9,8

Uitstekend

52 reviews over Appartement Villa Benina in het Nederlands

Geweldig appartement

Marc en Cinderella Hogervorst, 14-8-2017

Na heel wat jaren gekampeerd te hebben, zijn we dit jaar naar villa benina geweest (Nicos). Een super mooi luxe appartement met airco en een mooi uitzicht. We werden door Ben en Ine gastvrij ontvangen. Ben heeft direct geregeld dat de volgende ochtend onze boot het water werd ingehesen en dat de boottrailer gestald kon worden. Onze boot kon aan een eigen boei van Ben liggen. Super service! Voor Ben en Ine is niets teveel gevraagd en hebben ze veel kennis en tips over de omgeving.

Tisno is een leuk plaatsje en de omgeving is om te varen ook erg mooi. Al met al hebben wij een top vakantie gehad en gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd familie in juli 2017

Toppie

Serv, 30-6-2017

Luxe appartementen met een fantastisch uitzicht op de zee

Gratis gebruik van fietsen, wasmachine , handdoeken service en een

gezamenlijk terras waar de gasten gebruik van kunnen maken .

Tisno is een leuk dorpje met restaurantjes op loopafstand.

Ben en Ine bedankt voor jullie gastvrijheid.

Serv en Marianne

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige uitvalsbasis

Heidi Dolmans, 1-6-2017

Villa Benina staat voor comfortabele luxe appartementen met alles erop en eraan , eigen privé terras met een fantastisch uitzicht , ook een gezamenlijk terras aanwezig . Gastheer/vrouw Ben en Ine weten alles over de omgeving , ze staan voor je klaar . Niet te vergeten hun geweldig ontvangst met streekproducten , een mooie traktatie en verwelkoming
Gereisd met partner in mei 2017

Een aanrader

Stef Vercauteren., 1-6-2017

Mooi ruim rustig gelegen appartement met tal van mogelijkheden: culturele uitstap naar Split, Krka watervallen, Sibenik, ... wandelen. Aan de kustlijn gelegen met mooi uitzicht van op het terras over de baai. Gastvrije en vriendelijke eigenaars!
Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader

Lien, 3-9-2016

Alleen al voor het uitzicht van het appartement is het de moeite: prachtig zicht op de zee, maar ook binnen zijn de appartementen prima ingericht. Modern, heel netjes, wifi, Vlaamse zenders,heerlijke inloopdouche...

Als je aankomt, komen Ben en Ine je tegemoet in het stadje om je de weg naar Villa Benina te tonen (moet je na uren in de auto niet zoeken). Je krijgt een welkomstdrankje,...kortom een goede ontvangst!

Tisno is heel goed gelegen om de Kornati-eilanden te bezoeken en de Krkawatervallen en er zijn een aantal heel mooie steden in de buurt (Zadar, Split, Trogir, Sibenik...). Een goede uitvalbasis dus. De kinderen vonden het zalig dat de zee zo dichtbij was.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig

Marcel en Nicole Kurvers, 2-9-2016

Prachtige moderne appartementen in een rustig gedeelte van Tisno

Super service van Ine en Ben,TOP!!

Ook de omgeving is geweldig.

Ideaal voor de waterliefhebber

Gezellige restaurantjes op loopafstand en niet duur

Gereisd familie in augustus 2016

Het was geweldig!

Ina, 15-8-2016

Een super mooi appartement. Ruime badkamer, fijne bedden, en alles wat je nodig bent in de keuken is aanwezig! We hadden een appartement met een groot terras en een fantastisch uitzicht.

De service was uitstekend! Ben en Ine zijn hele fijne mensen die ervoor zorgen dat alles goed voor elkaar is.

We werden bij aankomst meteen geholpen om onze boot de plaats te geven. En daarna zijn we gastvrij ontvangen voor een welkomst drankje. Het was top!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Supervakantie bij Villa Benina

Frank en Daniella de Vos, 15-8-2016

Bij aankomst zijn we supergoed ontvangen. Ben heeft ons gelijk op de botenhelling gewezen, zodat de boot gelijk in het water kon. Villa Benina heeft eigen boeien voor de boot, recht voor de deur, wat super gemakkelijk is. Evt. kon hij ook voor een steigerplaats zorgen, maar dat was voor ons niet nodig.

Het appartement (Evitos) was super. Alles nieuw, schoon en hygiënisch. Je kon gratis fietsen gebruiken. Hier hebben we graag gebruik van gemaakt. 's ochtends lekker op de fiets naar de bakker en daarna lekker ontbijten op het balkon met zicht op het water. Wat wil een mens nog meer? Zowel in Tisno als in andere plaatsjes zijn er gezellige restaurants en terrassen. De mensen zijn overal even vriendelijk.

Dit jaar hebben we meegedaan met de jaarlijkse Donkey race in Tisno. Ben en Ina hadden alles netjes voor ons geregeld. Ze hadden zelfs hapjes en drankjes. Het was super leuk om mee te doen.

Om een lang verhaal kort te maken. Na 9 jaar kamperen in Kroatie hebben wij nu de ultieme plaats gevonden om onze vakantie te vieren. Ben en Ina hebben er een mooi complex van gemaakt en runnen dit met veel zorg en liefde. Niets is hun te veel. Wij hebben veel bewondering voor hun.

Gereisd familie in juli 2016

fantastisch

h.ebrecht, 10-8-2016

alles perfect geregeld.gezellige mensen.
            Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig!

Suzan vd Coelen, 3-8-2016

Heb geen niet goede dingen; iets minder misschien is dat je flink trap moet lopen om bij het apartement te komen
              Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Benina in Tisno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Benina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Benina scoort een 9.8 uit 10 op basis van 52 reviews.