Camping Autocamp Marin ***

Autocamp Marin
8,3

13 tips over Autocamp Marin

ellenenleslie, 27-11-2014
Pakostane, Zadar, Kornati eilanden, Meer aan de andere kant van de weg.
Peter en Wilma, 24-7-2014

Uit eten bij Robert, gezellig en lekker, dorpje prima bereikbaar vanaf het strand. Wij gaan bij leven en welzijn volgend jaar weer.

Wij rijden op gas en is overal vanaf de grens verkrijgbaar.

Teresa, 24-7-2014
Kom hier niet met kinderen.

Jurjen en Caroline Eisma, 19-7-2014
Pakostane is een leuk stadje met eetgelegenheden en je kunt er een bootje huren, lopend langs het strand te bereiken of via de weggetjes bovenaan de camping.
rein, 9-7-2014
Let op de eindafrekening. Bij mij werd een nacht teveel berekend.
Fam.van Hulst, 30-6-2014
Bij Robert kan je heerlijk vis en/ of biefstuk eten.

Bram&Jac, 4-8-2013
Als je op het strandje bent en zin hebt in een overheerlijke,verse tonijnsalade dan raden wij het terras van Camping Nordsee aan. Heerlijk zitten onder een enorme boom met uitzicht op zee en een verfrissend briesje....Dan lekker lunchen met die verse tonijnsalade en ook de cappuccino is prima. Vriendelijke bediening, wat wil je nog meer. Loop richting het dorpje en dan vind je het vanzelf aan de rechterkant. Eet smakelijk!
Spaan46, 14-12-2012
Je kunt vanaf de camping in ongeveer 1 uur rijden naar Zadar, wat een zeer leuk plaatsje is om te bezoeken.
Henk en Gerla Ranter, 19-8-2012

Als svr lid krijg je een korting op het kampeer tarief van € 5 per dag.

Voor € 10 ben je al svr lid. Dus de moeite waard.

Jack, 10-8-2012
Wil je duiken ga dan naar het duikcentrum in Pakostane. Nadji Laguna. (www.nadji-laguna.com) Is goedkoper en beter uitgerust dan het centrum vlak bij de camping waar voornamelijk Tsjechen duiken. Hier hadden we (engelse) taalproblemen.