Hotel Minceta **

Minceta
7,8

9 reviews over Hotel Minceta in het Nederlands

Kaat en David, 14-3-2008

Wij logeerden 2 jaar geleden in Minceta. Het was heel leuk. De kamers zijn netjes. Beetje klein misschien. Het eten was lekker, inderdaad niet veel afwisseling. Animatie is af! Personeel niet zo vriendelijk. Boze barman. Dubrovnik en zijn eilanden zijn prachtig! In juli is het er heel warm. Ik miste enkel een disco/ dansplaatsje. Dat was er enkel voor de 16-jarigen. Veel Duitsers. Kroaten spreken weinig Engels. Zeker wel de moeite waard om eens te doen! Onze ouders verbleven met hun mobilhome (zij waren op rondreis) op de camping vlak naast het hotel. Met een pasje konden zijn ook bij ons komen zwemmen. Een aanrader!
        Gereisd met partner in juli 2006

konijntje, 29-7-2007

reeds in 2004 minceta bezocht,hotel goed gelegen voor verdere uitstappen(zelf ondernomen met huurauto,let op voor de wisselkoers anders ben je bedrogen waar je bijzit).Gedeelte van personeel vriendelijk maar toen spraken er weinig goed engels.Nette kamer.Eten vonden wij ondermaats,elke dag princesseboontjes en spinazie en ook duidelijk merkbaar daags nadien restjes verwerkt.Door de toenmalige prijs al bij al tevreden over prijs kwaliteit,maar nu betalen we liever iets meer voor beter eten.
        Gereisd met partner in juli 2007

n. meesters, 5-12-2006

wij zijn hier in 2005 op vakantie

geweest is ons zeer goed bevallen

goede prijs kwaliteit verhouding

all-in is brons en 3 sterren is dit

hotel ook waard

ligging mooi aan de baai gemakkelijke

busverbinding vlakbij hotel

goede schoonmaak en vriendelijk personeel. gaan zeker nog een keer terug

gr. rien en nel.

Gereisd anders in december 2006

vertel ik niet, 25-7-2006

wij vonden de animatie een dikke 10 verdient hebben!!maar ik waarschuw je:er zijn bijna geen nederlanders!!op het hotel veel duitsers en fransen.zwembad:goed!de oude stad is echt een aanrader!ga naar de haven en neem een bootje naar het eiland:Lokrum.

dat eiland is echt iets voor lopers!(zie kaart:imonline/durbrovnik

Gereisd anders in juli 2006

Jan, 4-7-2006

Zeer goede ligging. Rustige omgeving en wandelvriendelijk. Gemakkelijke busverbindingen naar Oude Stad. Mooie kamers, zeer vriendelijk personeel en lekker gevarieerd eten. Druk bevolkt wat soms restaurantmoeilijkheden en nachtlawaai met zich mee bracht. Aan zwembad altijd een zetel en paraplu beschikbaar

Zeer goed prijs kwaliteit. Aanrader!!

Gereisd anders in juli 2006

Tine en Jan, 21-5-2006

Wij zijn in de zomer van 2004 in dit hotel geweest. Wij hebben het er echt naar onze zin gehad. Proper hotel. Mooi gelegen in een rustige baai. Wel een beetje afgelegen, want ligt in een hotelzone. Maar je kan gemakkelijk een bus naar de oude stad nemen.

Het eten was goed, vooral de dessertjes. De eerste dagen zagen we steeds obers met een bordje fritjes lopen, maar er was nergens frit te vinden. Na enkele dagen hadden we door dat je dit gewoon aan de obers moest vragen. Drankjes waren ok, keuze genoeg.

Het zwembad is zeer groot. Het copacabana strand is een klein kei-strandje vlak achter het hotel.

Uitstap naar Elaphiti-eilanden is zeker de moeite waard. Maar boek dit niet via reisorganisatie, want is veel duurder dan bij lokale organisaties.

Gereisd anders in mei 2006

Nele Van Impe, 20-12-2005

Het eten was variabel, om de dag grilled fish of grilled meat. Na tien dagen verveelt het wel, maar das normaal denk ik. De mensen waren vriendelijk, alleen namen ze nogal snel ons bord weg als we nog aanhet knabbelen waren. De kamers zijn niet groot, maar zeer goed onderhouden! Wc's worden om de twee uur gepoetst! Zwembad is groot en aangenaam! Leuke vakantie gehad!
          Gereisd anders in december 2005

Bart en Sofie, 19-9-2005

Ruimschoots voldoende keuze aan eten, je kan gerust elke dag iets anders eten. Propere kamers (kamer B418 is een echte aanrader, zicht op zwembad, zee en bergen. Rustige omgeving, op zestal kilometer van de oude stad (busthalte op wandelafstand. Animatie zus en zo. Gezien de prijs zijn 3 sterren waard.
          Gereisd anders in september 2005

TT, 20-8-2004

Eten wel lekker maar wat ééntonig na 2 weken. Deel van het personeel vriendelijk, ander deel totaal niet. Al bij al wel goede vakantie gehad
          Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Minceta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minceta in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minceta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Minceta scoort een 7.75 uit 10 op basis van 9 reviews.