Beoordelingen Hotel Bluesun Afrodita***

Bluesun Afrodita***
15 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bluesun Afrodita***
Dracevice 35, HR-21325, Tucepi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluesun Afrodita*** in Tucepi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluesun Afrodita*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bluesun Afrodita scoort een 9,2 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluesun Afrodita*** in Tucepi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluesun Afrodita***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bluesun Afrodita*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 22 vakantiefoto's van Hotel Bluesun Afrodita*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dalmatië. Vergelijk Hotel Bluesun Afrodita*** met andere accommodaties in Tucepi.
Even geduld a.u.b.

8,8
8,1
9,1
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2010
"Prima!"vertalen
Sanne
8,0

12-08-2010 Goed bevallen! Mooi gerenoveerd complex, veel groen, kamers met balkon in 2 lagige gebouwen, zeezicht boeken is mogelijk. Goed schoon, elke dag schoonmaak. Mooi zwembad, nadeel zijn ligbedden die de hele dag bezet worden gehouden door de gasten. Mooi kiezelstrand. Gezellige boulevard, leuke stadjes in de buurt.
Eten bij hotel is in buffetvorm, ene dag wat beter dan andere dag. Wel veel keuze! In restaurant goede bediening, overig hotelpersoneel wat stugger.

met partner, Juni 2010
"UITSTEKEND"vertalen
Dijkman
9,0

21-08-2010 In juni 1 week in dit hotel verbleven. Eerst in een verkeerde kamer ( geen zeezicht). Maar de volgende dag ( met veel excuses) naar een juiste kamer. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten was van een uitstekende kwaliteit. Je krijgt een tafel toegewezen en daarbij ook tafelgenoten. Aanvankelijk mis je de privacy maar wij vinden het een prima oplossing om alle tafels bezet te hebben. Je maakt kennis met andere nationaliteiten. Wij zaten met voormalige Oost Duitsers uit Eisenach aan 1 tafel. Hebben het samen zeer goed gehad ( begin van WK voetballen).
Ondanks het feit dat we eigenlijk nooit meer aan het stranmd zitten maar altijd bij het zwembad hebben we in deze week uitsluitend op het smalle kiezelstrand vertoefd. Je betaald voor je bedje ( € 8 voor 2) maar van het hotel krijg je je strandlaken mee.De lunch kun je op diverse plekken aan de mooie boulevard gebruiken.

met een groep, 2010
"SUPER"vertalen
Henk
8,0

13-02-2011 Het was echt een prachtige vakantie, de ligging was geweldig en de het was te doen voor die prijs!

met partner, Sept. 2008
"Geweldig"vertalen
Harks

01-10-2008 Alles was super. Lekker eten, mooie omgeving, vriendelijke mensen

OOMS
9,0

04-07-2008 In juni 14 dagen verbleven in dit hotel en dit voor het 2e jaar op rij. Goede kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten. Met de wagen naar de SV.Jure gereden. (top van Biokovo)Wat een vergezichten en wat een mooie woeste natuur daarboven!! (1762 meter)Mooie wandelingen langs de kust naar Makarska, Podgora,Baska Voda en Brela. De oude binnenstad van Split blijft een topper. We waren aanwezig tijdens de EK match: Kroatie-Duitsland. (Wat een supporters,wat een feest!) Wij gaan zeker terug!

Jan Demon
6,0
9,0

27-05-2008 Verblijf 10d. in HP.Eten viel minder mee. Alles in buffetvorm en weinig variatie,koud buffet veelal dooreengemengde restverwerking.Elke dag 2 vlees-en visgerechten steeds gekookt of gebakken,geen grill of stoofgerechten bvb.Lekker en voldoende maar we beleven het meestal anders.Hotel en omgeving geven een nette en verzorgde indruk.
Prima rustige kamers met ruim balkon.
Geen radio of wekker,TV zenders stellen weinig voor.Geen animatie overdag,geen livemuziek 's avonds.
Transport van luchthaven naar hotel
minstens twee uur!Het hotel viel ons mee dankzij de huurauto.Een pure hotelvakantie zou ik er niet aan raden.De omgeving is mooi maar hou rekening dat de afstanden langdurig zijn.Mooie vakantie gehad maar niet direct voor herhaling vatbaar.

Door hoge sparren langs het strandje geen zeezicht ondanks bijbetaling.

met partner, Okt. 2007
M. Samoocha

22-10-2007 Mooi locatie.
Alles heel goed verzorgd.
Eten prima.
Kamers niet met een zeezicht.

Albert en Judith Ha...
10,0

05-09-2007 Dit hotel is absoluut top!
Hele aardige medewerkers.
Goede startplaats voor excursies.
Heerlijke cocktails.
Keurig nette kamers en goed onderhouden.Mooie ligging en tuinen, met daarachter het schitterende Biokovogebergte. Eten was zeer gevarieerd en erg lekker.
Kortom volgend jaar gaan we weer heen!!

OOMS
10,0

30-06-2007 In juni in dit hotel geweest met eigen wagen. Zeer goed hotel,ideaal gelegen voor uitstappen te doen naar o.a Brac,Hvar,Omis en Cetina vallei, Split,Biokovo en Mostar. Heel goed eten, zeer verzorgde kamers, allen aan zeezijde maar geen zeezicht. Wel tamelijk veel trappen naar zeedijk waar een mooie promenade met horeca is.

met partner, Okt. 2006
R. Pieters
8,0

05-10-2007 service/ligging/eten was prima, alleen de animatie was slecht en er was savonds weinig te beleven mede doordat het seizoen afliep. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?