Camping Autocamp Rozac ***

Camping Autocamp Rozac
Autocamp Rozac
7,7

74 reviews over Camping Autocamp Rozac in het Nederlands

We hebben het prima naar ons zin gehad

Margreet, 16-9-2016

Zeer dicht bij het strand, prima restaurant op de camping.

Leuke uitstapjes op korte afstand, mobile home prima, geen koffiezet apparaat.

Dus koffie liefhebbers moeten hier rekening mee houden.

Zeer hulpvaardig als er gebreken zijn aan de bv de airco ,ondernemen dan meteen actie. Was alleen heel druk met huilende peuters/baby's.

Gereisd met partner in september 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Eva, 22-8-2016

De reacties hieronder zijn vrij negatief. Om te beginnen is dit een vrij goedkope camping (met een tent, 2 personen en auto). De camping is klein en het is erg mooi gelegen aan het strand. Het heeft een rustig kiesel strand en het sanitair wordt goed schoon gehouden. De receptie is vriendelijk en voor een tent hadden wij een hele mooie plek aan de zee. Het is waar dat het een en weer naar de camping tijd kost. Dus ben je echt een persoon die elke dag erop uit trekt, raad ik deze camping niet aan. Maar de drukte is vooral in de ochtend en avond. Daarbij is Trogir lopend te doen en reizen naar Split kan met een leuke boot tocht. Kortom dan hoeft u niet mer de auto van het schiereiland af. Daarbij zit naast deze camping nog een leuke boulevard om s avonds overheen te lopen. Kortom; ik ben erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en vond het jammer om door te gaan.
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastiche camping, echt een aanrader!!

Fam. Horstra, 21-8-2016

Na het lezen van een drietal zeer negatieve reacties over deze camping, hadden wij bijna besloten om een andere camping te zoeken. Wat zijn wij blij dat we dat niet gedaan hebben. We hadden begin dit jaar gereserveerd en we wilden graag een plaats aan zee. Bij de reservering werd ons al verteld dat deze plekken in zone A vol waren. In zone C was nog wel plek maar dan weet je bij aankomst niet waar je komt te staan. De zeer vriendelijke dame waar ik mee gemaild had, Maja, beloofde me haar best te zullen doen voor een mooie plek. En dat hebben we geweten! We hadden een geweldige plek aan zee met een schitterend uitzicht over de baai!! Medewerkers bij de receptie waren uitermate vriendelijk, Camping is klein en overzichtelijk en eigenlijk zit je overal op de camping heel dicht bij het strand/zee. Goed restaurant, beachbar erbij en op loopafstand een gezellige boulevard waar je overdag lekker kunt rondslenteren, eten etc. En waar de oudere jeugd zich 's avonds kan vermaken. Wij reizen met een camper dus het was voor ons ideaal dat er op loopafstand een goede supermarkt aanwezig was. Sanitairgebouw werd keurig schoongehouden en het strand was perfect, kleine kiezelsteentjes en in het speeltuintje lag zand waar de kleine kinderen zich uitstekend konden vermaken. Wij snappen niets van de drie reacties die gegeven zijn en hebben daar ook niets van gemerkt. De plaatsen op de camping zijn allemaal ruim, de camping zat de hele tijd vol maar niemand zat op elkaar gepakt .... Oh ja, als je contant betaald, krijg je 10% korting. Nou, das toch mooi meegenomen? Wij komen zeker nog eens terug naar deze topcamping!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Autocamp Rozac bij:

klein mooie schone vriendelijke kamping

hars, 3-8-2016

klein grote plaatsen drukke weg naar Trogir nadeel dat mensen uit de omgeving zoo de camping op mogen dus in het week einde zeer druk op het strand eten op de camping is goed
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Never again!!!

Maria, 13-7-2016

Wat ik wel goed vond was het eten, erg leuke en fijne bediening en superlekker!

Wat ik echt niet vind kunnen is dat je zo op elkaar gezet wordt dat als je de voortent uitkomt je plek ophoud! geen privacy, niet zo vriendelijk personeel, (behalve in het restaurant), lange tijd bezig om in Trogir te komen en nog langer bezig om terug te komen, minimaal 3 kwartier tot een uur, en dat in begin juni! Dit was vroeger al zo en is helaas niet verandert, wel is de camping verandert, zo veel campers, caravans en tentjes op elkaar gepropt waar je vroeger 1 plek had, zijn er nu 3!. Wij gaan naar deze camping in ieder geval niet meer onze vakantie houden, want dan is het vakantiegevoel snel over, en dat is jammer.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Op elkaar gepropt op 1 plaats

Ingrid, 2-7-2016

Camping Rozac is voor ons de laatste keer dat wij hier op vakantie gaan, vreselijk ! Hoe je op een plek gezet wordt aangegeven door personeel omdat op normaal gesproken 1 plaats, nog 1 of 2 campers of tenten geplaatst konden worden. We hebben dan wel gebruik gemaakt van de Acsi kaart, maar dat moet dan niet betekenen dat je zo ontzettend op elkaar gepropt wordt dat je het caravan raam niet meer open kan doen. Voor ons echt nooit meer! !! Moet er niet aan denken hoe het er hier in het hoogseizoen uitziet. Ook mochten wij bij vertrek ( we zijn 1 week eerder vertrokken door bovenstaande) niet pinnen, maar moesten wij contant betalen! ! Aangezien dit bij aangesloten Acsi campings geen hele normale gang van zaken is, konden we ook nog eerst een bank opzoeken om het gevraagde bedrag op verzoek van de eigenaresse contant te voldoen. NB. Het restaurant was super! ! Wat een lekkere menu's en vriendelijke bediening
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

Marianne, 21-6-2016

Plaatsen werden gehalveerd en zelfs in drieen gedeeld toen het drukker werd, personeel gaf zelfs te aan hoe het kampeermiddel geplaatst diende te worden.Personeel receptie was bij aankomst erg vriendelijk maar dat werd snel minder toen we het te betalen bedrag wilden pinnen. Er werd gezegd dat met Acsi card cash betaald diende te worden.

Gevraagd wat de reden hiervan was.De eigenaresse gaf aan dat dit een regel was vanuit de Acsi, heb dit echter nog nooit meegemaakt.

Het restaurant was buitengewoon goed , erg vriendelijk personeel en een goede keuken.

Ook de toegangsweg vanuit Trogir erg smal, zelfs in het voorseizoen loopt het verkeer vast, hoorde dat dit in het hoogseizoen helemaal miserabel is

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige camping

You, 13-10-2015

Prachtige plek aan de zee en aan de steiger, ruim en prachtig uitzicht! Sanitair gebouw word bijna 24 uur schoongemaakt! ( enige minpunt, wormen in de douches) Verouderd, je moet net een goede douche hebben wil je een goede straal of warm water hebben. De toiletten zijn keurig schoon en zijn voorzien van toilet papier. stad trogier (15min. Lopen) op de camping beachbar is helaas een aanfluiting, muziek staat hard en is ongezellig, terwijl het uitzicht prachtig is, erg jammer. Restaurant, prima eten, gezellig aan de buitenrand het midden is met vel TL licht (niet echt gezellig) het verbaasd mij dat een ieder ook zijn paspoort zomaar afstaat aan de receptie? Dat wordt vervolgens gewoon in een lade gedeponeerd, zolang je blijft. Verder ben je op een camping uiteraard lekker vrij en was het daar zo prachtig, dat je alle minpunten snel voor lief neemt. Om het eiland af te komen is soms lastig en kan wel een uur duren, houdt hier rekening mee met vertrek.
Gereisd met partner in januari 2015

mooie camping

har, 29-8-2015

mooie camping aan het water grote plaatsen met zicht op zee warm water is spaarzaam er word goed schoongemaakt toegangs weg is zeer druk vooral terug naar Trogir min is het smorgens plekken reserveren op het strand voor de mooiste plekken door demensen die er maanden staan persooneel is vriendelijk
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Topvakantie!

Sjerrin, 10-8-2015

Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn: wij hebben hier een geweldig vakantie gehad. Maar dat lag vooral aan onze plaats. We stonden op zone C, daar zijn geen afgebakende plaatsen en je weet van te voren niet echt waar je komt te staan. Je kunt weggestopt worden tussen een stel luidruchtige Slovenen of je krijgt een idyllisch plekje aan het water. Je raadt het al: wij hadden dus het tweede.

Verdere plus- en minpunten:

+ Al vanaf 7u verse broodjes op de camping. Supermarktjes op een minuut lopen.

+ Van alles te doen op loopafstand of met taxiboot (Trogir, Okrug Gornji)

+ Schoon sanitair (constant schoonmaakploeg bezig!)

+ Super restaurant met vriendelijk personeel

+ Groot strand en aan de andere kanten nog rustige rotsstrandjes.

- Meestal koud water (is wel verfrissend want het is warm!)

- Sterke wind bij plaatsen aan water (voortent twee keer opnieuw opgebouwd)

- Direct aan drukke straat (geen voetpaden)

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Autocamp Rozac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Rozac in Okrug Gornji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Rozac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Autocamp Rozac scoort een 7.69 uit 10 op basis van 83 reviews.