Hotel Mare Nostrum ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mare Nostrum bij:

3 reviews over Hotel Mare Nostrum in het Nederlands

Wij hebben genoten!

Lemmers, 10-8-2009

Goed, kleinschalig hotel, direct aan rustig kiezelstrand gelegen met ligbedden van hotel. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, moeder en zoon. Goed ontbijt en heerlijk dineren op het terras. Voor goed eten en drinken hoefden we het hotel niet uit. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Mooie plaats Zadar met auto zeer snel bereikbaar. Goede parkeergelegenheid bij hotel. Jammer dat er geen koelkast op de kamer is. Er is ook geen lift aanwezig. Verder alles wat wenselijk is voor een geslaagd verblijf met auto aan glashelder water in het mooie Kroatïe. Wij hebben genoten!
Gereisd met partner in juli 2009

Sophia Versluijs, 10-5-2008

Wij hebben dit hotel zojuist bezocht tijdens onze 3 weekse rondreis in Kroatie, geboekt bij touroperator. Dit hotel is thans het 5e hotel waar we hebben overnacht. Het hotel is werkelijk schitterend gelegen nabij Zadar. Het hotel ligt aan het strand is klein van opzet, geloof dat er maar 15 kamers zijn. Voor ons prefect vanwege de intimiteit en kleinschaligheid. Het hotel ligt niet ver van Zadar, een stad die een bezoek meer dan de moeite waard is.

Wij kunnen hotel Mare Nostrum u harte aanbevelen.Geloof wel dat het nog niet veel wordt aangeboden in Nederland, wij kregen dit hotel aangeboden via touroperator maar wellicht dat reisbureaus het hotel ook kunnen boeken.Ons advies vraag erna indien u van plan betn zoals wij rond te trekken door kroatie

Gereisd met partner in mei 2008

Theo, 30-12-2005

keurig hotel met schitterend uitzicht. Vriendelijk personeel.

Eten was matig, wel een vriendelijke ober!!!.

ruime parkeerplaats voor de deur.

Gereisd met partner in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mare Nostrum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare Nostrum in Sveti Petar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare Nostrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mare Nostrum scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.