8,7

Zoover award

101 reviews over Camping Stobrec-Split in het Nederlands

Nooit meer.

Gea van den Bosch, 21-8-2017

Slechte ligging, overal voor betalen. ID kaarten inleveren bij aankomst.
Gereisd familie in augustus 2017

Drukke camping met weinig schaduw, wel verzorgd.

Mike, 20-8-2017

De camping is goed onderhouden, maar heeft gezien de warmte in de zomer echt te weinig schaduwrijke plekken. Het strandwater was te warm. De plekken waren groot genoeg. Veel aansluitingen elektra en water. Sanitair wordt goed onderhouden, maar door aanwezigheid grote groepen Franse en Nederlandse jongeren toch veel rotzooi bij de douches. Met name bij de dames lange wachttijden voor de douches. Veel rumoer in de avond met name van de drukke weg. Hard rijdende motoren midden in de nacht. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Vrij dure camping (plek + auto + tent + 4 personen €60 p.n.)
Gereisd familie in augustus 2017

Leuk voor 1x

John, 11-8-2017

Prima camping, mooi aangelegd en aan mooi strand waarbij de keuze hebt tussen rustige gedeelte en drukke gedeelte.

Voor pubers te weinig te beleven op de camping, pingpong tafels zonder netjes.

Voetbalveld wordt nooit gebruikt omdat het afgesloten is en omdat je er alleen tegen betaling gebruik van kunt maken. Heel jammer, normaal is de ontmoetingsplek voor de jeugd.

De gehuurde stacaravan was netjes en in mooi straatje.

Camping erg druk en elke vrije parkeerplek wordt zo ongeveer gebruikt voor camperplaats.

In de omgeving voldoende te beleven ; maar in deze periode ook erg druk, waardoor je naar Omis (20km) gerust een uur kunt uittrekken.

Geweldig!

Familie Vennix, 11-8-2017

Net terug van 18 dagen verblijf op deze geweldige camping. Toen we aankwamen rijden, dachten we: zitten we hier wel goed? Midden in stad? Maar toen we de camping opreden werd dit helemaal goed gemaakt! Wat een prachtige camping!

Mooie ruime plekken. Een mooi fijn kiezelstrand met lang ondiep water. En het sanitair: TOP! Heel de dag werd dit onderhouden. Op loopafstand van verschillende supermarkten en openbaar vervoer. De bus reed 24 uur. Ideaal voor de stappende jeugd! Verschillende restaurants geprobeerd maar Kasa Grill stond voor ons op nummer 1!! De moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijne gemoedelijke camping

klaoskes, 8-8-2017

Drie weken op deze fijne camping gestaan. Fijne grote plaatsen. Misschien niet allemaal even schaduwrijk maar daarvan is de organisatie zich bewust (aangegeven bij de reservering). Het sanitair wordt voortdurend schoongemaakt en gedurende de drie weken dan ook altijd gebruik kunnen maken van een schoon toilet en douche. Twee stranden waarvan een strand tot wel 50 meter als ondiep beschreven kan worden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het personeel loopt zelfs met emmertje over het strand de peuken en andere troep op te ruimen (hoe kom je erbij om niet zelf je troep op te ruimen!). Het zwembad is in aanbouw. Onze plek lag redelijk centraal vlakbij een sanitair gebouw en het restaurant. 's ochtends redelijk 'gehorig' door alle bedrijvigheid.

Mooie locatie om verschillende 'stadjes' te bezoeken. Trogir, Sibenik, Omis liggen redelijk dichtbij. Wij hebben ook Mostar (Bosnië) en Dubrovnik bezocht maar dat zijn redelijke afstanden, 3 uur rijden (douane!!).

Mooie, schone camping

Jessica, 4-8-2017

Hele mooie camping met ruime plaatsen en veel schaduw. Het is denk ik wel afhankelijk van welke plek je toegewezen krijgt want als je dicht bij de weg staat dan hoor je de auto's voorbij rijden. Wij hadden plaats nummer 86 en deze was overal dichtbij. Sanitair is erg schoon en wordt ook vaak schoongemaakt, jammer dat de gasten er zelf een potje van maken maar daar kan de camping zelf niks aan doen. Douches zijn ook erg ruim en je kunt er 3 x per dag 7 minuten gebruik van maken, dat is voldoende. Het strand is prima, wel erg troebel dus als je wilt snorkelen is dit niet ideaal. Aan de andere kant van de camping is een strand met zand in het water en dat vonden wij beter dan de kiezels. Je kunt bedjes huren, 2 bedjes inclusief parasol kosten 60 kuna (ongeveer 8 euro) Een nadeel is wel dat er verder weinig te doen is naast de camping. Split is nog zo'n 7km verderop. Daarnaast vonden wij de bar op de camping ook niet heel gezellig.
Gereisd met partner in juli 2017

gezellige camping met mooi strand

wilma, 26-7-2017

Leuke gezellige camping. Niet te groot met een mooi prive strand. Wij zaten in een stacaravan. Deze lagen vlak bij het strand in leuk aangelegde straatjes. Restaurant is prima. Heeft ook een leuk terras, waar het door de ligging bij de zee zeer aangenaam is bij warm weer. Wij zaten er regelmatig ook vanwege de wifi.

Naast de camping is een leuke boulevard met restaurants en een grotere winkel. Bushalte voor de deur. Kortom leuke camping en veel goedkoper dan wij op vorige campings betaalde.

Leuk voor enkele dagen

Tine, 24-7-2017

Hebben hier met onze mobilhome 3 dagen gestaan. Ideaal om Split te bezoeken. Strand is fijn en de springplank vonden de kinderen super. Sanitair is proper maar werkt met bandjes. Je kan 3 keer per dag 7 minuten douchen. Vaak gebeurde het dat de douches volzet waren, kwam er iemand uit de douche met de handdoek om en kwam dan bij tikken voor nog 7 minuten. Zo soms dus 3 keer.
Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping, maar voor ons eenmalig

Suus, 21-7-2017

We hebben een mobile home (#24) gehuurd voor een week. Perfecte locatie, want vlakbij het strand en speeltuin. De mobile home verkeert in aardige staat, met uitzondering van de verlichting in de slaapkamers. Deze wandlampen missen de afdekplaat en de bedrading zit met ductape vast. Best gevaarlijk. Over het algemeen is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het strand is helaas niet schoon. Overal sigarettenpeuken en andere troep. Split ligt op zo'n 10 minuten rijden. Prachtige stad! Het stadje Omis is een bezoekje waard. Stobrec zelf is niets. We hebben hier een week vertoefd, maar volgend jaar gaan we op zoek naar iets anders (meer waar voor ons geld).

Prachtige plek

Wendie, 26-6-2017

Prachtige vakantie gehad. Stacaravan geboekt. Prachtige ligging van eigenlijk al deze caravans. Heel gezellig en gastvrij restaurant erbij. Op loopafstand leuke barretjes en restaurantjes....zeer geslaagde vakantie met 2 kids van 5 en 2 jaar oud
Gereisd familie in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stobrec-Split in Stobrec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stobrec-Split zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stobrec-Split scoort een 8.68 uit 10 op basis van 179 reviews.