Hotel Solaris Jakov ***

9,1

4 reviews over Hotel Solaris Jakov in het Nederlands

Vriendelijk,proper En vlak aan zee

Dirk Van Calster, 8-8-2017

Mooi en kind vriendelijk hotel met een zeer professionele staf. Uitgebreid morgen en avond buffet voor elk wat wil in overvloed ! Zeker een aanrader is voor ons al de derde keer en er zullen er zeker nog volgen .

Ook willen wij nog de altijd vriendelijke hotelmanager bedanken voor zijn goede zorgen !

Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Jakov Schitterend. tussen 16-25 september

René en Marlika, 27-9-2016

Een complex om nooit te vergeten, zo mooi opgezet. De hotelkamer heeft alles, alleen een tafel en 2 stoelen ontbreken, maar gezien de grootte, kan die er helaas niet in. Het zwembad is perfect, het ontbijt en avondeten in buffetvorm krijgt een hele dikke 9, net als het personeel dat zo vriendelijk en voorkomend is. Op dit complex, met de mooie zee en heel veel mogelijkheden, kan niemand zich vervelen. Negatief: liever gezegd vervelend, is dat de Nederlandse zenders steeds uitvallen. Heel vervelend was dat op zondag tegen 7 uur toen Studiosport er aan kwam.
Gereisd met partner in september 2016
Slavko Burazer Directeur Hotel Jakov***, Marketing assistant, 13-1-2017

Geachte heer Ofsen Rene,

Hartelijk dank voor uw tijd en beoordeling die u geplaatst heeft over Solaris Beach Resort Hotel Jakov. Wij zijn zeer tevreden over het feit dat het personeel, ontbijt, diner aan uw verwachtingen voldeden! Voor ons allen is zo'n beoordelin als die van u- motivatie om nog beter ons best te doen ! Hierbij willen wij u uitnodigen om ons nogmaals in Solaris Hotel Jakov te bezoeken. Mocht u geintereseerd zijn voor een vrijblijvende offerte stuurt u aub een mail naar : hotel.jakov@solaris.hr

nooit meer

robin, 2-9-2015

kamers:veel te klein,als je uit u douche stapt zit je met u voet in het wc.er is in de badkamer nergens een stopcontact aanwezig.

naast ons bed was een schimmelvlek aanwezig die ze wel hebben overschilderd tijdens ons verblijf maar daar los je het probleem niet mee op.

vochtplekken rond de airco,de airco kon je niet regelen enkel hard of zacht blazen.

de stopcontacten waren niet vast geschroefd aan de muur waardoor onze kinderen gewoon aan de elektrische bedradingen konden komen.

heel weinig kasruimte dus u valiezen kon je ook nergens kwijt.

zwembad: ik ben zelf niet in het zwembad geweest omdat ik het niet aangenaam kon vinden voor daar te liggen.het ziet er op de foto veel mooier uit dan het in werkelijkheid is.

eten: was wel oke, maar niet veel variatie vond ik. voor de kinderen was er niet altijd iets en het dessertbuffet was zeer klein.

entertainment: was vooral gericht op Franstalige

personeel was wel zeer vriendelijk en het park rondom zeer leuk voor de kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Directeur Hotel Jakov Slavko Burazer, Marketing assistant, 9-5-2016

Geachte heer Robin,

Bedankt voor uw beoordeling over Solaris Beach Resort Hotel Jakov.

Wij vinden het spijtig dat de kamer in Hotel Jakov niet aan uw verwachtingen voldeed en ook dat u geen informatie kreeg over de facititeiten oa. zwembaden, stranden en animatie programma die u gebruiken kon.

Wij zijn blij dat u het eten prima vond , wij doen ons best om verschillende menu`s en producten te bieden .

Bedankt voor uw complimenten betreffende het Solaris personeel .

Hierbij nodigen wij u uit om nogmaals Hotel Jakov te bezoeken , zodat wij u persoonlijk kunnen laten zien dat wij aan veel punten hard gewerkt hebben .

Indien u geintereseerd bent in een vrijblijvende offerte voor verblijf in Hotel Jakov of een van onze andere Hotels horen wij het graag van u .

Voor info kunt u mailen naar hotel.jakov@solaris.hr

Hoogachtend,

Prima hotel

Patrick, 30-7-2015

Prima hotel. Ligt op Solaris beach resort met nog 3 hotels, camping en stacaravans langs 4,5km strand. Wij hadden halfpenision wat gewoon goed was. Avondeten smaakvol en afwisselend. Hygiene in het algemeen zeer goed. Strand op 50 meter. Wel kiezelstrand met heel helder water. Krka NP is een aanrader,evenals het Aquapark voor de kinderen. Zwembad is wat klein, maar wel voldoende bedden. Het handdoekje leggen is hier nog niet ingetreden gelukkig. Ook personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, wij vonden het prima qua prijs/kwaliteit!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Slavko Burazer Hotel Jakov Manager, Marketing assistant, 19-4-2016

Dear Patrick,

We appreciate the effort you made to write this nice review about Solaris Beach Resort, Hotel Jakov.

It is pleasure to hear that you and your family had a nice time in our hotel.

We hope to welcome you again.

Best regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solaris Jakov in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solaris Jakov zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solaris Jakov scoort een 9.08 uit 10 op basis van 41 reviews.