Hotel Liburnija **

4,4

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Liburnija bij:

3 reviews over Hotel Liburnija in het Nederlands

Wij zijn echt goed teleurgesteld

Dajana, 5-8-2016

Goed vonden wij niets ..... wat slecht waar is volgende : zwembad was vies , toelaten in hotel zijn echt smerig ,,, wel echt smerig ,,, personeel onvriendelijk .

met ons waren ook vrinden die niet in hotel zijn gaste die mochten dan wel gebruik maken van zwembad etc. zo lang die duur drankjes kopen bij hun.

Wij zijn echt teleurgesteld... wij raden mensen een andere oord te kissen in idere geval geen Liburnija

Gereisd met vrienden in augustus 2016

super super super

Joep Schouten, 29-1-2010

wij zijn hier met een aantal vrienden geweest en hebben er een groot feest gehad en van gemaakt. leuke strandfeesten en bekende dj's, gave bars om de hoek. even wat hipper dan het gemiddelde. schone kamers leuk personeel en alles was mogelijk.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Elise, 11-2-2008

Leuk hotel, goed eten, gelijk aan het strand en boulevard. Novalja is niet erg groot en er is niet heel veel te doen, maar voor een relaxte vakantie is het ideaal. Het hotel was erg schoon en het personeel vriendelijk. Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad!
Gereisd met partner in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Liburnija bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liburnija in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liburnija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Liburnija scoort een 4.36 uit 10 op basis van 6 reviews.