7,2

84 reviews over Camping Strasko in het Nederlands

Nette schone camping met vriendelijke mensen

M. Scheffer, 19-8-2017

Wij zaten in een stacaravan en hebben echt geen last gehad van geluidsoverlast. Camping werd keurig schoon gehouden. Plekken ruim en niet het idee dat het een grote camping is. Op verschillende plekken brood verkoop restaurants en winkeltjes. Dorpje met leuk haventje en eetgelegenheden op loopafstand gaat ook een treintje. Misschien zaten we op een gunstige plek maar geen slecht woord. Top vakantie
Gereisd familie in augustus 2017

Onvriendelijk personeel

Marcel Kuiper, 7-8-2017

De mensen in de supermarkt en bij de receptie zijn niet vriendelijk en erg ongeïnteresseerd. In de supermarkt hebben we zelfs al een keer echt bedorven vlees gekocht. Toen we er mee teruggingen, wilden ze niets doen zonder bon, terwijl het de enige supermarkt op de camping is. Na een hoop stampij , en eisen dat je de chef te spreken krijgt , kregen we ons geld pas terug. De camping zelf is best mooi. Wel jammer dat je meer dan een kilometer moet lopen om bij het zwembad te komen
Gereisd familie in juli 2017

Ongastvrij en veel te duur!

Jacqueline Kuoper, 5-8-2017

Voor het plaatsen van een extra tentje rekenen ze doodleuk 7 euro per nacht extra. Als je niet betaald, krijg je je paspoort niet terug! Boodschappen op de camping zijn meer dan dubbel zo duur als in Nedetland.
Gereisd familie in juli 2017

Dit nooit meer

Maaike eek, 2-8-2017

Laat via de kermis het terrein opgereden, naar het FKK deel. Ligging mooi, ruime plekken, slechts enkele aan zee...

Maar dan de nacht!!! €&@;&€:&l!!!!!!! De hele nacht midden in de disco en dan om, jawel 05:30 een tandje erbij!!!! Het kan namelijk nog harder!

In verhouding mer andere campings duur! €46 ipv overal elders rond de €30.

Met piepende banden, na betaling de camping verlaten meerdere paradijzen op de andere eilanden gevonden. Kindvriendelijk, eetgelegenheid en hygiene niet willen meemaken

Gereisd met partner in juli 2017

Voor ons eens maar nooit meer !

Guusje, 14-7-2017

Geluidsoverlast van een disco buiten de camping tot diep in de nacht!! We zijn na 2 nachten weggegaan. Jammer van het hele eind rijden !!
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige camping

Peter van Geel, 15-9-2016

Prachtige camping gelegen op het schiereiland Pag. Pp de camping is van alles te doen en het personeel is erg vriendelijk. Met Engels en Duits kun je er goed terecht. Wij hadden een plaats direct aan zee.we hebben voor volgend jaar al weer geboekt.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ligging

Carlo, 1-9-2016

De camping is mooi met ruime plaatsen. Met het boeken van deze camping kreeg ik de keuze uit meerdere percelen, vergezeld met foto's.Op deze camping kom je weinig Nederlanders tegen,overgroot deel is Duits, Sloveens en Italianen. Winkel personeel is chagarijnig een enkeling daargelaten. Bij de receptie werd ik zeer vriendelijk ontvangen, niks was teveel. Nu spreek ik wel meerdere talen dus waarschijnlijk helpt dat ook :-) Novalja is echt een uitvalsbasis voor Zrce Beach, het nieuwe Ibiza. Pag is een leuke stad waar de mensen zeer vriendelijk waren, een verschil mee De weg naar Novalja, trekt zich na Zagreb zeer lang, vanaf Senj berg op, berg af, wel erg mooi om te rijden,mits je een goede trekauto hebt voor de caravan.Niet geschikt voor mensen met een zwakke maag.Het eten op Strasko is beneden peil, avondeten was gewoon koud. Pizza's en de kebap zaak was wel goed en warm!

Grote camping met weinig Nederlanders

Heidi, 23-8-2016

Grote camping met weinig Nederlanders toen wij er waren. Grote schaduwrijke plekken. Als je een plek ergens midden op de camping boekt sta je het meest centraal.

Muziek van het 'feesteiland' hebben wij geen hinder van gehad. We konden het horen maar verder prima om geslapen.

Toiletgebouw was schoon maar heb ze toch echt elders schoner gezien.

Er rijdt tegen betaling een treintje vanaf de camping naar Novalja, maar lopend is ook te doen. (Klein half uurtje)

In Novalja veel jongeren en veel hamburgertenten. Leuk om keer doorheen te lopen maar verder niet nostalgisch.

Wij hadden een boot mee, eilanden ver weg om te varen, wel leuke baaitjes op Pag maar heb ook deze mooier gezien. Ook tijdens deze vakantie dolfijnen gespot.

Zadar is ongeveer een uurtje rijden.

Wij vonden het personeel in de winkel en bij de receptie ook niet echt vriendelijk, maar wel weer in de restaurants.

Veel drinkgelegenheden aan de kust bij de camping, zag er gezellig uit. Ook kleintje standjes bij de zee voor BV zak patat of een pannenkoek. Zelfs een goede donerzaak is aanwezig; daar was het druk en vriendelijk personeel.

Verder kleine huisjes op de camping waar je oa fruit, groente, krantje , vis ed kan kopen.

Voor een extra tentje op de plek moet je ook extra betalen. In de zee lag zo'n klautergebeuren, volgens mij was deze gratis.

Gereisd familie in augustus 2016

Het is heel dubbel voor- en nadelen.

Angela, 14-8-2016

Het is idd erg lawaaierig 's nachts, van 's avonds laat tot 06.00 uur 's morgens en dat 7 dagen in de week.

Wij hebben die 2,5 weken dat wij er waren heel slecht geslapen, geen camping voor gezinnen met kinderen en ouderen die ook een beetje voor hun rust komen.

Wel uitermate geschikt voor jongeren, echt een jongerencamping, die komen tenslotte om te feesten.

Een zeer grote camping maar daar merk je weinig van als je er staat.

De toiletgebouwen hele dagen schoon aangetroffen, heel de dag waren ze aan het poetsen, dat is wel heel positief!

Ruime plekken en ook in de schaduw dat is ook een groot voordeel.

Personeel (met name kassieres) in één van de supermarkten niet heel vriendelijk!

De receptie neutraal maar ook niet vragen hoe de vakantie is geweest, vonden wij ook erg matig.

Zwembad heerlijk en het strand ook fantastisch.

Waterschoentjes zijn wel aan te bevelen voor de stenen en zeeegels!

Pizzeria echt supereten en zeer vriendelijk personeel.

Er is ook een tent met steaks en vis, ook van goede kwaliteit.

Geen Lidl of Aldi hebben wij in de buurt gezien, maar wel andere supermarkten.

Kortom wij hebben verder een goede vakantie gehad met veel slaapgebrek.

Voor ons helaas geen 2e keer meer, misschien dat een chalet minder lawaaierig is, Wij spreken voor ons zelf en waren met een caravan en tent voor de kids.

Wij vinden het wel een echte jongerencamping!

Gereisd familie in augustus 2016

Zonde van de geluidsoverlast.

pascal70, 11-8-2016

Strasko bewijst dat een grote camping niet chaotisch druk hoeft te zijn. Door zijn zeer grote oppervlakte, zijn de ruimtes tussen de plaatsen voldoende om toch rust te vinden, zo ook schaduw onder de olijfbomen. Zeker als je er voor kiest om wat verder van het water af te staan. Neem wel een fiets met versnellingen mee.

Het langgerekte strand maakt het dat je ook daar nog relatief rustig kan vertoeven (zeker als je wat verder van de restaurants gaat zitten). Alle faciliteiten zijn aanwezig en het nieuwe zwembad en loungebar zijn top. Dit zou echt een topcamping zijn, ware het niet dat je 's nachts geen oog dicht doet vanwege de basdreunen van de clubs in de omgeving. De feesten gaan tot 6 uur 's morgens door en denderen over de camping heen. Wij moesten de ramen van de caravan dicht houden om nog enigszins rustig te liggen. Ik had medelijden met de mensen in tenten. Het is niet iedere nacht, maar genoeg dagen in de week om hier flink pissig van te worden.

Voor ons dus geen 2e keer.

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Strasko**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strasko in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strasko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strasko scoort een 7.24 uit 10 op basis van 124 reviews.