Uitstekend

12 reviews over Hotel Bluesun Afrodita in het Nederlands

SUPER

Henk, 13-2-2011

Het was echt een prachtige vakantie, de ligging was geweldig en de het was te doen voor die prijs!
Gereisd met vrienden in januari 2010

UITSTEKEND

Dijkman, 21-8-2010

In juni 1 week in dit hotel verbleven. Eerst in een verkeerde kamer ( geen zeezicht). Maar de volgende dag ( met veel excuses) naar een juiste kamer. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was van een uitstekende kwaliteit. Je krijgt een tafel toegewezen en daarbij ook tafelgenoten. Aanvankelijk mis je de privacy maar wij vinden het een prima oplossing om alle tafels bezet te hebben. Je maakt kennis met andere nationaliteiten. Wij zaten met voormalige Oost Duitsers uit Eisenach aan 1 tafel. Hebben het samen zeer goed gehad ( begin van WK voetballen).

Ondanks het feit dat we eigenlijk nooit meer aan het stranmd zitten maar altijd bij het zwembad hebben we in deze week uitsluitend op het smalle kiezelstrand vertoefd. Je betaald voor je bedje ( € 8 voor 2) maar van het hotel krijg je je strandlaken mee.De lunch kun je op diverse plekken aan de mooie boulevard gebruiken.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima!

Sanne, 12-8-2010

Goed bevallen! Mooi gerenoveerd complex, veel groen, kamers met balkon in 2 lagige gebouwen, zeezicht boeken is mogelijk. Goed schoon, elke dag schoonmaak. Mooi zwembad, nadeel zijn ligbedden die de hele dag bezet worden gehouden door de gasten. Mooi kiezelstrand. Gezellige boulevard, leuke stadjes in de buurt.

Eten bij hotel is in buffetvorm, ene dag wat beter dan andere dag. Wel veel keuze! In restaurant goede bediening, overig hotelpersoneel wat stugger.

Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldig

Harks, 1-10-2008

Alles was super. Lekker eten, mooie omgeving, vriendelijke mensen
Gereisd met partner in september 2008

OOMS, 4-7-2008

In juni 14 dagen verbleven in dit hotel en dit voor het 2e jaar op rij. Goede kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten. Met de wagen naar de SV.Jure gereden. (top van Biokovo)Wat een vergezichten en wat een mooie woeste natuur daarboven!! (1762 meter)Mooie wandelingen langs de kust naar Makarska, Podgora,Baska Voda en Brela. De oude binnenstad van Split blijft een topper. We waren aanwezig tijdens de EK match: Kroatie-Duitsland. (Wat een supporters,wat een feest!) Wij gaan zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2008

Jan Demon, 27-5-2008

Verblijf 10d. in HP.Eten viel minder mee. Alles in buffetvorm en weinig variatie,koud buffet veelal dooreengemengde restverwerking.Elke dag 2 vlees-en visgerechten steeds gekookt of gebakken,geen grill of stoofgerechten bvb.Lekker en voldoende maar we beleven het meestal anders.Hotel en omgeving geven een nette en verzorgde indruk.

Prima rustige kamers met ruim balkon.

Geen radio of wekker,TV zenders stellen weinig voor.Geen animatie overdag,geen livemuziek 's avonds.

Transport van luchthaven naar hotel

minstens twee uur!Het hotel viel ons mee dankzij de huurauto.Een pure hotelvakantie zou ik er niet aan raden.De omgeving is mooi maar hou rekening dat de afstanden langdurig zijn.Mooie vakantie gehad maar niet direct voor herhaling vatbaar.

Door hoge sparren langs het strandje geen zeezicht ondanks bijbetaling.

Gereisd met partner in mei 2008

M. Samoocha, 22-10-2007

Mooi locatie.

Alles heel goed verzorgd.

Eten prima.

Kamers niet met een zeezicht.

Gereisd met partner in oktober 2007

R. Pieters, 5-10-2007

service/ligging/eten was prima, alleen de animatie was slecht en er was savonds weinig te beleven mede doordat het seizoen afliep. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in oktober 2006

Albert en Judith Harks, 5-9-2007

Dit hotel is absoluut top!

Hele aardige medewerkers.

Goede startplaats voor excursies.

Heerlijke cocktails.

Keurig nette kamers en goed onderhouden.Mooie ligging en tuinen, met daarachter het schitterende Biokovogebergte. Eten was zeer gevarieerd en erg lekker.

Kortom volgend jaar gaan we weer heen!!

Gereisd met partner in september 2007

OOMS, 30-6-2007

In juni in dit hotel geweest met eigen wagen. Zeer goed hotel,ideaal gelegen voor uitstappen te doen naar o.a Brac,Hvar,Omis en Cetina vallei, Split,Biokovo en Mostar. Heel goed eten, zeer verzorgde kamers, allen aan zeezijde maar geen zeezicht. Wel tamelijk veel trappen naar zeedijk waar een mooie promenade met horeca is.
Gereisd anders in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bluesun Afrodita*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluesun Afrodita in Tucepi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluesun Afrodita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bluesun Afrodita scoort een 9 uit 10 op basis van 15 reviews.