Camping Diana & Josip

Diana & Josip
4,5

Matig

6 reviews over Camping Diana & Josip in het Nederlands

Smerig, lawaai ontzettend en onwaarheden vertellen

Marion, 9-7-2017

Toiletten worden niet dagelijks schoongemaakt, zijn vies. Bij dit bespreekbaar maken wordt er keihard gelogen dat het wel is gedaan en geen enkele actie volgt, terwijl het een dure camping is.

De ligging is prettig maar daarmee houdt het op.

Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig en alles dichtbij

Noor, 18-3-2012

Vlak aan zee. Er mooie camping . Delen van voorzieningen is goed te doen. Ook met veel drukte. Vlakbij stadje.
Gereisd met partner in april 2002

Prijzig voor hetgeen je 'krijgt'

Fleur, 25-10-2010

Begin september 2010 zijn we hier 1 week geweest. Bij aankomst werden we naar een andere camping gestuurd van dezelfde eigenaar. De stacaravan die wij huurden was redelijk. Van binnen was het een klein beetje krakkemikkig, gammele keukenkastjes, er ontbraken dingen (afwasbak/afwasborstel etc., moesten we dus kopen in een winkel) en de wc en douche stonken.

Buiten was een groot terras/flonder. Dat was heerlijk. Verder staan de huisjes en stacaravans best dicht op elkaar. We vonden de prijs hoog voor hetgeen je huurt.

Boulevard en strand zijn op steenworp afstand en heel gezellig! (Maar het was vrij rustig --> september.) Dit stadje is trouwens echt een super uitvalsbasis voor andere steden.

Gereisd met partner in september 2010

goed/eenvoudige camping

Fam. Werkman, 22-3-2010

In sep'09 hebben we een stacaravan gehuurd. deze zag er goed en zeer schoon uit. airco werkt goed. strand dichtbij 150m. lopen, daar begint ook de boulevard.

nadeel het centrum is via de boulevard een 15min. lopen. In het centrum zijn voldoende restaurants aanwezig waar je goedkoop en goed kan eten.

Het is wel aan te raden om met de auto te gaan of een auto te huren want na 2dagen heb je Biograd wel gezien.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voor de prijs komen we zeker nog een keer terug.

Tip: parkeer je auto niet onder de naaldbomen of doe een zeil over de auto. Anders zit de auto na de vakantie onder de hars.

Gereisd met partner in september 2009

Prima voor een paar nachten, vooral door ligging

Marije, 26-8-2009

Hadden via camping een caravan gereserveerd voor 10 dagen. Bij aankomst bleek de caravan uit het jaar nul te stammen en was de voortent meer gat dan stof... Ook de beloofde inboedel was niet compleet. Toch een nacht proberen, maar natuurlijk net die nacht heftige regen en onweersbuien. Resultaat: voortent blank. Op zich geen probleem, ware het niet dat ook alle electriciteit open en bloot nat lag te wezen. Verhaal gehaald bij receptie. Meteen excuses gekregen en houten bungalow voor dezelfde prijs als caravan ter compensatie. Tien keer beter!

Het sanitair laat te wensen over, redelijk schoon, krakkemikkig.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Ligging: ca. 5 minuten lopen van strand.

Geen campingwinkel of eetvoorziening op camping. Dichtsbijzijnde (mini)supermarkt 5 min.

Afstand tot centrum: 20-25 min. lopen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Annick van den Berg, 3-10-2006

Wij hebben met 5 personen gelogeerd in een sta-caravan van 1 jaar oud. Alles was dus nog heel erg nieuw.

Zeker de airco was heerlijk en een echte luxe.

Op de camping zelf was echter niets te doen. Ook voor de kinderen was er geen animatie of een disco ofzo.

Wat wel weer heerlijk was was dat we lopend naar zee konden, en er een heerlijke boulevard liep naar de stad Biograd. Ook de glijbaan een eindje verderop aan het strand was erg leuk voor de kinderen. Wel jammer dat je er apart voor betalen moest.

's Avonds konden we een gezellig eettentje uitzoeken aan het strand, en voor weinig geld met zijn vijven uit eten gaan (omgerekend zo'n 28 euro!)

Ook hebben de kids lekker gesnorkeld en zeeegels en zeekomkommers gevangen.

Kortom wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Diana & Josip in Biograd na Moru, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Diana & Josip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Diana & Josip scoort een 4.5 uit 10 op basis van 9 reviews.