Appartement Villa Benina

9,8

56 reviews over Appartement Villa Benina in het Nederlands

Fantastisch!

Herald en Alice, 29-9-2017

Een prachtig appartement, van alle gemakken voorzien. Je hoeft alleen je eigen kleding en een handdoek voor het strand mee te nemen. Tisno is een ideale thuisbasis om Kroatië verder te ontdekken. Zo zijn de Krka watervallen, Kornati eilanden en het Vransko jezero op maximaal 35 km van het appartement. En door Ben en Ine (en niet te vergeten Bella, de hond) voel je je direct welkom en thuis. Zelfs een dagje varen met hun boot (rib, 150 pk!) behoort tot de mogelijkheden. Wij vonden dit een fantastische ervaring. Kortom: een echte aanrader!

Tip: ga op de terugreis naar de Plitvice meren! Je reist dan alweer een stukje richting Nederland maar kunt deze prachtige meren dan toch ook nog bekijken.

Gereisd met partner in september 2017

subliem!

John en Niki, 30-8-2017

Na een enerverende vliegreis kwamen we terecht in een oase van rust, gastvrijheid, vriendelijkheid, sfeer en smaak. Onze vakantie was één grote wellness-ervaring vanaf de eerste minuut, niet in het minst dankzij de toewijding van Ben en Ine en het fantastische, superschone appartement met het mooie uitzicht op zee. We kijken terug op een onvergetelijke Vakantie met hoofdletter V, die onze verwachtingen in alle opzichten heeft overtroffen en voor altijd in onze harten gegrift zal staan.

Jammer dat we geen elf kunnen geven voor hygiëne en prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super verblijf

PATTYN Guido, 28-8-2017

Wij verbleven in appartement Tomos. Super mooi appartement met mooi uitzicht! Alles is heel netjes en alles is aanwezig (handdoeken, vaatdoeken, opgemaakte bedden...) Aan alles is gedacht.

We werden vriendelijk ontvangen door Ben en Ine. Ben kwam ons zelfs oppikken bij aankomst zodat we niet hoefden te zoeken. Bij een welkomstdrankje werden reeds de eerste tips meegegeven. Bij het plannen van onze uitstappen gaven Ben en Ine steevast enkele supertips mee!

Tisno is een leuk plaatsje en niet al te druk. Ideaal om stadjes en natuur te bezoeken. Leuke en lekkere restaurants op vijf minuten wandelen.

Gereisd met partner in juli 2017

Vriendelijke service op een toplocatie

Familie Hermkens, 25-8-2017

Een bijzonder mooi uitzicht wat nooit zal vervelen. De vriendelijke ontvangst was super met alle tips. Alles is tiptop verzorgd en wordt goed bijgehouden. Een locatie met heel veel mogelijkheden zoals zwemmen voor de deur, boot varen, natuurgebieden om de hoek en een pittoreske stad op loopafstand. Het beste restaurant van de omgeving voor de deur. Ideaal voor jong en oud. Pluim voor de gastheer en gastvrouw. Wij willen graag nog een keer terugkomen om te genieten van de relaxte sfeer en schoonheid.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig appartement

Marc en Cinderella Hogervorst, 14-8-2017

Na heel wat jaren gekampeerd te hebben, zijn we dit jaar naar villa benina geweest (Nicos). Een super mooi luxe appartement met airco en een mooi uitzicht. We werden door Ben en Ine gastvrij ontvangen. Ben heeft direct geregeld dat de volgende ochtend onze boot het water werd ingehesen en dat de boottrailer gestald kon worden. Onze boot kon aan een eigen boei van Ben liggen. Super service! Voor Ben en Ine is niets teveel gevraagd en hebben ze veel kennis en tips over de omgeving.

Tisno is een leuk plaatsje en de omgeving is om te varen ook erg mooi. Al met al hebben wij een top vakantie gehad en gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Toppie

Serv, 30-6-2017

Luxe appartementen met een fantastisch uitzicht op de zee

Gratis gebruik van fietsen, wasmachine , handdoeken service en een

gezamenlijk terras waar de gasten gebruik van kunnen maken .

Tisno is een leuk dorpje met restaurantjes op loopafstand.

Ben en Ine bedankt voor jullie gastvrijheid.

Serv en Marianne

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige uitvalsbasis

Heidi Dolmans, 1-6-2017

Villa Benina staat voor comfortabele luxe appartementen met alles erop en eraan , eigen privé terras met een fantastisch uitzicht , ook een gezamenlijk terras aanwezig . Gastheer/vrouw Ben en Ine weten alles over de omgeving , ze staan voor je klaar . Niet te vergeten hun geweldig ontvangst met streekproducten , een mooie traktatie en verwelkoming
Gereisd met partner in mei 2017

Een aanrader

Stef Vercauteren., 1-6-2017

Mooi ruim rustig gelegen appartement met tal van mogelijkheden: culturele uitstap naar Split, Krka watervallen, Sibenik, ... wandelen. Aan de kustlijn gelegen met mooi uitzicht van op het terras over de baai. Gastvrije en vriendelijke eigenaars!
Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader

Lien, 3-9-2016

Alleen al voor het uitzicht van het appartement is het de moeite: prachtig zicht op de zee, maar ook binnen zijn de appartementen prima ingericht. Modern, heel netjes, wifi, Vlaamse zenders,heerlijke inloopdouche...

Als je aankomt, komen Ben en Ine je tegemoet in het stadje om je de weg naar Villa Benina te tonen (moet je na uren in de auto niet zoeken). Je krijgt een welkomstdrankje,...kortom een goede ontvangst!

Tisno is heel goed gelegen om de Kornati-eilanden te bezoeken en de Krkawatervallen en er zijn een aantal heel mooie steden in de buurt (Zadar, Split, Trogir, Sibenik...). Een goede uitvalbasis dus. De kinderen vonden het zalig dat de zee zo dichtbij was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Marcel en Nicole Kurvers, 2-9-2016

Prachtige moderne appartementen in een rustig gedeelte van Tisno

Super service van Ine en Ben,TOP!!

Ook de omgeving is geweldig.

Ideaal voor de waterliefhebber

Gezellige restaurantjes op loopafstand en niet duur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Benina in Tisno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Benina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Benina scoort een 9.83 uit 10 op basis van 56 reviews.