Appartement Tonkovic ***

Appartement Tonkovic
Tonkovic

1 review over Appartement Tonkovic in het Nederlands

Sara, 16-7-2006

De gastheer is zeer vriendelijk en het uitzicht is zeker voortreffelijk....maar daar moet je ook wat voor doen.

Het huis ligt namelijk bovenop de berg en om van het huis naar de strand te lopen doen je zo ongeveer 20 minuten over. Thuiskomen is wat vermoeiender want dan moet je hele steile hellingen op, sommige stukjes zijn bijan 45graden zo steil. Uitiendelijk vonden wij het niet zo erg want wij zagen het als een soort fitness :)

Al in al hebben wij een geweldig vakantie gehad. Het huis is heel erg schoon en de mensen zijn super aardig.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tonkovic in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tonkovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tonkovic scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.