8,9

Uitstekend

26 reviews over Hotel Ivan in het Nederlands

bijzonder complex

s kuiper, 9-1-2017

Het hotel ligt samen met nog 3 andere hotels, een bungalowpark en camping op een complex van ongeveer 7 km. Op het complex is een grote kampeersupermarkt. Bij hotel Ivan is een klein winkeltje. Er is een beautyplaza annex binnenzwembad op het complex. Voor de kinderen is er een klein waterpark. Je kunt rondom prachtig wandelen bij de zee. Er zijn diverse gelegenheden voor eten of versnaperingen. Buiten het complex is niets te doen. Met de auto of taxi ben je in 10 minuten in het volgende stadje.
Gereisd met partner in oktober 2016

Volgend jaar weer een dikke vette 10 zoals 2014

B & S, 29-12-2016

Wij verbleven hier in september 2014 i.v.m. een rondreis met touroperator uit Belgie

Graag komen wij dit jaar weer terug om ten volle te genieten van hotel Ivan

Gereisd met partner in december 2014

Fantastische plek

Natalia, 28-9-2016

Het hele vette 10+ Het goede service, gygyene, lekkere eten, prachtige gastvrij personeel
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ivan**** bij :

Luxe hotel op groot resort

N, 31-7-2016

Luxe hotel met hele mooie kamers. Nog niet eerder zo uitgebreid en goed gegeten in hotel, alles in buffetvorm. Ook tafeltjes buiten, waar je veel rustiger kunt eten. Fijn bed. Wifi hapert veel en steeds opnieuw inloggen.

Zoutwaterzwembad heel fijn, ook mogelijk om schaduw onder de bomen op te zoeken.

Enige minpunt is de ligging in een groot resort, waar je een beetje een beklemmend gevoel bij krijgt. Hoge hekken rondom. Alles is er op gericht mensen op het resort te houden. Nergens ook informatie over activiteiten buiten het resort, zelfs niet op de camping!! Ligt nog redelijk ver buiten Sibenik. Gezien het gevoel van opgesloten te zijn op het resort, zou ik er niet mijn hele vakantie willen doorbrengen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Tophotel op mooi schiereiland Solaris

lucvt, 5-6-2015

Hotel Ivan deden we aan op een rondreis en we waren er spijtig genoeg maar 4 nachten. Door de langdurige dagexcursies lukte het ons niet om het gehele complex Solaris te bezichtigen. Het stuk tot de piratenboot en het barbecuedorpje bewandelden we wel en dat was 's avonds feeëriek verlicht.

Het eten is er zeer gevarieerd en al van bij het ontbijt merk je dat je er in de watten wordt gelegd. Starten met een cava, vers sinaas- of kersensap,...is no problem. Elk dag ham à la Parma en lekker rundsvlees gegeten en nergens lang moeten aanschuiven. Vandaar een verdiende 9/10.

Het enige minpuntje van 't hotel vind ik het uitzicht vanuit de kamer. Die mooie kamer met supermoderne douchekamer en heerlijke matras keek uit op een binnentuintje met sinaasappelboom. Helaas vanuit de hotelgang kon men ook inkijken in onze kamer en dus lieten we 't gordijn altijd dicht.

Het grote binnenzwembad met verschillende bubbelbaden is ook top. Enig minpuntje vind ik het zoute water.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Luxe hotel

Karin, 23-5-2015

Hotel Ivan ligt op het vakantiepark Solaris Beach. Het park krijgt een dikke vette 10 !!!! Er is van alles te doen voor ieders wat wils. Hotel Ivan komt luxe en chique over. Het is groot waardoor het erg massaal wordt. Het personeel is niet erg vriendelijk, vooral niet als je buiten wilt eten. De kwaliteit van het eten was goed. De kamer zijn groot en erg modern ingericht. De badkamer is luxe maar niet praktisch. Jammer dat er geen balkons zijn. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt.
Gereisd met partner in mei 2015

EEN WELVERDIENDE DIKKE VETTE 10

VERVOORT BART, 20-9-2014

Mooi hotel, klantvriendelijk ,goed restaurant,super kamers.

Wat wil je nog meer!!!!

Wij verbleven hier i.v.m een rondreis 3 nachten .

Eigenlijk willen wij misschien hier wel een volledige week verblijven

Vandaar een welverdiende 10.

Gereisd met vrienden in september 2014

Een prachtig hotel

Willie van Heumen, 9-8-2014

Een zeer mooi hotel, in een groot en levendig resort, camping. De kamer is zeer fraai met een balkon, kamer worden dagelijks netjes onderhouden .Er is maar een (goede) stoel en een kruk op de kamer Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, Ontbijt is goed verzorgd, zelf hebben we 2 maal het avond buffet in het hotel genomen (wat goed was) er zijn genoeg gelegenheden op het resort om te eten , van pizza tot steakhouse, het Dalmati dorp, en hamburgers. Aan zwembad stoelen met dekje gratis ( worden door Nederlandse en Duitse gasten al vroeg handdoeken opgelegd !!) Aan strand moet men er voor betalen. Er is ook een mooi binnenbad en wellnes . Wifi is de eerste 20 min gratis, verder 1 uur voor 0,60 cent. Voor entertainment kan men over het hele resort terecht. Als men een excursies wilt dit kan vanuit het hotel .
Gereisd met partner in juli 2014

Voor kinderen is het prima.

Ed, 15-6-2014

Het is een mooi hotel, als je met kinderen op reis bent, of met een groep. Overal waar je bent is er lawaai en geschreeuw van kinderen. Niet geschikt, als je komt om uit te rusten.

Kamers hebben geen balkon en zijn erg klein, 1 stoel en een krukje en een bed. Alles vindt beneden plaats, ze willen niet, dat je op de kamer tijd door brengt want dat levert geen geld op. Als je ergens op het complex gaat zitten, komt er gelijk iemand op je af of je wat wilt drinken, voelt niet zo prettig. Internet is alleen de eerste 20 minuten gratis, daarna mag je betalen.

Gereisd met partner in juni 2014

potentie om iets mooi te zijn

Adriaan, 4-6-2014

Hotel is onlangs gerenoveerd en maakt onderdeel uit van een resort als één van 4 hotels, een aantal mobile homes en vrije campingplaatsen. Omgeving en opzet is goed, ligt afgeschermd van de overige bebouwing en niet te ver weg van het leuke stadje Sibenik.

Personeel is over het algemeen vriendelijk, maar toen ik om een kurketrekker vroeg ben ik naar 5 personen gestuurd en toch niet gekregen.

Voor een 4 *hotel halfpension vind ik dat de drank bij het eten inclusief moet zijn en dat het buffet-eten warm moet zijn (best lastig: voor grotere groepen snel eten beschikbaar hebben van goede kwaliteit). Daarom nog niet tevreden over prijs-kwaliteit verhouding.

Kamers (de luxe in ons geval) zijn goed, op één ding na: de geluidsisolatie is niet goed, zeker met een tussendeur is het makkelijk om de buren te horen praten, snurken, hoesten e.d. Douches vertoonde soms kuren door ineens kokend water te geven.

Dagelijkse schoonmaak is zeker goed. Personeel werkt goed.

Jammer: geen matras op ligbedje.

Gereisd met partner in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ivan**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ivan in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ivan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ivan scoort een 8.89 uit 10 op basis van 57 reviews.