Camping Stobrec-Split ****

Stobrec-Split
8,7

Zoover award

105 reviews over Camping Stobrec-Split in het Nederlands

Perfecte camping... zeer mooi gelegen en ingericht

Peet & Juud, 28-9-2017

We hadden op onze rondreis in Kroatië meerdere campings aangedaan, maar vonden dit toch wel de mooiste. Alles perfect onderhouden. Sanitair schoon. Zeep en handdoeken aanwezig.. kan nog menig camping van leren. Uitzicht geweldig over de baai. Gastvriendelijkheid zeer goed. Restaurant heerlijk en niet duur. Campingwinkel alles beschikbaar. Wij waren hier 4 nachten in September en gingen vanuit hier naar Split. We hadden wel 4 weken willen blijven. Weer was perfect!!!
Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping maar wel aan drukke weg

Chantalle, 21-9-2017

De camping op zich is heel mooi, mooi en schoon sanitair. Mooie grote plaatsen op zeer korte afstand van de zee. Mooi kiezelstrand dat echt iedere ochtend schoon gemaakt wordt. Mooi gelegen in de baai en rondom de zee.

Winkeltje op de camping is prima in orde. Busverbinding vanaf de camping naar Split is prima en goedkoop.

Het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam!!

Het restaurant: het eten was lekker maar wij persoonlijk vonden het binnen ongezellig, op het terras is het wel fijn vertoeven met uitzicht op zee.

Wij hadden geen kinderen bij, maar ons lijkt dat de camping prima geschikt is voor jonge gezinnen. Iets oudere jeugd moet zich zelf vermaken :)

Enige grote minpunt is de drukke weg die langs de camping ligt. Overdag heb je hier totaal geen last van maar 's nachts zijn er altijd van die malloten op hun motor die menen het leuk te vinden om even flink gas te geven!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping!

Marnix, 5-9-2017

Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat we hier zijn verbleven maar ik kan de camping nog wel goed herinneren. Dat is vaak positief en zo ook bij deze camping. S'avonds bij aankomst werden we verwezen naar een algemeen veld met een doorreis setting. Gelukkig zag ik een camper wegrijden en heb direct de tent er neergezet en ben naar de receptie gelopen. Hier gaven ze aan dat de plek nog tot de volgende dag was gereserveerd, maar daarna een paar dagen vrij was. Ik moest de volgende dag maar terugkomen om de plek te reserveren. Dit was ons geluk want dit was een zeer mooi plekje vlak aan het strand. Sanitair was op loop afstand en ook zeer schoon en goed onderhouden, dat was een grote plus. Het kleine supermarktje op de camping bied ook genoeg tegen een goede prijs.Naast een supermarkt zit er ook nog een restaurant op de camping waar je ook prima kan eten of s'avonds een drankje kan nuttigen. Oftewel een prima camping voor volwassenen die de camping als uitvalsbasis willen gebruiken, wat betreft kindvriendelijkheid kan ik weinig over melden.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima camping

Paul, 1-9-2017

Als je aankomt denk je wat is dit? Maar de camping is top. We zaten in een ruime mobile home met goede airco, ook wel nodig met 40 graden. 50 meter van het strand, bedje huren en genieten maar. Camping schoon en goed verzorgd. Campingwinkel heeft vers brood en een ruim assortiment. Restaurant is ook prima. Verder nog een dagje gevaren van Split naar Hvar en daar een bootje gehuurd. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer.

Gea van den Bosch, 21-8-2017

Slechte ligging, overal voor betalen. ID kaarten inleveren bij aankomst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Drukke camping met weinig schaduw, wel verzorgd.

Mike, 20-8-2017

De camping is goed onderhouden, maar heeft gezien de warmte in de zomer echt te weinig schaduwrijke plekken. Het strandwater was te warm. De plekken waren groot genoeg. Veel aansluitingen elektra en water. Sanitair wordt goed onderhouden, maar door aanwezigheid grote groepen Franse en Nederlandse jongeren toch veel rotzooi bij de douches. Met name bij de dames lange wachttijden voor de douches. Veel rumoer in de avond met name van de drukke weg. Hard rijdende motoren midden in de nacht. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving. Vrij dure camping (plek + auto + tent + 4 personen €60 p.n.)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor 1x

John, 11-8-2017

Prima camping, mooi aangelegd en aan mooi strand waarbij de keuze hebt tussen rustige gedeelte en drukke gedeelte.

Voor pubers te weinig te beleven op de camping, pingpong tafels zonder netjes.

Voetbalveld wordt nooit gebruikt omdat het afgesloten is en omdat je er alleen tegen betaling gebruik van kunt maken. Heel jammer, normaal is de ontmoetingsplek voor de jeugd.

De gehuurde stacaravan was netjes en in mooi straatje.

Camping erg druk en elke vrije parkeerplek wordt zo ongeveer gebruikt voor camperplaats.

In de omgeving voldoende te beleven ; maar in deze periode ook erg druk, waardoor je naar Omis (20km) gerust een uur kunt uittrekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Familie Vennix, 11-8-2017

Net terug van 18 dagen verblijf op deze geweldige camping. Toen we aankwamen rijden, dachten we: zitten we hier wel goed? Midden in stad? Maar toen we de camping opreden werd dit helemaal goed gemaakt! Wat een prachtige camping!

Mooie ruime plekken. Een mooi fijn kiezelstrand met lang ondiep water. En het sanitair: TOP! Heel de dag werd dit onderhouden. Op loopafstand van verschillende supermarkten en openbaar vervoer. De bus reed 24 uur. Ideaal voor de stappende jeugd! Verschillende restaurants geprobeerd maar Kasa Grill stond voor ons op nummer 1!! De moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fijne gemoedelijke camping

klaoskes, 8-8-2017

Drie weken op deze fijne camping gestaan. Fijne grote plaatsen. Misschien niet allemaal even schaduwrijk maar daarvan is de organisatie zich bewust (aangegeven bij de reservering). Het sanitair wordt voortdurend schoongemaakt en gedurende de drie weken dan ook altijd gebruik kunnen maken van een schoon toilet en douche. Twee stranden waarvan een strand tot wel 50 meter als ondiep beschreven kan worden. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het personeel loopt zelfs met emmertje over het strand de peuken en andere troep op te ruimen (hoe kom je erbij om niet zelf je troep op te ruimen!). Het zwembad is in aanbouw. Onze plek lag redelijk centraal vlakbij een sanitair gebouw en het restaurant. 's ochtends redelijk 'gehorig' door alle bedrijvigheid.

Mooie locatie om verschillende 'stadjes' te bezoeken. Trogir, Sibenik, Omis liggen redelijk dichtbij. Wij hebben ook Mostar (Bosnië) en Dubrovnik bezocht maar dat zijn redelijke afstanden, 3 uur rijden (douane!!).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie, schone camping

Jessica, 4-8-2017

Hele mooie camping met ruime plaatsen en veel schaduw. Het is denk ik wel afhankelijk van welke plek je toegewezen krijgt want als je dicht bij de weg staat dan hoor je de auto's voorbij rijden. Wij hadden plaats nummer 86 en deze was overal dichtbij. Sanitair is erg schoon en wordt ook vaak schoongemaakt, jammer dat de gasten er zelf een potje van maken maar daar kan de camping zelf niks aan doen. Douches zijn ook erg ruim en je kunt er 3 x per dag 7 minuten gebruik van maken, dat is voldoende. Het strand is prima, wel erg troebel dus als je wilt snorkelen is dit niet ideaal. Aan de andere kant van de camping is een strand met zand in het water en dat vonden wij beter dan de kiezels. Je kunt bedjes huren, 2 bedjes inclusief parasol kosten 60 kuna (ongeveer 8 euro) Een nadeel is wel dat er verder weinig te doen is naast de camping. Split is nog zo'n 7km verderop. Daarnaast vonden wij de bar op de camping ook niet heel gezellig.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stobrec-Split in Stobrec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stobrec-Split zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stobrec-Split scoort een 8.66 uit 10 op basis van 183 reviews.