Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Split Inn*** bij :

1 review over Appartement Split Inn in het Nederlands

Super appartement, ruim en centraal

Linda, 11-10-2010

Wij zijn eind augustus een week naar Split geweest, en verbleven in dit appartement. De eigenaar van dit appartement is een vriendelijke man die meerdere appartementen heeft in Split (niet iedereen krijgt hetzelfde appartement, volgens mij heeft hij 10 appartementen die onder "Split Inn"vallen). Bij aankomst in Split hebben we op een centrale plaats afgesproken zodat hij ons naar het appartement kon leiden (moeilijk met veel eenrichtingsverkeer). Hij heeft ons m.b.v. een kaart veel leuke activiteiten en restauranttips aangegeven in de buurt.

Het appartement is erg ruim, met een keuken, grote badkamer, airco. Het is ongeveer 5 minuutjes lopen naar het midden van het centrum. Niet voor mensen die slecht ter been zijn: Veel trappen.

Kortom: Aanrader. Mooi appartement, mooie ligging, voor een heel nette prijs.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Split Inn in Split, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Split Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Split Inn scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.