aan de kust van Dalmatie in Kroatie.
Leuke levendige laats met veel horecagelegenheden!
We waren hier nu voor de tweede keer en er was weer wat veranderd!
Aan het strand ( strandloungetent)is er dagelijks harde muziek vanaf een uur of 5 tot diep in de nacht! ( 5 uur ) Dat is jammer want iederen in het dorp kan of liever gezegd moet mee genieten van deze muziek.....

met jonge kinderen, Juli 2012
"Super voor jongeren,die graag willen stappen!!"vertalen
Sabine
9,0

18-08-2012 Wij gaan al jaren naar croatie,nu eens naar vodice,een leuk klein dorpje met vooral veel restaurants en barretjes,en een leuke haven,vanuit vodice is er genoeg te zien aan andere leuke stadjes,de kustlijn is erg mooi!de stranden echt overvol,handdoek op handdoek en erg veel harde muziek en de vele louche baren aan het strand die veel jongeren trekken vanaf een jaar of 20-25
Voor gezinnen die willen relaxen en genieten van een beetje rust geen place to be maar voor jongeren is het het Ibiza van croatie,wij hebben met oordoppen moeten slapen,is ook een keer een ervaring anders doe je echt geen oog dicht,en dat geld voor alle campings en of hotels in vodice,het heeft de pret niet mogen drukken en we hebben er zeker wat moois van gemaakt,maar voor ons daarom niet weer,mijn zoontje weet zeker dat hij hier over een paar jaar met vrienden naar toe gaat en dat kunnen we heeeeel goed begrijpen!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Druk"vertalen
Fam. van Vugt
4,0
7,0

14-08-2012 Een druk plaatsje met overvolle, mooie stranden. Voldoende vertier voor wie dat zoekt. Strandtenten met feesten, barretjes in het dorp. Luna-park bij het strand. Veel restaurants. 's ochtend lekker relaxed in een loungeset koffie drinken. Veel mensen lopen in badkleding door het dorp dat er leuk uitziet. Prachtig gelegen, mooie omgeving. Als je niet van drukte en uitgaan houdt zit je elders wellicht beter.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?