Hotel Niko ****

8,5

7 reviews over Hotel Niko in het Nederlands

nooit meer

fam v dooren, 22-6-2017

dat er echt geen lift is en de kamers vies en vele dingen kapot
Gereisd met partner in mei 2017

nooit meer

j scheepers, 16-9-2016

Wij hadden kamer 512 geboekt via touroperator.

Onder luxe entree ,dit was het enige wat mooi was.

Geen lift aanwezig , wij moesten de koffers maar zelf via de trap naar boven dragen.

Ergens was iemand die de koffers kon dragen ,maar die hebben wij nooit gezien.

Kamer was klein en alles gedateerd en versleten ..

Gaten en plekken in vloerbedekking.

De badkamer was heel klein en alles had beduidend betere jaren gekend.

Kranen die hadden hun beste tijd gehad-helemaal verkalkt-

Wasbak was zowat tegen de stortbak van de wc gemonteerd omdat er anders geen plaats was.

Losse toiletbril en de voegen en deur van de douche waren zwart uitgeslagen (schimmel ?)

Je kreeg niet bepaald een schoon gevoel met het douchen.

Dit hotel was hoogstens 1 ster waard.

Ik snap niet dat een goed reisbureau dit hotel in hun bestand heeft.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtig

Mirela Mundzic, 14-7-2016

Gunstig gelegen. Heel leuk met kleine kinderen.

Glijbaan moet betaald worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

schijn bedriegt

kelly, 1-9-2015

mooie buiten kant en de hal en eetzaal maar kom je op de kamer is alles rot versleten erg onhygiënisch muf en vochtig

aangezien wij ook 1 dag te vroeg waren zijn wij in dit hotel 1 nacht gezeten er na die dag zouden wij 10 dagen in een chalet zitten op de camping.

erg slecht geslapen in het hotel we voelde ons erg vies nadat wij in dat bed geslapen hadden we waren blij dat wij konden gaan ook voelde wij ons erg opgesloten als wij buiten zaten door de tralies.

de chalet op solaris is een ander verhaal die was super netjes schoon fris fijne locatie direct aan zee en bij waterpark geboekt bij touroperator als je overweegt om te gaan zou ik een chalet aan raden en dit hotel 100% afraden!

Gereisd met partner in augustus 2014
Nikolina Crnjak, Hotel Niko Manager, Marketing assistant, 22-10-2015

Dear Mrs. Berendsen,

Thank you for posting your review and sharing your opinion. We appreciate your direct feedback as it will help us improve our service. We had considered guests feedback and regarding that we have made some changes this year. That we had made a good changes approves growth rate on Zoover. We hope that you'll be encouraged by this and consider a repeat holiday visit, for more information and reservation you can contact me at nikolina.crnjak@solaris.hr

Best regards,

Goed hotel

Nadine , 25-10-2014

Hebben een heel goede vakantie gehad in hotel Nico. Hebben wel een lift gemist , moesten telkens met de trap naar het tweede verdiep dat was wel lastig daar ik een slecht been heb. Anders was alles heel goed. Propere kamer, goed eten , vriendelijk personeel enz.
Gereisd met partner in juli 2014

Zon in Kroatie

groenewoud28, 15-9-2013

Het hotel is in algemene zin goed maar wij denken dat het de mindere is van de andere 4 sterren hotels op het resort en er zijn ook huisregels maar die worden in het algemeen aan de laars gelapt en je moet in het hoog seizoen parkeer geld betalen voor op het terrein maar een fatsoenlijk parkeer terrein hebben ze niet maar genoeg gezeurd het hotel is zijn geld wel waard alleen 4 sterren vinden wij een beetje overdreven maar het personeel is vriendelijk en behulpzaam dus al met al toch wel aan te bevelen maar vergeet niet dat het een onderdeel is van een heel groot resort
Gereisd met partner in juni 2013

annie, 4-1-2005

> een slecht hotel .kleine kamers,vieze vloebbedekking,afgetrapte

> deuren,tralies op het balkon,arco werkte niet,eten was minimaal van smaak

> en onverzorgd.in het weekend grote feesten op het park tot diep in de

> nacht ,geen beloofde animatie,

> enz .kamers slecht schoongemaakt ,alleen kon het personeel hiet niets aan

> doen ,maar aantal min, per kamer .

> Ga hier dus nooit naar toe ,was maar 1 ster waard

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Niko bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niko in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Niko scoort een 8.47 uit 10 op basis van 37 reviews.