Camping Sangulin Biograd ***

7,2

6 reviews over Camping Sangulin Biograd in het Nederlands

sombere camping

De levensgenieters, 7-8-2016

We kwamen hier aan, en het zag er erg triest uit, we zijn er een nacht gebleven aangezien we zien waren van een voedselvergiftiging die we in strobec hadden opgelopen. Maar anders waren we zeker door gereden. De camping heeft erg scheve plekken, geen camper voorzieningen. Het strand ligt toch zeker wel 15 min lopen vanaf de camping. Er staan chalets op de camping, hier richt men zich meer op.
Gereisd met partner in juli 2016

Leuke kleine camping

Willem, 12-9-2014

2 weken op deze camping gestaan.

Prima plek voor allerlei uitstapjes in de omgeving, strand dichtbij en ook het leuke plaatse met vele eetgelegenheden dichtbij.

Op de camping leuke ontvangst en aardige beheerders en personeel.

Sanitair bij de receptie erg goed, de andere accomodaties voor sanitair wat minder ook qua hygiene.

Niet heel vuil of vies, maar het kan beter.

Wel mooie ruime plek met wat schaduw en zon, voldoende stroom en water bij de plek.

Het is wel jammer dat onze hond, bijna nergens op het strand mocht, na lang zoeken wel een plek gevonden. Honden zijn zo lijkt het in deze streek niet erg populair.

Gereisd met partner in augustus 2014

leuke kleine camping

jittie, 10-8-2013

kleine camping vriendelijke personeel, schoonmaak toiletten kan wel wat beter haren blijven gewoon liggen en als er iets stuk is wordt het niet gemaakt (in de 11 dagen dat wij er waren) ligging is perfect je wandelt zo naar het strand en de boulevard. Als je niet van toeristisch houdt heb je hier niets te zoeken maar anders kan je het niet beter krijgen Wel erg jammer is dat de auto's van de mensen die een boot huren allemaal op de camping staan, dit komt m.i. de camping niet ten goede. verder prima gratis wifi en gebruik van koelkast of vriezer.
Gereisd met partner in juli 2013

prachtige ligging familiecamping met 50 plaatsen

jjgbosmans, 27-8-2012

De camping ligt ongeveer 500 meter van het prachtige strand en de mooie boulevard die begint op het einde van de grootste camping in biograd en eindigt in het pitoreske biograd aan de jachthaven de camping en het personeel zijn geweldig, superschoon en er is een wasmachine aanwezig en er zijn 3 wasruimtes waarvan de mooiste langs de receptie de meiden spreken inderdaad vloeiend engeld en duits en zijn heel hulpvaardig, de eigenaar komt iedere dag langs en is ook eigenaar van een hele grote katamaran waarop hij excursies naar de divers eilandjes op geeft, we hebben dit uitje ook geboekt en het was geweldig zowel de excursie als het eten wat inbegrepen was, we hebben zelfs wilde dolfijnen gezien, dat was mazzel, het gebied biograd is geweldig voor duikers, snorkelaars maar ook wandelaars en zonaanbidders kunnen zich uitleven, het eten en drinken is heel divers keus genoeg voor 10 euro eet je uitgebreid inclusief 1 of 2 drankjes, voor ons was het een verassing bij toeval ontdekt!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie rustige camping dichtbij strand

BerndBosma, 6-8-2012

Camping Biograd is een kleine, rustige camping op loopafstand van strand, boulevard en het leuke en touristishe dorpje Biograd. Vriendelijke en hulpvaardige receptie, waar de dames vloeiend Duits en Engels spreken. Schoon sanitair, redelijk wat schaduwplaatsen. Een nachtwaker is de hele nacht op de camping. Op loopafstand is de leuke boulevard van Biograd, waar overdag en 's avonds van alles te beleven is. En veel goedkope, leuke en gezellige eetgelegenheden. Speelgelegenheid voor jonge kinderen aanwezig.

Koelkast, vriezer, bbq-plaats en gratis WiFi op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Een rustige kleine camping

Hans van Hooijdonk, 5-9-2010

Camping Biograd is onderdeel van de Sangulin groep die ook de jachthaven- en excursies exploiteerd. Er zijn 13 huur stacaravans voorzien van airconditioning en tv. Handdoeken en lakens worden een keer per week verschoont en er is gratis Wifi op de camping. Het is een drie sterren camping maar verwacht geen faciliteiten zoals een zwembad, camping winkel en een speeltuin voor de kinderen. Een bakker is er wel in de buurt te vinden op +/- 200 meter. Het strand en de boulevard is op ongeveer 400 meter. Een Lidl en Plodine supermarkt is op ongeveer 2 kilometer. Op de boulevard zijn in het hoogseizoen diverse kermisattracties en souvenir kramen. Het stadje is levendig maar heel erg georienteerd op toeristen. Een aanrader is ook Zadar waar je kunt luisteren naar het "zeeorgel" uit 2005. Het natuurpark Krka op ongeveer 40 minuten rijden is zeer zeker de moeite waard. Genieten is het ook aan de stranden hoewel het water was eind augustus al behoorlijk koud!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sangulin Biograd bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sangulin Biograd in Biograd na Moru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sangulin Biograd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sangulin Biograd scoort een 7.17 uit 10 op basis van 6 reviews.