Appartement Villa Flandria (in Vrisnik) ****

Hvar
Appartement Villa Flandria (in Vrisnik)
Villa Flandria (in Vrisnik)
9,8

13 reviews over Appartement Villa Flandria (in Vrisnik) in het Nederlands

Super Vakantie !!

Luc & Valérie, 9-8-2017

Appartement Villa Flandria in Vrisnik op het eiland Hvar bied desgewenst twee verschillende vakanties voor de prijs van één. Je kan verblijven in het splinternieuwe app in Vrboska op enkele meters van de zee en genieten van de charme van een kleine vissershaven .

Het App is zeer comfortabel ingericht ( airco , wifi ed ) ,

Het appartement in Vrisnik wel daar geniet je van de rust, mooie uitzichten, en het zwembad het lekker eten en de onovertroffen gastvrijheid van Bea en Norbert.

Ook de tocht naar het eiland met de boot vanuit Split of Jelsa is al de moeite: het is een kleine cruise op zich, die 2 uur duurt!

Norbert en Bea leveren een onovertroffen service ze regelen op aanvraag zowel transfert van de luchthaven naar de ferry en van de ferry naar je vakantieverblijf

De azuurblauwe baaien van het eiland nodigen je uit om dagelijks in zee te zwemmen en op aanvraag neemt Norbert je mee met zijn boot om het eiland vanop zee te bekijken. Hij toont je de mooiste stukken en geeft je de mogelijkheid om te snorkelen en te picknicken op unieke locaties .

Aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastische vakantie bij villa flandria

Adrie en fina, 31-7-2016

alles was top ,heerlijk zwembad schitterende locatie prachtige villa. norbert en bea zijn toppers regelen alles tot in de puntjes .het voelde als thuiskomen .wij verbleven 10 dagen ,de dagen waren te kort, we hebben genoten van de eerste tot de laatste dag. norbert en bea bedankt voor deze geweldige vakantie

adrie en fina

Gereisd met partner in juli 2016

Oase van rust

Kevin Verberkmoes, 1-7-2016

Heerlijke ontdekking. Voor wie rust en goed gastheerschap zoekt moet hier zijn. We verbleven 3 nachten. Ontbijt kan je bij bestellen en met enige regelmaat wordt er ook in de avond gekookt. Heerlijk gegeten. Norbert en Bea waren uiterst vriendelijk en mijn dochter was bij hen in goede handen. Het uitzicht is geweldig. Het stadje Jelsa is niet ver. Ik kom hier graag terug...
Gereisd met partner in januari 2016

Alsof je er thuis bent !

Kristel van ballaert, 30-8-2015

Bea en Norbert (en de hond Boy) geven je het gevoel welkom te zijn... Het zijn supervriendelijke mensen. Gastvrijheid, netheid, ... Is top ! Wij zijn verkocht : we gaan zeker terug !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische plek! wie van rust en genieten houd ♥

Marc en Roosje, 4-10-2012

Villa-flandria is heel mooi gelegen, je kan er een frisse duik nemen in het zwembad waar wij veel van genoten hebben, het weer is er super! en met een prachtig uitzicht op de bergen, helder blauwe lucht. De Villa heeft een mooi uitzicht op de haven van Jelsa, we hebben genoten van de vele wandelingen in het dorpje, de buurt is er rustig en de mensen zijn er vriendelijk, we hebben genoten van onze dagelijkse wandelingen. Het is onze vijfde keer dat we hier te Vrisnik in Villa-flandria op vakantie zijn geweest, Bea is een goede gastvrouw en onze gastheer Norbert die is een uitstekende kok!. Samen hebben we genoten van een mooi boot tochtje op de azuur blauwe zee, prachtige dag gehad met als afsluiter een heerlijk Diner. Onze vakantie was alles samen gevat SUPPER!!
Gereisd met partner in juni 2012

Een fantastische vakantieplek

Deceukelier Bert, 4-8-2012

Appartement Villa Flandria in Vrisnik op het eiland Hvar is een aanrader om op vakantie te gaan. Je geniet er van de rust, mooie uitzichten, leuke accomodatie, lekker eten en een onovertroffen gastvrijheid van Bea en Norbert. Norbert zijn "safaritocht" op het eiland moet je zeker eens meemaken! Je komt op plekjes, waar je zelf anders nooit zou naartoe rijden. Het is een rustig eiland, waar nog geen massatoerisme heerst. Het eiland heeft wondermooie baaien met vissersdorpjes. Overal op het eiland kan je in de zee zwemmen, het is niet ingenomen door grote hotelketens, die stukjes van een eiland opeisen. Ook de tocht naar het eiland met de boot vanuit Split is al de moeite: het is een kleine cruise op zich, die 2 uur duurt!

En de zon schijnt er bijna altijd!! Dus wanneer je een superleuke vakantie wil, moet je bij Bea en Norbert zijn!

Familie Deceukelier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zeer hartelijk en hulpvaardig. Prachtig uitzicht.

Ans en Henk Vugts uit Oss, 11-5-2012

Villa Flandria is gelegen op een plek met een fantastisch uitzicht en is zeer geschikt voor rustzoekers. De eigenaren zijn vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Je voelt je er thuis.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

Geweldig, netjes, schitterend uitzicht, gastvrij

Bas en Mariska, 16-5-2011

Mijn vriend en ik zijn zaterdagnacht teruggekomen na een verblijf van twee heerlijke weken bij de gastheer en gastvrouw van Villa Flandria. Ze zijn enorm gastvrij, voorzien je van alle tips, altijd bereid om te helpen, spreken de taal vloeiend, hebben veel mogelijkheden in het appartement. Het appartement staat op een schitterende plek. Wij komen zeer zeker terug hier. Echt voor herhaling vatbaar.

We kunnen echt geen minpuntje noemen, het was een geweldige vakantie!

Gereisd met partner in april 2011

Prachtig!

Monica Van Der Eecken, 21-2-2011

Om jaarlijks terug te keren!

Prachtige omgeving, vreindelijk, huiselijk, alles wat je nodig hebt om een prtachtvakantie te beleven!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Wim, Carine, Tibo en Nele, 12-3-2007

Villa Flandria ligt op het mooiste plekje van Vrisnik, vanop het terras heeft men een prachtig uizicht !

Er is een zeer goede ontvangst, de eigenaars die er meestal zijn in het grote verlof, geven u veel goede raad omtrent de gastronomie en uitstappen.

Een wandeling naar de "indiaan" is zeker een aanrader, de gastheer en -vrouw zullen jullie met alle plezier gidsen.

Kortom, wie van rust, mooie natuur, lavendel, oregano, een lekker glaasje wijn houdt, is villa Flandria het antwoord voor een geslaagde vakantie.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Flandria (in Vrisnik) in Hvar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Flandria (in Vrisnik) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Flandria (in Vrisnik) scoort een 9.82 uit 10 op basis van 15 reviews.