Camping Stobrec-Split ****

8,7

Zoover award

11 tips over Stobrec-Split

Colin, 18-6-2015
Split is leuk om te bezoeken. Neem de kustweg richting het zuiden, Markaska is een leuk stadje om te bezoeken. Op de terugweg zijn wij langs de weg gestopt om in het super heldere zeewater te gaan zwemmen. Heel rustig en mooie plek om te snorkelen.
bergblick, 4-11-2013
Tsja wat is er nog toe te voegen aan de prachtige omgeving van zuid Kroatië/Dalmatië. Split op een steenworp afstand, erg mooie stad. Omis was een prachtig dorpje. Trogir ook een prachtig plaatsje.
Arizona, 2-9-2013
In de omgeving zijn heel wat leuke dingen: stadjes en dorpjes te bezoeken maar je kan er ook een strandvakantie van maken en ook watersport. Wij bezochten Stobrec zelf maar ook Split, Omis, Trogir en Sibenik en ook de watervallen van KrKa echt de moeite.

jkscholtens, 18-6-2013
Plaatsje Omis vonden wij zeer de moeite waard. Prachtige omgeving,mooie rotspartijen,je kunt er met bootje stukje rivier opvaren in natuurpark in binnenland. Prachtig uitzicht vanaf ruine van kasteel. leuke winkeltjes.
Martine, 22-8-2012
Omis is erg mooi. Ook het kasteel in Klis is een aanrader net zo als het kerkje in Sinj
Pietie, 21-8-2012

Stobrec is een lief plaatsje waar je lekker kunt uit gaan eten.

Wij vonden de Konoba erg lekker.

astrid, 13-8-2012

Raften in Omis is de moeite waard.

Duiken op de camping is zeker een aanrader.

Verder kun je parasailing in het volgende dorp bij een privestrand.

Split en Trogir zijn mooie steden om te bezoeken.

Ilona, 9-8-2012

Raften Omis

Boot tocht met columbus replika

Mark, 3-8-2012
Spilt is een fantastisch mooie stad.
Dejonghe Angelique, 30-7-2012

borden die de weg naar de camping aanduiden ontbreken spijtig genoeg.

de beachbar bij Tomislav hé ( lekkere pintjes ;-) )