9,1

Uitstekend

13 reviews over Camping Camp Marina in het Nederlands

Grandioos

Meijer, 20-8-2017

Wat een lief en hartelijk ontvangst kregen we.

Een kleine en gezellige camping.

Echt een aanrader.

De excursie was ook geweldig.

Super chauffeur.

Hier komen wij zeker terug.

Petra en Derk

Gereisd met partner in januari 2017

We hebben ons uitstekend vermaakt!

Kees Albers, 21-3-2017

We hebben hier 6 dagen gestaan en werden zeer gastvrij en zeer vriendelijk ontvangen. Dit maakte we elke dag mee. Alles werd de gehele dag goed onderhouden. Het restaurant is klein maar fijn en zeer goed. We hebben ons deze 6 dagen uitstekend vermaakt. Een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2017

super camping.

wilco en rita Vrijenhoeff, 5-8-2016

we hadden deze camping op internet gevonden als aanrader ivm bezoek park krka.

Het was super geslaagd. de excursie vanaf de camping was heel goed en de lokale lunch een topper.

Hebben ook nog een excursie naar dubrovnic gedaan die ook heel netjes was geregeld.

zeer gastvrij en voor elke wens een oplossing vindend.

Top camping

Stefan en Elke, 5-8-2016

Het plan was om hier 2 dagen te blijven, het zijn er 6 geworden. Dit zegt genoeg. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair is heel proper en goed onderhouden. Er zijn niet afgebakende plaatsen in de zon en onder de bomen. Restaurant op camping heeft een eenvoudige kaart maar wel lekker. Excursies naar Krka en Kornatie worden georganiseerd vanop de camping. Wij hebben enkel de krka excursie gedaan en vonden dit fantastisch. Dit is een echte familiecamping waar het heel goed vertoeven is.
Gereisd familie in augustus 2016

Zeker doen onvergetelijke ervaring gewoon prachtig

Erwin, 1-8-2016

Proper sanitair , lekkere betaalbare keuken, vriendelijke eigenaars

Alles is hier zeer goed verzorgt

De excursies zijn subliem en zeker hun geld waardig

Kortom een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in juli 2016

Fijne camping, dicht bij Krka watervallen

Ton, 7-7-2016

Schaduwrijke plaatsen, klein zwembad voor de verkoeling, prima verzorgd en schoon sanitair. Eten op de camping mogelijk voor redelijke prijs. Verzorgde dagtrip naar de watervallen, inclusief lokale lunch.

Camping is rustig gelegen, stroom 16 ampere, goed berereibaar vanaf de A1 Zadar-Split.

Gratis WiFi op camping, bereik niet altijd even goed op de plaatsen, maar op terras geen probleem.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping met warm onthaal

J.S., 1-7-2016

Prima camping, campingplaatsen zijn niet groot maar hebben wel veel schaduw van bomen, het opzetten van een luifel is niet nodig. Warm onthaal door eigenaresse, die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Niks is haar teveel. Excursie naar Krka Nationaal Park vanaf de camping (45 euro incl vervoer, lunch en bezichting van bezienswaardigheden) is goed bevallen. Sanitair erg schoon en goed onderhouden, met zelfs zeep en papieren doekjes om handen te drogen. Al met al een goede plek om de omgeving te verkennen, zoals het Krka Nationaal Park, Trogir, Sibenik, Split en Kornati eilanden.
Gereisd familie in juni 2016

Top camping!

Sem, 11-7-2015

Hartelijk verwelkomd in half kroatisch engels nederlands. Voor kort verblijf en excursie naar de Krka watervallen bij deze camping terecht gekomen. Voor 13 euro per nacht (3 juli) alle vrijheid op de camping. Zelfs een minizwembadje waar je toch lekker in kan dippen. Sanitair was prima, met erg felle lampen dus niet ervoor zitten want dan wordt je snachts gek. Excursie mogelijkheid via de eigenaaresse voor 40 euro pp maar Krka is echt heel erg goed zelf te doen op eigen initiatief. Duidelijke routes en erg dichtbij vanaf deze gezellige minicamping.
Gereisd met partner in juli 2015

Wat een gastvrijheid!

annyvos, 11-10-2014

Heerlijke minicamping, waar je je gelijk thuis voelt door de warme ontvangst van de eigenaresse Marina!

Geweldige excursie gehad naar Nat.Park Krka met de eigenaar van de camping en een ontzettend leuk gezelschap!

Ook heerlijk en beslist niet duur daar gegeten!

Voor ons een topper voor weinig geld!!!

Gereisd met partner in september 2014

Grandioos

Fam. Habets, 25-9-2014

Wij vierden onze 40ste huwelijksdag met onze familie op camping Camp Marina in juni 2014. Hoewel ze gewend zijn aan gasten die slechts elke dagen op de camping verblijven, zorgde Marina, onze gastvrouw, en haar familie ervoor dat we een geweldige en onvergetelijke volle week op hun camping hadden. Hun zorg in het regelen van ons diner op onze huwelijksdag kende geen grenzen. We ware erg onder de indruk en voelden ons zeer vereerd door de liefde die zij investeerde om hun gasten het beste te bieden. Regelmatige dagtochten door de omgeving, met als hoogtepunt een bezoek aan het Nationaal Park Krka, worden geleid door Marina\'s man en zoon. We maakten gebruik van de optie en genoten van een heerlijke dag in de prachtige omgeving. Wij raden reizigers die het gebied rond Sebenic willen bezoeken aan om Camp Marina als thuisbasis te gebruiken. Marina zal ervoor zorgen dat u zich thuis voelt met haar favoriete uitdrukking "keine Probleme" of "geen probleem".
Gereisd anders in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Marina in Lozovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Marina scoort een 9.07 uit 10 op basis van 14 reviews.