Appartement Mladenka ***

Appartement Mladenka
Mladenka

35 reviews over Appartement Mladenka in het Nederlands

Prima appartement en Tribunj vakantie!!!!

Dicwas, 18-8-2016

App D voor 5 pers is netjes en ligt op de tweede etage (+/-). Het app is basic ingericht,een twee pits kookgelegenheid (-) maar wel met twee badkamers en een wasmachine (++). Leefruimte en balkon van app D is klein voor 4 a 5 personen, en omdat de familie beneden zelf woont en deels leeft is er niet veel andere ruimte voor de gast (--). De wind stond vaak op het huis, dit geeft tocht en wind"huil"geluiden ook in de nacht (-). De gemeente haalt 2 maal per week vuilnis op midden in de nacht? (-) Airco is prima (+). Parkeerplaats (+) Lakens handdoeken (+) Wifi, soms uitval (+/-) Mladenka en haar familie zijn heel erg aardig en vriendelijk.(++) Tribunj strand (rotsen) is heel druk, wij zijn uitgeweken naar Srima (10 km). In Tribunj kan je redelijk tot goed eten en cocktails drinken (++) Voor een supermarkt even naar Vocdice (5km,Plodine/Lidl) Samengevat een prima betaalbare vakantie met plus en minpunten. Dat is overal. Mladenka en familie bedankt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Genieten !!! 😚

Anneke Groenewegen, 7-8-2016

Mooi appartement , heerlijk groot balkon en super lieve verhuurders . 😊
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Aanrader op prachtlocatie !

Filip Van de Vyver, 28-7-2015

Topservice ! Ruime accomodatie waar niets ontbreekt en WIFI die echt werkt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Netjes met vriendelijke gastvrouw/heer

H. Bosgoed, 20-7-2015

De verhuurders zijn een zeer vriendelijk stel mensen.

Het appartement (B) is zeer netjes en van alle gemakken voorzien. De buurt is rustig.

Het is een goede uitvalsbasis voor dagtripjes.

De restaurants in Tribunj zijn alle aan te bevelen.

De zelfgemaakte wijn is lekker als het maar koud gedronken wordt.

Conclusie: Het appartement is een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastisch Appartement

kattyvdsype, 2-7-2015

Tweede maal, verbleven wij hier. En het was terug zo een mooie reis. Het appartement is zeer proper. De eigenaars zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Maar nooit opdringerig. Het is gelegen in een doodlopende straat. Op de bovenverdieping zie je de zee. De BBQ kan je aanvragen. Een ideale plek, op 2 min. van het nieuwe strandje, en het centrum.
Gereisd met partner in juni 2015

fantastische plek en service

marietje Asschert, 29-5-2015

Superplekje met een mooi uitzicht vanaf appartement C.

We werden hartelijk ontvangen door Mladenka die niets teveel was om het ons naar de zin te maken.

Ze kan heerlijk koken en een geweldige lekkere vis bereiden op de barbeque bestreken met heerlijke eigengemaakte olijfolie geserveerd met groenten uit eigen tuin.

Gereisd met partner in mei 2015

super plek voor vakantie

fam. de vries, 19-8-2014

Vanuit het appartement (A) heb je een heel mooi uitzicht over Tribunj,

de eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk!

Het appartement is compleet ingericht en zeer schoon,

kortom een mooie locatie voor een leuke vakantie...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

geweldige vakantie

Wim, Ellen en Mick, 11-8-2013

Bij deze vriendelijke mensen voel je je direct thuis. App was schoon en netjes. Tribunj is een lief stadje met leuke restaurants en gezellige terrasjes en alles zeer betaalbaar.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie gehad

Marianne, 2-7-2013

Wij zijn net terug van Tribunj. Geweldig!! Wij willen meteen weer terug.

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldig!

Lieky en Leo Meessen, 26-6-2013

Wij zijn net terug van Tribunj. Geweldig!! Wij willen meteen weer terug.

Daarom weer geboekt en hetzelfde appartement C Mladenka. Schitterend uitzicht op de haven en de bergen. Op balkon ontbijten in het zonnetje. Verse broodjes bij het buurt winkeltje om de hoek. Ze hebben alles wat je nodig hebt te koop. Op loopafstand ben je bij zee en de haven. Echt een heel leuk dorpje. De mensen zijn erg aardig en gastvrij. Je kan bij hun ook bv vis kopen. Wij hebben deze locatie al meermaals aanbevolen en iedereen is reuze te vrede. Zo, wij wensen iedereen een hele mooie vakantie toe bij deze accommodatie in Tribunj. Met vriendelijke groet van Leo & Lieky

Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mladenka in Tribunj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mladenka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mladenka scoort een 8.97 uit 10 op basis van 37 reviews.