8,8

Uitstekend

46 reviews over Hotel Valamar Argosy in het Nederlands

Ideaal gelegen

Dirk moonen, 3-8-2017

Perfect hotel, ideaal gelegen. Eigenlijk kan je niets negatief vertellen over dit hotel.

De ligging is zeer goed om dubrovnik te verkennen.

Kamers, eten, personeel enz.. niets op aan te merken .

Een aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastische vakantie

j.weemstra, 17-8-2016

Vriendelijk personeel. Ligt wat afgelegen maar de bus is op loopafstand
Gereisd familie in augustus 2016

Hét hotel voor enkele dagen Dubrovnik !

heleen, 2-7-2016

De combinatie van faciliteiten en een goede openbaar vervoer verbinding maakten voor dat dit hotel de topper was van onze rondreis in Kroatië.

Uitgangspunt voor ons bij keuze van een hotel is rolstoelvriendelijkheid.

Het is een modern hotel die deze voorzieningen heeft.Kamer was niet heel groot, maar te doen.Inloop/rijdouce en terrasje.

Alles was schoon en netjes.

Met de rolstoel was -met hulp bij de speciale liften- zelf overal te komen.Ook bij de zwembaden en buiten terassen.Bij vochtig weer waren de hellingen buiten vanuit de lobby naar zwembad te steil en glibberig; via de binnenroute wel te doen.

Copacobanastrand is via een hellling( wat oneffen pad) zonder trappen wel met de rolstoel te bereiken.

Eten: alleen ontbijtbuffet genoten.Was prima.

Naar Dubrovnik oude stad konden we met de bus.( meeste bussen hebben rolstoel voorziening) Lijn 6 stopt bij de hotels.Kaartjes bij de receptie verkrijgbaar.We hebben dit eerst met eigen auto geprobeerd, maar om 9u s ochtends al geen geschikte plaats meer beschikbaar

Tip voor vis eten aan de haven: restaurant Orsan.Ivana Zajca 2.

In hoogseizoen en weekend is reserveren wenselijk.

Wij komen graag nog eens terug in dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Valamar Argosy**** bij :

Prachtige locatie met schitterend uitzicht

Marijke, 8-5-2016

Dobrovnik is prachtig hotel mooi rustig gelegen!
Gereisd met partner in mei 2016

uniek en fantastisch

Michiel, 11-9-2015

Wie een verblijf overweegt in dit fantastische en unieke hotel kan ikzelf na een bezoek van een week maar één raad meegeven: onmiddellijk boeken! Dankzij zijn unieke ligging biedt dit hotel toeristen zowel een schitterend en rustgevend panorama over de Adriatische kust alsook de mogelijkheid om via de goed georganiseerde transportverbindingen allerlei historische en culturele pareltjes te bezoeken zoals Dubrovnik, Cavtat, het haventje Gruz etc.

Daarnaast kunnen gasten steeds rekenen op het bereidwillige - en niet onbelangrijk - meertalige personeel. Wie halfpension boekt, kan 's avonds overigens zijn voetjes onder tafel schuiven en genieten van een gevarieerd en verzorgd buffet, en dat allemaal met zicht op de waterrijke omgeving van het mini-schiereilandje Babin Kuk. Al even panoramisch is de frisse infinity pool die samen met een uiterst hygiënisch wellness- en fitnessgedeelte instaat voor het mentale en fysieke welzijn van de gasten.

Gereisd anders in september 2015

Geweldig Hotel

Trudie, 7-8-2015

Hele mooie ligging van dit Hotel,omgeving Babin kuk heerlijk rustig en de bus stopt naast Hotel.Kamers lekker ruim en schoon, alles is aanwezig.Eten is echt een aanrader wel in buffetvorm en alles goed warm. Ligt 15 min van de stad.Mensen zijn vriendelijk,en de handdoeken service goed geregeld.Kortom echt de moeite waard.
Gereisd met partner in juni 2015

Heel goed hotel, uitstekende ligging!

liliane.dullaert, 28-5-2015

Heel mooi hotel met een uitstekende ligging op Babin Kuk. Mooi uitzicht vanaf het zwembad en restaurant waar men steeds buiten kan eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt en het buffet 's avonds zijn zeer uitgebreid en heel lekker. De kamers zijn ruim en van alle comfort voorzien. Goede Wifi. Er is zelf een kapsalon in het hotel waar ik mijn haar kon laten doen voor we terug vertrokken zijn. Heel goed verlof gehad.
Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijk en zeer aanbevelenswaardig hotel

Peter, 5-7-2013

Aan de rand van Dubrovnik, met de bus naar het Centrum zo goed als voor de deur. Buitengewoon vriendelijke receptie. Uitstekende kamer (met zeezicht). Prima ingericht en aangekleed. Uitstekend ontbijt. Niets, maar dan ook helemaal niets op aan te merken.
Gereisd met partner in april 2013

Mooi hotel

HARRY, 24-5-2013

zeer mooie ligging - zeer goed onderhouden - personeel zeer vriendelijk - zeer goed ontbijt, alles is voorzien. ZEEEER GOED buffet voor avondeten.
Gereisd met partner in mei 2013

Uitstekend 3*-hotel

KingKong65, 4-8-2011

Voor ons is het hotel, de kamers en de accommodatie een 3* plus waard, het ontbijt en het diner is ontzettend uitgebreid en lekker met showcooking, is voor ons een 4* waard. Daar kunnen bepaalde 4*-hotels nog iets van leren!

Pluspunten: goed onderhouden kamers, propere sanitair, vriendelijk personeel, goede service, eten heel lekker met showcooking, manager en assistant-manager doen veel controle en zetten alles in het werk om de gasten te dienen, goede ligging (met bus 6 ben je op een 20-tal minuutjes in Dubrovnik)....

Minpunten: na lang zoeken (muggenziften lol) toch nog 2 kleine minpuntjes... harde ligbedjes, matrasjes zouden welkom zijn en éénmaal per week frietjes zou toch lekker smaken, zeker voor de Belgen onder ons ;-)

Dit hotel is voor ons zeker een aanrader en Kroatië zelf heeft ons aangenaam verrast.

mvg

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Valamar Argosy**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Argosy in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Argosy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valamar Argosy scoort een 8.83 uit 10 op basis van 51 reviews.