Hotel Villa Mediterane **

Hotel Villa Mediterane
Villa Mediterane
7,9

28 reviews over Hotel Villa Mediterane in het Nederlands

Hadden er echt veel meer van verwacht !

Teleurgestelde vakantie, 21-8-2017

Slechte ontvangst, kwartier bij receptie gestaan voordat er iemand kwam. Accomodatie ziet er onverzorgd uit. Onze handdoeken zijn slechts 2x gewisseld in 1 week. Gerafeld gordijn, stopcontact los uit de muur.. Badkamer niet netjes afgewerkt.

Buiten kapotte tegels, gevaarlijke trap. Eten niet hygienisch, duur voor hetgeen je krijgt. Geen sfeer in accomodatie, administratie een rommeltje !

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet nog eens

Ervaren reiziger, 6-8-2017

Heel eerlijk, ik had mij erg verheugd op dit verblijf. Al mijn ervaringen met logeren bij Nederlanders of Belgen is meer dan goed te noemen. Dit is werkelijk een rommeltje. Een kleine greep, rond het zwembad in de koelkast die uit staat, allerlei troep die daar niet in hoort (zwemluiers, zwembandjes, ziet er erg ranzig uit). Stapels oude tijdschriften met daarboven een stapel kussens, pakjes sigaretten etc van de werknemers. niets ligt er verzorgd bij. Lampen zonder kappen. Badkamerverlichting waarvan de helft het niet doet. De zeep van de vorige bezoeker en een niet schoon zeepbakje. Een plastic onderlaken in bed, schimmelplekken in de muur van de kamer, stopcontacten die er half uitleggen.Werkelijk een rommeltje. Alle dingen die je zonder geld of middelen er netjes uit kan laten zien, waren rommelig, dat samen met de defecte spullen geven mij geen vakantiegvoel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aanrader

Mieke en Daniël, 17-1-2017

Zeer vriendelijk, gemoedelijke sfeer. Vlakbij de zee. Je kan wandelen langs de zee en genieten van de surfers. Vlakbij surfclub.Ruime kamer met balkon. Wij hadden kamer met ontbijt. Verzorgd. Eigenares, Louisa geeft zeer goede tips voor uitstappen. Ze regelt een boottocht naar Miljet, alles erop en eraan. Kost wel wat maar enig, is de moeite waard. Leuke restaurants, lekker eten op het einde van het eiland.

Omgeving is mooi maar afgelegen. Auto is een must

Gereisd met partner in juli 2015

zalig!

Filiep en Natascha, 7-10-2016

Van bij aankomst hartelijk ontvangen.. familiale sfeer.. Louisa en zelfs de gaste hielpen de massa bagage die we mee hadden met de auto naar onze kamer brengen..Ik kreeg een naastliggende kamer zelfs als dressing aangeboden omdat ik wééral teveel kleren mee had :-) waarvoor dank Louisa! Het ontbijt was reuze gezellig, iedereen had er z'n verhaal over een trip, Louisa sloeg haar ontbijt over om tips te geven.. lekker gevarieerd ontbijt met eitjes à la carte en dagelijkse verrassing bij wijze van cake pannekoek of "klakkaards".. de kamers zijn gezellig ingericht, ruim en goed onderhouden..wij hadden dagelijks verse handdoeken ondanks dat we die niet op de vloer gooiden.. het privé strandje is "even weg van de realiteit" als je op het eind van het piertje ligt met een boek.. het zwembad is héél proper en een oase van rust.. het avondeten was in huiselijke sfeer, rekeninghoudend met wat men wel of niet lust..en lekker.. In de buurt leuke restaurantjes.. Bedankt Louisa voor het hartelijk onthaal! groetjes Filiep en Natascha xxx
Gereisd met partner in september 2016

Super

Pascale, 30-9-2016

Het was mijn eerste reis "alleen" en wat was ik blij verrast door de ontvangst van Louisa... Ik had een zeer mooie, grote kamer met een schitterend uitzicht op 't zeetje.. Het ontbijt is compleet en verzorgd. Vooral de familiale sfeer, door Louisa en Jos, vond ik geweldig; heb dingen gedaan die ik anders niet had bezocht (trip naar Mljet, fietsen) Dankjewel voor de goede tips en ik raad iedereen aan als je in de buurt bent om zeker de rust en gezelligheid op te zoeken !
Gereisd alleenreizend in september 2016

Zalige vakantie

Rudy Vanmechelen, 27-9-2016

Bedankt Louisa voor al je goede zorgen, je deskundige uitleg, hartelijke ontvangst en enthousiasme waarmee je ons adviezen gaf!

Er waren daar helemaal geen onfatsoenlijke beestjes, er was enkel gezelligheid, een proper zwembad, grote en moderne kamers ( er is hier in Kroatie wat anders te beleven)

Het geheel gaf een wat slordige indruk omdat het de laatste week was van het seizoen maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door de lieve eigenares waarvoor niks teveel gevraagd was!

Het schiereiland is een ideale uitvalbasis om het land met zijn vele eilanden te ontdekken, straalt schoonhied en rust uit wat we niet kunnen zeggen van de plaats waar we nu zijn nl tegen Split.

Kortom, je hebt wel auto nodig maar ideale vakantie om te ontspannen en te genieten van mooie natuur en lekker eten😀

Gereisd met vrienden in september 2016

Ideale vakantie: zon, zee, rust, wandelen, smullen

Frie en Daniël, 19-9-2016

Morgen vertrekken we terug naar Duffel, enigszins onwillig en maar matig gemotiveerd na 2 weken heerlijke rust en ontspanning. Ons 3de verblijf in Villa Mediterane op 4 jaar, 't is onze meug hier. Familiaal hotel met ruime kamers, mooie tuin en kristalhelder zwembad, veel Belgische mensen, lekker eten 's morgens en 's avonds door de Kroatische kokkin. De 2de dag al wist ze wat doen bij 't ontbijt toen we zegden: '2 spiegeleitjes alstublieft'. Louisa altijd klaar met raad en daad om te helpen bij elke vraag en uitvoerige, geanimeerde uitleg over de toeristische plekjes in de buurt. Het onverstaanbare Kroatisch is voor haar een peulschil en de excursies die ze regelt met de autochtone bevolking zijn pareltjes van plezier, ontspanning en nieuwe ontdekkingen. Zelfs speedboottochten van anderhalf uur naar het iets mondainere Hvar staan op het programma. 's Avonds voor donker weer terug aan de aanlegsteiger bij het hotel. Met een plaatselijke oesterkweker in Mali Ston (met zijn 5km lange muur over de bergen) naar zijn visdomein varen, zijn Engelse uitleg (met wijdse armgebaren) aanhoren en oesters eten recht uit het water (mét wijn en stokbrood), zo vers hadden we 't nooit gehad. Enzovoort, ga zelf maar eens op ontdekking, misschien ontmoeten we elkaar daar.
Gereisd met partner in september 2016

Beste,

Herman, 9-9-2016

Als je eind seizoen op een locatie aankomt heeft dat zijn consequenties! Je kan moeilijk verwachten dat er meer personeel rond loopt dan er gasten zijn, en ja, dan kan het wel zijn dat op dat moment de keuken en de strandbar minder bemand zijn als normaal.

Ik was enkele weken voor de schrijver van de negatieve review in dit hotel en heb elke morgen en avond lekker gegeten!

Als je in de schaduw van bomen en struiken van het Mediterane klimaat wil genieten dan kunnen er wel eens onschuldige beestjes rondlopen, ja. Als je dat niet kan verdragen huur dan een appartementje op de 17de verdieping! À propos, ratten heb kik daar nog nooit gezien en ben daar deze zomer voor de 5de maal geweest?

Je kunt ook niet verlangen dat een hotel met meer dan 20 jaar ervaring ingericht is volgens de laatste nieuwe trendy mode. Voordeel is dat de eigenares je alle mooie bezienswaardigheden van de streek kan tonen. En eind seizoen kunnen ook niet alle vernielingen en vervuilingen van sommige onverantwoordelijke gasten ‘a la minute’ gerepareerd worden.

Als u na één nacht, na een blik op het zwembad en het strand al denkt dat u een geloofwaardig oordeel op deze site kan zetten …

Ga gerust ergens anders heen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

De moeite waard

Bruno Claessens, 8-9-2016

3 overnachtingen gehad op deze mooie locatie. Wij hebben gezocht naar een soort ratten en een vuil zwembad. Waren die mensen eind augustus wel bij Louisa in Villa Mediterane in Viganj? Het is natuurlijk geen splinternieuw hotel, maar alles is er kraaknet en in het bijzonder het zwembad is geweldig goed onderhouden. Louisa geeft tips à la minute wat betreft het ontdekken van de streek. We hebben ook gelezen dat iemand vindt dat hij te ver moet rijden om iets te bezoeken. Als U Uw reis een beetje had voorbereid, had je ook geweten dat wanneer je in de eindpunt van een schiereiland boekt je uiteraard afstanden zal moeten doen om het land te kunnen ontdekken. Wij doen een rondreis en ons verblijf bij Louisa was fantastisch. Groetjes aan allen die we daar ontmoet hebben. De fitfloppers uit duffel. Viviane, Willy, Brigitte en Bruno.
Gereisd met vrienden in september 2016

Wij hadden een fantastisch verlof

Wiske Mertens, 6-9-2016

Het hotel is rustig gelegen. Wij hadden een ruime kamer, alles was in orde. Het ontbijt in buffetvorm was uitgebreid. De eitjes werden op vraag en naar wens gebakken. Er waren zelfs pannenkoeken.

De eigenares is heel vriendelijk en behulpzaam, je kan er alles aan vragen en zal je graag helpen. Dat ze ook de taal spreek is natuurlijk een pluspunt. We deden door haar georganiseerd uitstappen mee o.a. met de speedboot naar Mljet en Hvar. Vanuit het hotel konden we ook wandelen naar Nakovana. Stevige stapschoenen zijn nodig.

Rusten en zonnen deden we aan het grote zwembad. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mediterane in Viganj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mediterane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Mediterane scoort een 7.91 uit 10 op basis van 29 reviews.