Hotel Importanne Resort - Importanne Suites *****

Hotel Importanne Resort - Importanne Suites
Importanne Resort - Importanne Suites
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Importanne Resort - Importanne Suites bij:

2 reviews over Hotel Importanne Resort - Importanne Suites in het Nederlands

Fantastiek!

Hanny Gale, 15-9-2009

Importanne Resort was een uitstekende verrassing die ik aan iedereen aanraad. Ik was er in 2009. Wij hadden een twee-kamer suite dat heel spectaculair was. De dag van aankomst kregen we een persoonlijke toer van alle faciliteiten. Er werd zelfs een roos naar onze suite gebracht. Het heeft een uitstekend ontbijt buffet. Goed restaurant. Het is gunstig geleden. Rustig, en de bus die rechtstreeks naar het Centrum van Drubrovnik rijdt stopt ervoor. De bus gaat van eindpunt naar eindpunt, dus zelfs voor diegenen die de weg altijd kwijt raken, kan het niet mis gaan. Naast het hotel is een scuba diving, snorkeling school waar ook parasailing gedaan kan worden. Het hotel heeft twee zout water zwembaden (kinderen en volwassen) die elke avond helemaal leeg wordt gemaakt en dan weer gevuld voor de volgende dag. Ook kan men direct in de zee zwemmen. Ik raad dit hotel echt aan. Al het personeel was heel vriendelijk en hielpen mij allerlei leuke tripjes te reserveren.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Van Der Perren-Verbiest, 4-3-2008

Vriendelijkheid van het personeel laat te wensen over.
Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Importanne Resort - Importanne Suites in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Importanne Resort - Importanne Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Importanne Resort - Importanne Suites scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.