Camping Adriatic (Orebic)

7,3

7 reviews over Camping Adriatic (Orebic) in het Nederlands

Prachtige camping

Marius, 17-8-2016

Prachtige camping met verschillende terrassen met uitzicht mooie heldere zee. Goed onderhouden sanitair, goede service en een leuk (klein) zwembad. Orebic is helaas niet te voet te bereiken. Wat erg fijn is dat er elke dag een bakker komt waar je brood kunt halen. Prijs wel wat een de hoge kant: €32.50 en daarbij moet er ook nog bijbetaald worden voor koeling indien je dit wil.
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastic

fam. Beuker, 22-8-2011

Kleine camping met alleen tenten en beach bar.

Goed restaurant , maar geen winkeltje.

Orebic is helaas niet op loopafstand.

Door de mooie ligging en het vriendelijke personeel een aanrader.

Wel kleine kampeer en parkeer plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi ligging

Juju, 15-2-2011

Twee dingen maken deze camping leuk; de ligging met prachtige uitzichten en het personeel. Verder zijn de kampeerplekken erg klein - gelukkig hadden wij 2 kleine overnachtingstenten bij ons want onze groote tent paste er niet op. De douches en toiletten zijn superschoon, maar er is maar een douche voor de dames, een voor de heren en twee voor algemeen gebruik. De douches waren vaak met lauw of koud water en weinig waterdruk. Geen wasmachines en geen winkeltje, maar de bakker komt elke ochtend om 8 uur langs. Er is maar een, zeer nauw, eenbaans weggetje naar 3 campings en parkeren is "first come, first served". Dat is echt hinderlijk als je overdag weg wil en je weet niet of je uberhaupt kan parkeren bij terugkomst. Autos kunnen niet bij de tenten, dus niet te veel meenemen. Goed eigen restaurant op de camping en een snackjes beachbar beneden op de rotsen. Zwembad ziet er mooi uit maar je kunt er niet in zwemmen vanwege de brandende chloor.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Mooie plek met kanttekeningen

nammschub, 26-10-2010

Mooie camping in terrasvorm dicht bij zee. Camping is vrij steil tegen rotsen opgebouwd dus niet geschikt voor mensen met een handicap of slechts ter been. Beperkte hoeveelheid sanitair en erg gedateerd, wel keurig schoon. Als je dicht bij zee staat en 's nachts naar het toilet moet een uitdaging (50-60m klimmen in het donker en daarna nog zo'n 200 meter naar de wc). Je kunt met de auto niet op de camping dus laat zoveel mogelijk bagage thuis. Zee en strand/rotsterassen geweldig. wel minder (leven) te zien onder water dan in Istrië. Leuk klein zwembadje (zoutzuur ipv chloor dus wondjes is au!, ogen dicht). Kleine plekken, onze 6 persoons tunneltent kon op 1 plaats staan (over 2 plekken). Gelukkig gereserveerd anders waren we voor niks gekomen. Parkeren is een Circus. Wonder dat we geen aanrijding gezien hebben in 3 weken tijd. Vriendelijk en behulpzaam personeel (eigenaarsfamilie). Prijs is hoog in relatie tot de faciliteiten. Ligging is een plaatje.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Kleinschalig, maar erg druk in hoogseizoen!

Maaike Duijn, 15-8-2010

Camp Adriatic is een kleinschalige terrassencamping vlakbij Orebic (al heb je eigenlijk wel een auto nodig om daar te komen). Zorg wel dat je op het onderste gedeelte van de camping komt: niet boven de receptie. Wij waren er midden in het hoogseizoen, dus alle plekken stonden vol: sommige tenten namen bijna de hele plek in, waardoor het uitzicht op de zee werd weggenomen. Ook waren er te weinig parkeerplaatsen. Er was weinig sanitair, al hoefde je bijna nooit te wachten en was het toch redelijk schoon. En in handzeep en wc-papier wordt voorzien, zelfs papieren handdoekjes maar doe waren vaak op.

De medewerkers waren erg vriendelijk, maar de eigenaar van de duikschool vonden wij wat nors. Er is geen winkeltje, maar wel een beach bar waar je tegen redelijke prijzen kunt eten. Het restaurant scheen ook goed te zijn, maar heeft geen zeezicht. De supermarkt is 5 minuten rijden en meestal niet te druk.

Gelegen aan mooi baaitje: maar kiezelstrand lag meestal vol! Betonstrand was rustiger.

Gereisd met partner in juli 2010

Prachtig paradijsje met eigen strand en pool

Lex, 7-8-2009

Prachtige camping met prima appartementen, gezellige beach bar en een goed restaurant.

Korkula is leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Wim, 29-11-2006

Dit is een pracht van een camping! Zeer verzorgd vriendelijk personeel en erg (erg) netjes en onderhouden. Kampeerplaatsen zijn ruim en in terasvorm. Er is uitzicht op de zee en aan de camping is een knappe beach bar. Er zijn ongeveer 30 staanplaatsen een ware verademing t.o.v. de massacampings. Dit is de beste camping die ik bezocht op mijn reis door kroatie. Enkel er geraken zonder een auto kan wat problemen opleveren
      Gereisd anders in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adriatic (Orebic) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adriatic (Orebic) in Orebic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adriatic (Orebic) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Adriatic (Orebic) scoort een 7.33 uit 10 op basis van 10 reviews.