Camping Camp Krka ***

8,6

24 reviews over Camping Camp Krka in het Nederlands

Leuke doorreiscamping

Tine, 24-7-2017

Hier met onze mobilhome 2 nachten blijven staan. Kleine gezellige camping en je kan vanuit de camping leuke uitstapjes maken zoals al eerder werd vermeld. Klein maar proper en verwarmd zwembad waar onze kinderen zich toch enkele uren goed geamuseerd in hebben. Personeel is vriendelijk en eten is goed. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Redelijk

Ludgard en Leo, 7-6-2017

Camping KRKA was vol en werden verwezen naar de camping van de zoon vlakbij de ingang van het nationaal park KRKA. Uitstekend sanitair (toilet/douche), stroom, wifi en ruime plaatsen. Alleen als de zoon zijn "vrienden" op bezoek krijgt kan hij dat beter achterwege laten. (luidruchtig en behoorlijk wat alcohol). Jammer van het laatste, want de locatie is uitstekend. !
Gereisd met partner in juni 2017

Goede doorreiscamping

Familie Louage-Taelman, 31-12-2016

Deze camping is gelegen vlakbij het Nationaal Park Krka en dus ideaal gelegen om deze te bezoeken. Is gelegen aan een grote weg. Proper sanitair, eenvoudig zwembad en ruime plaatsen. Ontbijt mogelijk op de camping en vriendelijke ontvangst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Eenvoudig schoon en gastvrij.

Hannie, 26-6-2016

Camping Krka is een eenvoudige camping die gerund wordt door een enthousiaste familie.Vlak bij het nationaal park gelegen,excursie georganiseerd vanaf de camping was erg leuk,kwamen op plaatsen die je als toerist niet kan weten. De plivice meren hebben we ook bezocht,je kan het niet met elkaar vergelijken ,maar ik vond krka mooier,afwisselender.Eten op de camping was lekker ,wel heel veel vlees en weinig groenten.Toilet gebouw werd goed schoongehouden.De hond was ook welkom op deze camping,dit is niet overal in kroatie.
Gereisd met partner in juni 2016

Krka watervallen mooi(!) maar....

peterenteuni, 10-9-2015

Gisteren bij de Krka watervallen geweest in het park. een aanrader maar niet als je al bij de plitvice meren ben geweest, de Krk watervallen zijn mooi maar wel veel kleiner. Daarbij kan je bij de Krk watervallen een bootreis maken naar het eiland waar het klooster staat.. een afrader!! de tocht kost 100 KN per persoon, de reis gaat door een smal water met aan beide kanten riet en brengt je bij een dor nietszeggend eiland. (veel touristen liepen daar rond van wat doen we hier) :-) verder prachtig gebied!
    Gereisd met partner in september 2015

prima camping voor bezoek aan Krka-park

PSturm, 29-7-2015

de Camping ligt dicht bij het Krka-park, en is ideaal om van hier uit het park en de omgeving een paar dagen te bezoeken. De camping is eenvoudig, maar het sanitair is uitstekend. De eigenaresse is uiterst vriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd met partner in juli 2015

Leuke camping

Hans, 1-7-2015

Leuke doorgangs camping met vriendelijke eigenaren. Het sanitair is fantastisch schoon. De eigenaren hebben de neiging op de camping vol te proppen. Soms staat er een kampeermiddel 3 meter van je voortent. Als je vraagt of er iets meer ruimte kan zijn komt de dochter je je eigenlijk grof afbekt. Een nadeel is dat het voltage van het net schommelt en soms niet meer dan 187 volt levert. Onze koelkast had hier problemen mee.Na melding krijgen wij te horen dat dit aan onze normaal perfect werkende koelkast lag.
    Gereisd met partner in mei 2015

Leuke privé camping

rob.mon.peters, 11-6-2015

Prima camping als uitvalsbasis voor beoek aan Nationaal Park Krka. Ligt op 4 km afstand, goed te fietsen.

Mooie camping met zeer vriendelijke eigenaars echtpaar. Veel schaduw. Je kunt er ook prima eten. Sanitair is oké.

Gereisd met partner in juni 2015

Goede keuze

WBoel, 25-8-2014

Perfecte camping voor een bezoekje aan het Krka Nationaal Park. Niet al te groot, mooi beschutte plaatsen. Schoon toilette gebouw!

Je zit dichtbij het park, aanrader om heen te gaan. Je kan in dit NP ook zwemmen. Heel erg leuk. Ga lekker vroeg. Is het nog niet zo super druk.

Wij hebben een ochtendje door gebracht in het park en in de middag hebben we nog andere delen van het park bezocht. Als je een auto tot je beschikking hebt is dit echt een aanrader. De omgeving is erg mooi.

Gereisd met partner in augustus 2014

Ideale uitvalsbasis Sibenik en Krka-watervallen

heleen, 18-8-2014

Nadat we van camping Vranjica Belvedere zijn weggerend naar camping Nevio (Orebic), wilden we toch de Krka-watervallen bezoeken opp de terugreis. We hoorden van mensen op camping Nevio dat dit een aanrader was en niks was minder waar... Dit is een knusse, gezellige kleine familiecamping, enorm gastvrij en vriendelijk. Je hoeft niet te reserveren, je kan je plaats kiezen, schaduwrijke plaatsen. Nette toiletten (recent vernieuwd waarschijnlijk), nette douches, de kinderen kunnen er rond rennen, enz. Op de camping is niks te doen (geen zwembad, verouderd, klein speelplein), maar de omgeving stond voorop. Restaurant met lekker eten, brood te bestellen. we betaalden nog geen 25 euro per nacht (2 volwassenen, 3 kinderen tussen 3 en 6 jaar). we verbleven er drie nachten. Op een avond waren er enkele lawaaierige jongeren (rond 23 uur) en de campinguitbaatster ging toch even aanmanen tot stilte, 2 keer en het was stil. Avond erna waren ze rustig. Een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Krka in Lozovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Krka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Krka scoort een 8.58 uit 10 op basis van 26 reviews.