Hotel Bok

Bok

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bok bij:

1 review over Hotel Bok in het Nederlands

1 nachtje geweest

Roel, 30-8-2009

Op de reis van Plitvice, richting Istrie bij een vriendin in Novalja op bezoek geweest. Dit hotel konden wij voor 1 nacht nog boeken. Wij hadden een kleine kamer, maar vriendin had met 3 vriendinnen een grotere app kamer. Hotel ligt achterin Novalja, maar gezien compactheid van Novalja ben je binnen 5 min in centrum/boulevard.

Ontbijt was erg eenvoudig, maar goed. 's avonds hebben wij er niet gegeten, maar schijnt naar horen zeggen wel goed te zijn. Overdag en middag op ZRCE beach geweest. Echt een stand wat je in Kroatie verder niet veel tegenkomt en vanaf 16.00 uur gaat daar het feest los in de beachtenten. Ook 's avonds in Novalja zelf veel bedrijvigheid.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bok in Novalja (Pag), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bok scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.