Hotel Bellevue ***

Hotel Bellevue
Bellevue
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bellevue bij:

2 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

Fantastisch!! Aanrader deze parel.

Daan, 1-8-2017

Wat een fantastisch hotel in een prachtige omgeving. Adembenemend. Alles was boven verwachting. Hartelijke ontvangst zelfs midden in de nacht na een lange reis. We mochten zelfs in het restaurant nog eten om 1 uur ' s nachts. Allemaal zeer professioneel en vriendelijk personeel. TOP. Eten was geweldig goed. Iedere dag zeker 2x 2 verschillende soorten verse vis, vleessoorten, veel groenten en sla, pasta aardappeltjes etc. En uitgebreide dessertkeuze. Zeer gevarieerd. Goede combi van mediterrane gerechten: Kroatisch, Italiaanse en Turks/Griekse invloeden. Heel erg lekker. De module ' all inclusive light' een hele goeie, een aanrader. Daardoor geen vreetfestijn en verspilling van eten. Bovendien in de directe omgeving niet veel te eten/keuze restaurants. Dan moet je echt weer wat verder. Goed gevarieerd publiek. Engelsen, Slovenië, Tsjechië Fransen Duitsers Noren, zeer weinig Hollanders, geen Russen. Zwembad klein maar fijn. Strandjes ook fijn en ook met schaduw door vele pijnbomen en struiken en heerlijke zee waar je ook kunt snorkelen (vissen, niet echt koraal). Dorp prima, ca. 10-15 minuten lopen vanaf hotel. Alles te krijgen. Van supermarkt, restaurantjes, souvenirswinkels en ijswinkels. Haven biedt Ferry aan naar Korcula. Laatste erg toeristisch, een en al horeca. Dubrovnik zeker de moeite waard als dagtocht, alhoewel behoorlijke rit (1,5 uur met auto, er gaat ook een bus en zelfs een boot via Korcula te nemen naar Dubrovnik) Prachtige rit trouwens. de stad zelf was interessant maar heel erg druk. Die dag meerden er net twee cruiseschepen aan en dat was niet leuk, zo druk. Eigen auto is wel zeer aan te raden in deze omgeving! Hotel kan bemiddelen in autoverhuur en betrouwbaar. Wij deden alles met OV was te doen maar dan zie je alleen de highlights in de omgeving.

Enige minpunt vonden wij de gehorigheid van de huisjes/appartementen waar wij zaten. Uitzicht was prachtig en het was goed ingericht, heel netjes en dagelijkse schoonmaak. Alleen Beneden hoor je het voortdurende gestommel van de bovenburen ( als die dan weer thuis waren, ook met andere bovenburen wat dat het geval, het is gewoon erg gehorig) Of boven zitten als appartement, of in het hotelgebouw zelf of In de dependance. Dat is zeker Rustiger. Onze klacht werd direct serieus genomen en zeer vakkundig afgehandeld: we kregen een andere kamer.

Kortom: wij hebben hier 10 dagen gezeten en genoten. Een pareltje dit hotel een echte aanrader voor rust, gezelligheid (want niet te groot) en veel te doen en te zien in de omgeving. Pluim voor alle personeel!! Dank voor deze heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in juni 2017

slecht

Bernadet, 30-6-2010

Wij zijn bekend met hotels in Kroatie. Dit hotel is slecht. We verbleven in een bijgebouw. De kamers zijn oud, worden minimaal schoongemaakt. Geen lift aanwezig, niet aanraden voor kinderen en ouderen. Het hotel ligt op een schitterende locatie, echter 2,5 uur rijden van Dubrovnik. Animatie is er nauwelijks. De bediening in de allinclusive bar is erg onvriendelijk, bovendien waren de glazen erg vies. Warme dranken zijn alleen te verkrijgen , tussen 16.00 en 17.00 uur. Het eten was het enige wat goed was. Het hoofdgebouw is gerenoveerd, die kamers worden ook in catalogus vertoond.Wij komen al jaren op diverse plaatsen in Kroatie, maar dit hotel viel zwaar tegen. Geen aanrader dus.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Orebic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue scoort een 8.55 uit 10 op basis van 5 reviews.