Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Maritimo*** bij :

1 review over Hotel Maritimo in het Nederlands

Heerlijk hotel !

Anita, 14-6-2011

Gevonden op internet, dit kleine (19 kamers) boutique hotel aan het strand van Makarska.

In 1 woord geweldig!

Modern en smaakvol ingericht hotel aan de wandelpromenade gelegen, op 10 minuten lopen van het oude centrum van Makarska.

Mooie kamer met badkamer en balkon met uitzicht op zee en de eilanden Brac en Hvar. Verzorgd ontbijtbuffet en uitgebreide a la carte mogelijkheden in het restaurant. Het hotel maakte een zeer verzorgde indruk.

Dikke complimenten voor de hotelmanager en haar medewerkers: van ober tot receptioniste en kamermeisje, allemaal uiterst gedienstig, vriendelijk en behulpzaam. Dit maakte ons verblijf nog mooier en aangenamer.

Het hotel beschikt over een gratis parkeergarage (wel vooraf reserveren).

Heel handig want parkeergelegenheid is schaars in Makarska. Wel lastig inparkeren maar met onze kleine huurauto geen probleem.

Voor ons alle reden nog eens terug te gaan naar dit intieme hotel dat wat mij betreft wel 4 sterren zou mogen zijn !!

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritimo in Makarska, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritimo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maritimo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.