Camping Strasko ****

7,3

90 reviews over Camping Strasko in het Nederlands

Aan te bevelen

Hennier, 7-10-2017

Voor in de zomer een prima camping i.v.m. veel schaduw. In voor- en najaar kan dat voor zonaanbidders een nadeel zijn. Verder vonden wij het een prima camping met een mooi strand (steentjes). Uitstekend sanitair. Veel voorzieningen, behalve in oktober, dan is er veel dicht, maar een restaurant is er wel open en een bar. Wij hebben er met veel genoegen gestaan. We hebben erna op een veel mindere camping gestaan, Kamp Selce bij Selce, dat is vergane glorie. Als we weer in Kroatië in deze buurt komen, verblijven we zeker weer op deze camping. Wat ons betreft een aanrader. Was voor ons een Acsi-camping.
Gereisd met partner in oktober 2017

Touroperator, waardeloze tegemoetkoming

Anthony Vogels, 30-9-2017

Al jaren gaan we samen met een bevriend gezin met de caravan op vakantie, nu weer, naar Kroatië, camping Strasko. Leuk!!!

Dat is wat we dachten en waarvoor we meer dan 1000,- hebben betaald.

Aangekomen bleek dat 1 van onze 2 plekken vol met bomen stond, waar geen caravan op kon?!?!

We hebben na veel op en neer gebel naar touroperator en overleg met de receptie besloten om op 1 plek 2 caravans te plaatsen. "In het bos" dan maar tentjes gezet voor de kinderen. In telefonisch overleg besloten om bij terugkomst in Nederland contact op te nemen met touroperator.

Gedaan ... en wat blijkt, ze betreuren de zaak, begrijpen onze klacht en willen ons graag tegemoetkomen. We krijgen een Tegoedbon van €25,- te besteden tijdens de volgende boeking!

Een zichzelf respecterend bedrijf, waarmee we dachten te maken te hebben en al vele jaren trouwe klant van zijn, schepen ons af met €25,-, terwijl beide gezinnen meer dan €1000,- betaald hebben en we 1 standplaats niet hebben kunnen gebruiken?!

schandalig!

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping

Anouk, 26-8-2017

Wij verbleven in een stacaravan geboekt via touroperator. Deze was zeer mooi gelegen, naast zwembad en bij het strand! Geen last gehad van geluidoverlast. Ondanks dat de camping groot is, hier geen last van gehad, komt vooral door de vele faciliteiten die verdeeld over het terrein liggen. Verder iedere ochtend heerlijke broodjes bij de Pan pek gehaald! Pag is verder een mooi ruig eiland, wel wat ver weg om plekjes op het vaste land te bezoeken
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strasko bij:

Super fijne camping aan prachtige zee

Jacqueline, 24-8-2017

Een ontzettend prettige camping met alles erop en eraan...Jaa...ook de nachtelijke muziek vanuit ZRCE Beach kregen wij zo nu en dan mee. ..

Ligt er wel aan waar je op de camping staat..

Hoe dichter bij de receptie des te meer last je zult ondervinden.

Echte nostalgische stadjes zijn er niet op Pag, helaas!

Maak een boottocht naar Losinj...een aanrader.

Onze jeugd heeft genoten van de After Beach Party op ZRCE, en wij vonden het een mooie bezienswaardigheid!

Disco geeft geluidsoverlast

Sandokan, 22-8-2017

Ondanks waarschuwingen op zoover over de disco-overlast toch op bonnefooi naar Strasko gegaan. Op fkk gedeelte in de freezone een mooie, ruime plek gevonden vlakbij zee. Campingpersoneel erg behulpzaam met vinden van plek. Dat van onvriendelijk winkelpersoneel klopt. Security op strand onopvallend aanwezig en stuurt de mensen die er willen zonnen/zwemmen of kijken en niet op fkk deel staan weg. Sanitair wordt hele dag door schoongehouden. En dat zijn de redenen dat we een aantal nachten zijn gebleven. Maar eerder weg gegaan om geluidsoverlast van de disco. Dit begint vroeg in de avond en gaat écht elke avond tot 6u in de ochtend door met een enorme (bass) geluidsinstallatie! Dit is volgens mij niet de disco op de camping zelf, maar ernaast. Fkk deel heeft hier belachelijk veel overlast van, weet niet of het op textielgedeelte ook zo is. Zijn dan ook, zoals meerdere met ons als ik het hier zo lees, eerder vertrokken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Schans, 20-8-2017

Wij waren met 2 families (2 volw. en kinds tussen 10 en 15 jr) Wij hadden niet gereserveerd. Wel konden we kijken of er op de 'free zone' plek was. Daar kan je je kampeermiddel neerzetten waar je wilt. Er was nog 1 plek voor een week vrij. Daar hebben we met 2 caravans en 2 bijzettenten gestaan. Wij vinden de plekken op campings in Kroatie over het algemeen vrij groot.

Mooie nette camping. Vooral de zee vonden wij hier super! In tegenstelling tot de zee in Istrie (bij Porec, Vrsar e.d.) heb je hier eerst kiezels tot een klein eindje de zee in en vervolgens heel mooi wit zand. Het water is super helder.

Sanitair wordt gedurende de hele dag schoon gemaakt en dat is ook te zien. Hele nette douches. Desinfecterende gel in de toiletten om even de wc-bril mee schoon te maken.

Personeel in de horeca is erg vriendelijk. Het winkelpersoneel op de camping daarentegen kan daar nog wat van leren.

Het waterspringkussen in de zee was gratis!! Daar hebben onze kinderen dus veel gebruik van gemaakt.

Op de doorgaande weg van de camping wordt vaak hard gereden (door auto's scooters ed.), maar dat is ook zo op andere grote campings (bijv. Lanterna bij Porec) hebben wij inmiddels ontdekt.

Er wordt over deze doorgaande weg al vrij vroeg gereden door vrachtwagentjes e.d. (bevoorrading, vuilnis halen e.d.), waardoor je dus vroeg wakker wordt, als je naast deze weg staat. Dus je kunt beter wat verder van deze weg staan.

Zwembad is een beetje klein voor de grootte van de camping. Water was erg lauw, maar dat zal waarschijnlijk door de hittegolf - die op dat moment heerste - komen.

Ook is er een klein 'dierentuintje' met paarden, ezels, schildpadden, geiten, varkens, konijnen e.d.

Verhuur van jetski's en met een 'bananen'boot varen is naast de camping. Even naar het einde van de camping (bij de stacaravans) lopen en door het hek ben je er zo.

Met het treintje (maar lopend is ook prima te doen) ben je zo in Novalja. Veel restaurants en een leuke markt. Winkeltjes hebben we helaas niet goed kunnen zien, omdat er slecht weer aan kwam en wij weer terug naar de camping zijn gegaan.

Op de camping zijn een aantal kleine winkeltjes met o.a. zwemkleding, kampeerspullen, petten, sieraden e.d. Ook 2 supermarkten. Maar met de auto ben je zo in Novalja, waar je ook wat grotere supermarkten hebt.

Wij zijn de heenweg via land (via Zadar) gereden, waardoor je het eiland 'helemaal' ziet. De terugweg zijn we met de veerpont gegaan, wat ook een leuke ervaring was.

Een heel verhaal, met conclusie: 'voor herhaling vatbaar'.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nette schone camping met vriendelijke mensen

M. Scheffer, 19-8-2017

Wij zaten in een stacaravan en hebben echt geen last gehad van geluidsoverlast. Camping werd keurig schoon gehouden. Plekken ruim en niet het idee dat het een grote camping is. Op verschillende plekken brood verkoop restaurants en winkeltjes. Dorpje met leuk haventje en eetgelegenheden op loopafstand gaat ook een treintje. Misschien zaten we op een gunstige plek maar geen slecht woord. Top vakantie
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onvriendelijk personeel

Marcel Kuiper, 7-8-2017

De mensen in de supermarkt en bij de receptie zijn niet vriendelijk en erg ongeïnteresseerd. In de supermarkt hebben we zelfs al een keer echt bedorven vlees gekocht. Toen we er mee teruggingen, wilden ze niets doen zonder bon, terwijl het de enige supermarkt op de camping is. Na een hoop stampij , en eisen dat je de chef te spreken krijgt , kregen we ons geld pas terug. De camping zelf is best mooi. Wel jammer dat je meer dan een kilometer moet lopen om bij het zwembad te komen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ongastvrij en veel te duur!

Jacqueline Kuoper, 5-8-2017

Voor het plaatsen van een extra tentje rekenen ze doodleuk 7 euro per nacht extra. Als je niet betaald, krijg je je paspoort niet terug! Boodschappen op de camping zijn meer dan dubbel zo duur als in Nedetland.

Dit nooit meer

Maaike eek, 2-8-2017

Laat via de kermis het terrein opgereden, naar het FKK deel. Ligging mooi, ruime plekken, slechts enkele aan zee...

Maar dan de nacht!!! €&@;&€:&l!!!!!!! De hele nacht midden in de disco en dan om, jawel 05:30 een tandje erbij!!!! Het kan namelijk nog harder!

In verhouding mer andere campings duur! €46 ipv overal elders rond de €30.

Met piepende banden, na betaling de camping verlaten meerdere paradijzen op de andere eilanden gevonden. Kindvriendelijk, eetgelegenheid en hygiene niet willen meemaken

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strasko bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strasko in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strasko scoort een 7.34 uit 10 op basis van 130 reviews.