Camping Plantaza ****

7,7

24 reviews over Camping Plantaza in het Nederlands

Camping superligging. In rustige buurt/omgeving

Remunj, 13-8-2017

Camping super. direct aan de zee. Receptioniste spreekt goed engels. Vader van eigenaar zeer behulpzaam. zelfs de nachtwaker. Plaatsen uitzoeken. wij staan met caravan, grote voortent. auto. babybadje tafels en stoelen etc etc en plaats over. en 75 m van de zee. Er zijn ook kleinere camper en of tent plekken. maar ook plekken direct aan de zee. Sanitair redelijk tot goed. Ligt altijd aan de bezoekers. Ok op primetime iets te weinig wc en douche en dan soms ook koud water. Na primetime telkens heerlijk warm gedoucht en ook afgewassen. O nee dat is niet heerlijk hihi. Camping ligt aan een weg. totaal geen last van. Zet je tent/luifel wel goed vast. evt met stormbanden want de Bora (zoek maar op op Wikipedea) Kan heerlijk tekeer gaan met geweldige golven tot gevolg. Zee is super. Waterschoenen echt aan te raden.langs de kust prachtig snorkelen. sochtens brood te koop op de camping. Camping af en na een paar 100 meter al diverse Tommy's. Buurtsuper met beperkt assortiment. Rij je door tot tankstation. 1,5 km een iets grotere. Starigrad zelf leuk plein met een tien souvenirkraampjes. Voor het echte vertier moet je naar Zadar. via tolweg 82 cent en uurtje rijden. Hier hypermodern winkelcentrum met grote spar. maar beetje verder ook bv Lidl. staat goed aangegeven.Let wel goed op. telkens wanneer wij wegreden zagen we de politie met lasergun. een lange weg waar je snel harder zult gaan dan 50 km.

terug naar de camping. wij zijn dik tevreden. al zou het fijn zijn om je douche met een trekker schoon te kunnen maken voor de volgende bezoeker. (zand op de grond)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het wordt alleen maar slechter

Rianne, 31-3-2017

Wij komen sinds een paar jaar op deze camping. Het eerste jaar is gewoon goed bevallen. Sanitair was okay alhoewel je vaak, heel vaak, koud water hebt.

Daarna is in onze ogen de camping er niet beter op geworden. Het is gewoon vies.

2 jaar geleden werden we ineens allemaal ziek. Dat kan gebeuren. Vorig jaar werden we echter binnen 48 uur na aankomst heel erg ziek. En wij waren niet de enigen. Sterker nog, het merendeel van de campinggasten werd ziek. De oorzaak hebben we ook snel weten te achterhalen. De schoonmaakster maakt het sanitair op het oog wel schoon maar men wil niet weten wat daar gebeurd. De campingeigenaren weigeren deze schoonmaakster te voorzien van schoon werkmateriaal. Dit betekent dat wc's met dezelfde doekjes als de wasbakken worden schoongemaakt en andersom. De bezem waarmee de schoonmaakster de toiletten uitbezemt spoelt zij af in de afwasbakken waar een paar minuten later mensen hun groenten en fruit in leggen om schoon te spoelen. De zeepcontainer in de toiletten werd ook niet regelmatig bijgevuld omdat ze geen zeep hadden en weigerden het op tijd bij te vullen.

Gevolg: mensen en heel veel kleine kinderen liepen de hele dag over te geven. De eigenaren interesseerde het geen bal en beweerden zelfs dat dit ziektebeeld overal aan de kroatische kust heerst. Een pertinente leugen aangezien wij altijd langs de kroatische kust trekken en nergens ziek worden behalve hier.

De eigenaren zijn in tegenstelling tot andere reviews in mijn ogen helemaal niet vriendelijk. In verhouding tot wat je op deze camping krijgt zijn de prijzen best hoog!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ongedwongen camping om Park Paklenica te bezoeken

Roelien Mid, 4-1-2017

Restaurant op de camping gerund door de zoon en zijn kinderen.

Het is een ongedwongen camping, zeer vriendelijke familie, brood is 's morgens bij de ingang te koop.

Wij zijn hier 2 nachten geweest, omdat we graag Park Paklenica ook wilden bezoeken op onze rondreis door Dalmatie.

Gereisd met partner in juni 2016

Gezellige camping aan zee, vlakbij centrum

Karen en Ron, 3-7-2016

Het sanitair was mooi, schoon en dichtbij. Heerlijk douches. Wat kleine plekken om met de camper te staan en lastig wegrijden door de steile ligging en bomen. Plekken volop schaduw en een heerlijke plek om te zwemmen. Langs het strand loop je zo naar het centrum. Erg vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2016

Leuk maar simpel

Linda, 5-9-2015

Leuke camping waar we de camper snel kwijt konden, bij aankomst kwamen we er al snel achter dat iedereen op elkaar staat op een heuvel.

Het sanitair was schoon en goed bereikbaar, het word elke dag goed bijgehouden.

Daarbij ligt de camping direct aan zee, bij aankomst zijn we ook gelijk een duik gaan nemen.

Personeel is erg vriendelijk en gaven ons zeker de indruk om hier nog een keer terug te komen.

Voor 4 nachten betaalde we 97 euro!! voor die prijs kunnen we deze camping echt aanraden

Gereisd met partner in juli 2014

Prima en goedkope camping

Rolf, 17-8-2015

Ietwat rommelige camping, maar is ons erg goed bevallen. Het is een camping direct aan het water en loopt iets op. Wij stonden wat achteraan, af en toe hoorde je auto's op de weg, maar was niet erg storend, de camping zelf was wel lekker rustig. Vriendelijk personeel en de plekken zijn prima. Ze zitten wel dicht op elkaar, waardoor het dus wat rommelig oogt. Ook zijn spijkerharingen wel nodig, want er zitten veel stenen in de ondergrond. Sanitair wordt constant schoongehouden en is erg goed, maar de capaciteit is net wat te weinig voor als de camping vol staat. Je moet dan de juiste momenten op de dag kiezen om niet in de rij te staan voor douchen. Soms stond er een rij voor de toilet, dat was wat minder fijn. Het strand is ook prima, wij gingen vaak wat meer naar rechts op de betonnen terrassen liggen, was net iets rustiger en daar lig je tussen wat plaatselijke bevolking wat wel gezellig aandeed. De prijs was voor ons als stel 22e per nacht, dus dat was erg goed voor de camping.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke camping voor een meer dan prima prijs!!

Patty en Dirk, 14-8-2015

Uitstekende camping met fijn strandje aan zee. Het restaurant is voortreffelijk!! Vader en zoon runnen de camping samen. Vader is chef van de camping en zoon runt het restaurant. Mooie plekken met schaduw en geen ongedierte. Sanitair is meer dan voldoende en schoon. Helaas geen winkeltje op camping aanwezig maar mogelijkheid tot ontbijt in restaurant en er is een bakker en supermarkt op loopafstand. Wij zijn vanuit hier naar Plitvice meren geweest (80km van camping).
Gereisd met partner in augustus 2015

Erg mooi!

Sem, 11-7-2015

Mooie camping! Wij zaten hier voor 1 nacht met ons tentje. Mooie ruime plekken zelf voor het uitzoeken en het sanitair is ook in prima staat. Erg grote doucheruimtes maar waterdruk neemt na 5 uur erg af. Blijft wel warm!! Netjes aan het strand met redelijke hoge golven.
Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk gehad!

Audrey, 20-8-2014

Wij, stel midden 30 zonder kinderen, waren hier 11 dagen met de tent.

Het oogt wat rommelig, maar alles is prima geregeld. Nette wc's en douches die goed schoon worden gehouden. Heerlijk dat je zo de zee in kunt lopen, want deze is voor de deur.

De camping ligt in een klein stadje, waar je zo naar de gezellige boulevard loopt. Verwacht niet té veel, maar leuke restaurants zijn er zeker en de cocktailbar is ook erg leuk. Absoluut geen uitgaansgebied, maar gewoon gezellig.

Het ligt gunstig als uitgangsbasis voor diverse uitstapjes: Paklenica(om de hoek), Krk, Plitvice, Zadar, Split, Biograd en Kornati excursie.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, prima!

We hebben heel vaak in het restaurant van de camping gegeten, omdat deze heel goed en niet duur was. Heerlijk de visschotel voor 2, maar ook de pizza's en de grillgerechten.

Aanrader

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima goedkoop en fijn

japsertje, 13-9-2013

Vriendelijk ontvangst, zelf plekje uitzoeken en alles is mogelijk. Op terrassen daardoor vlak. Wel veel campers en duitsers, geen last van gehad ovrigens. Sanitair prima, schoon, recentelijk vernieuwd: tip, kleine wc-gebouwtje is nog nieuwer en wordt weinig gebruikt.
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plantaza in Starigrad-Paklenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plantaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Plantaza scoort een 7.66 uit 10 op basis van 33 reviews.